@Judith01 Ziet er goed uit, veel plezier. @Inezz8 Wat fijn, een smiley. Veel plezier en hopelijk veel geluk! Hier nu 3dpo. Ik weet dat ik niks zwangerschapsgerelateerds kan voelen, maar toch trekt het linksonder de hele tijd behoorlijk - richting m'n lies. Ook steken. Vorige cyclussen niet echt opgelet, stom natuurlijk. Noteer nu alles maar zodat ik weet wat ik wanneer kan verwachten.
top! Veel plezier! @Saaaraaa ik zit nu ook op 3dpo. maar ik herken het niet die steekjes. die had ik alleen tijdens de eisprong.
Ah mooi! Wachtbankje wordt steeds voller! Ik zet mezelf er ook maar op! ML is net weg en zie hem pas morgenavond weer.
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (5) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pancakes - 27 jaar - 1e kindje - MMM (Clomid 25, ronde 1) 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (5) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 22 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (5) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pancakes - 27 jaar - 1e kindje - MMM (Clomid 25, ronde 1) 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (5) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 22 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik zit nu op CD 15. Kga vanavond nog eens testen maar ben ws laat thuis. Eens kijken wat hij morgen doet! Ik heb toch echt wel krampjes en steken, maar ja dat heb ik wel vaker... @Judith01 da's een mooie knaller! Nu afwachten maar!
@Pancakes welkom op het wachtbankje! @Eendje86 dan gaat het niet lang meer duren zou je zeggen! hoe is je afscheiding?
Vanaf hoeveel dpo zou je in theorie positief kunnen testen? Ga wel proberen te wachten tot m'n nod, maar ik heb te veel testen hier liggen dus ben er een beetje bang voor
Ik geloof dat dit mede afhankelijk is van het moment van een evt innesteling. Dan pas wordt er hcg aangemaakt, die nog niet meteen hoog genoeg is om te meten. Gemiddeld is innesteling tussen de 6 en 12 dagen. Volgens mij staat bij de meeste testen dat je vanaf 4 dagen voor je nod kan testen. Early vanaf 6 dagen voor nod. Maar ook dan is het dus afhankelijk van het moment van de innesteling.
er zijn vrouwen die met 8/9dpo positief testen. maar net wat saaaraaa zegt, ligt heel erg aan wanneer je innesteling geweest is.
Ik probeer wel gewoon zo lang mogelijk te wachten ML is het hele weekend voor m'n nod vroeg weg dus kan ik niet 's ochtends testen (vindt ie niet leuk als ik dat alleen doe) En die maandag erna zal het dan op z'n vroegst zijn, 2 dagen voor m'n nod, dus dat kan er mee door Heb nog een test gedaan vanavond, is iets lichter dan vanmorgen, dus denk dat ie weer aan het zakken is! Heb er iig alles aan gedaan en dan zien we het wel! @Mama1504 even wachten nog maar jij bent in theorie de eerste! Ben zo benieuwd
Dan denk ik dat je ei snel komt! Meer dan je best doen kun je niet Ja in theorie wel, hopelijk in de praktijk ook deze twee weken kunnen mij niet snel genoeg gaan!
@Judith01 dat is idd een mooie timing om 2 dagen voor NOD te gaan testen. hier ga ik alleen testen. vind het veel te leuk om mijn man te verrassen.