Wat wordt er al veel getest en mooie knallers hoor. Ik wacht nog op de knaller. Test met action testen. Ik zie wel dat ze eind vd ochtend lichter zijn dan in de avond. Maar er springt er nog niet 1 uit. Gister avond niet goed getest. Was mis gegaan pfff. Nu nog maar keer proberen, hopen dat er een knaller aan komt hihi.. iedereen succes met testen of met wachten☺️ Vind het leuk om zo te delen met jullie. Kan je toch beetje je verhaal kwijt en zitten allemaal met dezelfde spanning hihi..
Klopt! heerlijk om je verhaal hier te kunnen doen met meiden die in het zelfde schuitje zitten Hopelijk krijg je snel je knaller en kun je ook bij ons op t wachtbankje.
Dat zou leuk zijn Met welke ovutesten testen jullie allemaal? Ik vd action, maar blijven wel penstreepjes, die wel iets donkerder worden maar niet echt dikker zucht.. ik heb ook geen geduld denk ik haha
Ik test altijd met die van sensitest (oranje lettertjes erop: de normale) En als die positief lijkt doe ik nog een clearblue met smiley
Zelfde hier... ook action. Vanavond nog wel n streep maar echt geen knaller. Zal m vanmorgenochtend weer even posten
Ik baal als een stekker nu dat ik niet ben gaan testen. Waar ik vorige maand nog een week veel last had tijdens de eisprong voel ik nu bijna niks op hier en daar wat steekjes na. En een heel klein beetje rekbaar slijm maar wat tegelijk ook nog veel te dik en creamy is.
heh wat balen zeg. heel begrijpelijk hoor dat je baalt. maar ik denk dat je eisprong er nog aan moet komen. dagen voor de eisprong heb ik ook af en toe wat steekjes.
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (5) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Stretchfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pancakes - 27 jaar - 1e kindje - MMM (Clomid 25, ronde 1) 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (6) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 23 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar voor mijn miskraam voelde ik de spanning zeg maar opbouwen. En was het wel iets meer de steekjes. En zo 1 a 2 dagen voor die tijd begon dat. Dus zou nu wel keer moeten. En hiervoor had ik een regelmatige cyclus van 26 dagen. Als ik mijn eisprong nog moet krijgen ga ik daar al overheen. Vorige maand 25 dagen de maand ervoor 29 en en eergister had ik beetje rekbaarslijm waardoor ik dacht dat die eraan kwam en nu niks meer. En gister echt melk uit mijn tepels. Dus ik geloof dat die hormonen nog steeds niet op orde zijn. Zou ik nu als nog een ovutest doen? Of is dat juist niet slim omdat ik de opbouw niet kan zien nu van de afgelopen dagen.?
@Bieni op hoeveel CD zit je nu? dan zou je hem idd eerdaags wel moeten krijgen. oei ja testen. vind het maar lastig. je hebt kans dat je hem vindt. maar ook een grote kans dat je hem niet vindt. kan dus ook voor nog meer onzekerheid zorgen. volg je gevoel hierin. aha. ik dacht dat je dan ook wel een eisprong kon hebben maar dat daar gerust 6 maanden tussen kon zitten. maar heb me er niet echt in verdiept, dus zou best kunnen kloppen wat jij zegt.
Zal vanavond even reageren... Maar deze is van vanmorgen... Dat is toch richting knaller. Ws springt mn ei dan morgen of zondag... Ml komt zondagavond thuis en wo voor t laatst gezellig gemaakt. Dit scenario is echt precies wat ik niet hoopte kan wel even goed mn lf in de gaten houden
Met pcos kan je wel een eisprong hebben...heb zelf pcos en ben al 3x zwanger geraakt op de natuurlijke manier!! Heb nog nooit medicijnen hoeven gebruikt.
oeh dat is idd richting een knaller. gaat niet lang meer duren tot je piek. als je ei zondag springt, heb je nog een mooie kans hoor! hopelijk springt hij ook zondag pas.
Oh shit dat is wel even balen! Je hebt het dan nu totaal niet in de hand hè, heb je natuurlijk nooit maar nu helemaal niet. Als ie zondag thuis komt meteen bespringen dus
Verwacht vandaag posi ovutest dus zal melden als er nieuws is. Het is hartstikke druk hier, laatste paar weken van de vakantie hè. Momenteel zeven kids hier. Dus niet echt in de gelegenheid om uitgebreid te reageren. Maar volg wel hoor!