NOD lijst 28 augustus t/m 3 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Katsje, 28 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Mag ik even klagen....
    Dat ML brak thuis komt is 1.... maar hij heeft op dat festival ook lopen blowen en dat terwijl hij weet hoe groot mijn ( en ook ZIJN) wens is voor een 2e... grrrrrrrrrr :mad::mad::mad:

Gelijk wel even: dit doet hij echt zelden hoor.... het was de 3e keer in zijn leven ... en hij is 33 maar toch. En hij maar niet snappen dat ik nu boos ben...

Zal me dr even overheen zetten ... want wie weet heeftie nog 1 goede zwemmer.

2. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Wij zijn vanavond teruggekomen van 2 weken Italie. Vanmorgen had ik voor de 2de ochtend op rij een smiley, dus we hebben het opnieuw gezellig gemaakt (ondanks het feit dat DL een feestje had gebouwd afgelopen nacht, ik herken de vermoeidheid @Eendje86). Normaal wilden we het om de dag doen, maar morgen zal het niet lukken aangezien we beiden terug aan het werk zijn en het een hectische dag (en week) belooft te worden.

Doen jullie het in de vruchtbare periode elke dag of om de dag of minder vaak?

3. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    pff ja fijn he die dreumessen/peuters...
    Dan zou het toch genoeg moeten zijn denk ik...
    Het ligt er een beetje aan hoe druk we het hebben. Maar soms wel iedere dag soms om de dag.

4. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zoo!! Ik snap jou helemaal. Ik had ook boos geworden. Mannen hebben geloof ik niet altijd in de gaten wat het doet enz.
    Ik ga duimen voor je!

@pline wij doen t om de dag. En als ik denk dat de eisprong die dag komt kan t ook nog wel zo zijn dat we die dag erna voor de zekerheid nog een keer gezellig maken;)

5. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    @Eendje86

Ik zou ook boos zijn hoor. Hier vrijdag ook zoiets gehad. Mijn vriend moest langer werken en had al late dienst. Op hem gewacht omdat we het nog gezellig zouden hebben (had voor de 2e dag een positieve ovu test) en gaat hij bier drinken en tv kijken en is alweer vergeten wat we zouden doen. Ik dus ook boos en gezellig maken is er niet meer van gekomen. Wij hebben het maar 1x kunnen doen op de dagen van de positieve testen. Ik verwacht er niet echt veel van.

6. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    @Eendje86
    Ik snap heel goed dat je boos zijn, maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat het zaad van slechte kwaliteit wordt door 1 keer blowen. Het zou natuurlijk kunnen maar wie weet heeft er van afgelopen woensdag dacht ik dat je zei een hele goeie zwemmer tussen gezeten.

Het blijft denk ik voor mannen en vrouwen toch ook anders hoe groot de wens ook is bij beide. Wij vrouwen voelen tenslotte alles, een man niet. Waardoor ze het denk ik onbewust ook weleens vergeten. Hoe stom ook. Ik hoop dat het gelukt is.

7. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Is ook zo hoor! Ach ik moest wel lachen om zn verhalen Maar mn eerste reactie.... Wel nog even gezellig gemaakt dus nu echt op t wachtbankje... Iig wel weer mooie cyclus van 26 a 29 dagen gok ik!

Luuna, maansneeuw en Mama1504 vinden dit leuk.
  8. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    @Eendje86 ah fijn dat het toch nog gezellig is geworden tussen de lakens

Wij net toen manlief van het werk thuis kwam weer een poging gedaan. Maar manlief kon niet op zijn hoogte punt komen. Omhoog ging allemaal top maar het hoogtepunt bleef uit. Dus uiteindelijk opgevangen in een bekertje en met een spuitje ingebracht. Dus op hoop van zegen maar ik weet niet. Dit voelt toch minder goed dan gewoon.

Ik heb trouwens vanavond ook nog getest is hij is veel minder aanwezig. Ik denk dat mijn ei geweest is in de afgelopen uren, want ik had zo pijn maar dat is weg. Ik heb een foto toegevoegd dan kunnen jullie het zien de onderste zonder datum is van 21.30uur

Bijgevoegde bestanden:

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Eendje86 och ja, is zou ook not amused zijn!

@pline welkom thuis. :)
    ronde 1, was mijn man ziek. dus lieten het op zijn beloop. ronde 2, om de dag. en deze ronde vrijwel elke dag.

@Inezz8 och wat balen zeg, dat deze ronde zo gelopen is. Hopelijk is het raak van die ene keer.

@Bieni piek is idd voorbij. zou wel een snelle eisprong geweest zijn.
    maar niet onmogelijk.

heb je dat vaker gedaan? met een spuit inbrengen?

10. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    @Meisje93 ja we hebben vrijdag avond nog geklust dus er lag hopelijk wat klaar. Ik heb het ook echt een paar uur daarvoor gevoeld. Beste was geweest als we dus die dag daarvoor of de ochtend hadden gedaan maar dat lukte niet. Hoe gaan jullie daarmee om. Want ik heb ook weleens gelezen dat vrouwen het juist gaan doen als die piek voorbij is op de ovulatie test. Omdat hij na die piek 24-48uur later springt. Nou die van mij 8 a 9 uur later dus.

Nou toen we aan het begin voor de 1e baby zaten toen kon ik niet altijd het Totaal plaatje. Deed zeer dus dan vingen we het op en spoten het in. Maar goed daarmee zijn we nooit zwanger geraakt dus ga er maar vanuit dat het niet lukt dan kan het alleen maar meevallen.

11. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    @Eendje86 , oh ik kan me goed voorstellen dat je zwaar pissed was! Maar goed van je dat je je toch hebt kunnen inhouden en het nog gezellig hebt weten te maken!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Bieni ik had ergens gelezen dat, dat niet klopte. 24-48u na piek. dat dat korter is.
    heb me er niet in verdiept aangezien ik geen testen gebruik.

denk dat je dan wel aardige kans heb hoor. je eitje blijft ook nog. ong 12u na springen vruchtbaar.

nu kan je helaas niets meer doen. & ongeduldig gaan wachten.

doet het nu geen pijn meer? zou wel erg vervelend zijn.

13. Bieni

Bieni Actief lid

9 aug 2014
    161
    33
    28
    Oke, nou ja precies wat je zegt ik kan nu niks meer doen. Nee na een tijdje voor mijn zoon ging het al stukken beter. Als we het maar heeeeel gezellig hadden voor de daad zeg maar. En ik me niet te druk maakte. Maar na de bevalling gaat het super goed, nergens meer last van. Beetje opgerekt denk ik En vertrouwen erin gekregen. Nu geniet ik er ook echt van.

14. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    @Bieni super vervelend dat het zo'n pijn deed zeg! Gelukkig gaat het nu goed

Wachten duurt lang! Nog een week!
    Zijn er meiden die deze week al gaan testen?

15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Wachten duurt zeker lang. :confused:Maar ik ga pas na mijn NOD testen, hopelijk houd ik dat vol ;)

16. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Bieni de pijn die je voelt kan ook de laatste groeispurt van de follikel zijn en niet de eisprong zelf ;) Enige manier om zeker te weten wanneer je ei is gesprongen is met tempen.

Wij maken het altijd om de dag gezellig, tot ik een positieve ovu test heb en dan die avond en de volgende avond weer. Ik had maandag een positieve ovu test en dus toen maandagavond & dinsdagavond gezellig gemaakt. :)

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Eens met bovenstaande ;)

18. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik ga zondagavond of maandagavond testen. Neig naar maandagavond (verjaardag, dus mooi cadeautje :rolleyes:). Twijfel of ik zondag 11 of 12 DPO ben en wil niet zondagochtend testen omdat ik dan niet thuis ben en mijn vriend wil er uiteraard graag bij zijn. En met avondurine op 11DPO vind ik het een beetje riskant.

Maarja, we moeten maar eens zien hoe ik dit weekend doorkom hahaha

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    en maandagochtend? of lukt dat ook niet?
    en anders gewoon heel lang niet drinken en plassen als je s avonds gaat testen. :)

bij dochter had ik smiddags getest. gelijk een knaller. wel een dag na NOD was dat.

20. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ja maandagochtend kan inderdaad ook, maar dan moet ik ook gewoon werken. Dus stel dat het dan zo is, dan zou ik het liefst lekker samen met m'n vriend blijven haha. :p

Denk inderdaad gewoon vanaf 3 uur niet of heel weinig drinken en dan om 6 uur testen :)

Deel Deze Pagina