Ja ook ik zit op het wachtbankje. Zit mezelf alweer lekker gek te maken. Voel me ook al echt zwanger... terwijl het de eerste ronde is. Zegt dus niks. @pline, misschien is dat bruinverlies gewoon van je ovulatie. Ik heb dit vaker gelezen van meiden. Ik heb het nooit gehad, maar zal me daar niet teveel zorgen over maken..
extra spannend nu! ga duimen voor je. zelf nooit gehad. maar kan zijn dat er bij de eisprong een bloedvaatje geraakt is.
Wow wat is het gezellig vandaag! Heb alles gelezen maar kan niet overal op reageren, haha! Vind het wachtbankje ook minder erg dan voor de eisprong. Dan wil je gewoon iets doen, en elke dag de hoop dat de testen oplopen. Nu is het gewoon wachten tot een "vaste" datum en dan verder zien! Ik had trouwens bij m'n eerste zwangerschap echt nog een lichte test op m'n nod! We hadden zo'n dipstick en na de aangegeven tijd zag ik op het eerste oog niets, pas toen ik eens goed ging kijken zag ik een streepje. Na nog langer gewacht te hebben werd hij nog wat donkerder.
Ging niet helemaal goed... Ik vind na de sprong erger. Duurt zo lang nog dan! Je wilt dan gewoon weten. Ik probeer te wachten tot 2-9 is dan zaterdag en kan dan testen met me man. Als ik dan nog geen duivels zie... Maar ja iedereen hier komt natuurlijk met resultaat dus zou dan wel eerder willen testen. Gelukkig geen testen in huis
Ik denk dat ik jullie moet verlaten en doorschuif naar de volgende lijst. Zelfs als mijn ei vandaag gesprongen is (en mijn temp morgen dus omhoog gaat), zit ik al op 4 september met mijn Nod. Wel jammer, dit is een lekker Ievendig lijstje ga wel alles volgen en hoop dat hier veel roze langs gaat komen! Succes net wachten
@Stretchfield ik deel dat gevoel. spanning komt altijd in de laatste week opzetten. @Luuna wat balen zeg! van mij mag je meekletsen hoor. hoe lang zou dan je cyclua zijn denk je?
Gelukkig Geen idee hoe lang deze gaat zijn, lijkt te schommelen tussen 25 en 32. Maar nu dus weer eerder richting 29 / 30. Geen mega schommelingen, dus maak me er verder niet heel veel zorgen om hoor
@Luuna Ja voeg anders gewoon een datum toe als je weet wanneer hij is geweest. Alleen moet je wel bedenken of je alle testdrangverhalen aan kunt terwijl je zelf pas veel later mag testen
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (4) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4- MMM Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje-ronde 1 29 augustus (4) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje -MMM iui ronde 3 Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (5) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Stretchfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pancakes - 27 jaar - 1e kindje - MMM (Clomid 25, ronde 1) 1 september (1) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 2 september (3) lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Pline - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (7) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 papillons - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM Datumloos Totaal: 27 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. Ik zit ook op het wachtbankje...
Sinds gistermiddag onafgebroken scherpe steken links onderin m'n buik. Stom. Weet (rationeel) heus wel dat je zo vroeg na ovulatie echt nog niets kan voelen van een zwangerschap, alleen van de progesteron. Ik weet (rationeel) heus wel dat zelfs al is een eitje bevrucht, dat niet zegt dat het ook gaat innestelen. Maar loop mezelf toch de kop gek te maken. Want "scherpe steken" heeft nog nooit op mijn lijstje progesteronkwaaltjes gestaan... 3DPO pas. Wachten duurt lang. Zucht.
Ik had tot gisteren last van steekjes, met name links. Nu niks meer. Borsten wel gevoelig maar is al sinds eisprong. En ik heb het zó koud. Maar ben ook wat verkouden; keelpijn en verstopte neus. Morgen misschien een testje wagen (9dpo), maar m'n gevoel zegt dat het niet raak is deze ronde.
Oe spannend zeg dames. Dat je dat aandurft @Saaaraaa om op 9DPO al te testen!! Ben ook heel benieuwd wanneer de eerste roze namen komen...
Kwaaltjes zijn stom. Ik heb standaard vanaf (soms zelfs twee dagen vóór) ovulatie een waslijst aan kwaaltjes. Zere boobs, krampjes, misselijkheid, vermoeidheid, de hele rataplan. Een koukleum ben ik sowieso altijd. Maar steken zijn nieuw. En aangezien dat anders dan anders is wil mijn hoofd dat classificeren als "misschien is het wel raak" terwijl dat natuurlijk nergens op slaat op 3DPO. Stom stom stom. Dat maakt alleen maar dat het wachten nog langer duurt.