Goede instelling hoor! Ik vind een negatieve test ook niet zo heel erg. Ronde 1 wel getest, ronde 2 en 3 ruim voor NOD ongesteld
Zo lekker gekletst dames! ik lag heerlijk in het zwembad met mn meisje <3 Spannend hoor sommigen al bijna testen. Ik zit nu (als ik uitga van vrijdag ei) pas op 4 dpo. En ik heb er deze ronde niet zo veel vertrouwen in dus.. ik wacht iig tot NOD
Ah goed dat je het meldt, dan ga ik nog even langs het Kruidvat. Je hebt daar de welbekende 2 voor 5 toch?
@Meisje93 Ja spannend! Ja ik wil het graag meteen vertellen, spannende tijd & dan kan ik er wel gewoon met mensen die dichtbij me staan over praten Moet zeggen dat het inmiddels wel begint te kriebelen en de spanning opbouwt. En al had ik me nog zo voorgenomen om nergens op te letten werd ik net blij van een paar steekjes in baarmoeder regio
@Pancakes Ja klopt inderdaad! Die schijnen dan wel weer betrouwbaarder te zijn. Al heb ik zelf ooit een test gedaan met die 2besure zw testen extra gevoelig en die bleef gewoon spierwit (kon toen ook echt niet zwanger zijn). Maar het kan nooit kwaad om met 57 verschillende merken een positieve test te hebben
dat is wel weer zo ja. Kan je je geluk met meerdere delen. onbewust let je er toch wel op. het gaat ineens opvallen. ga duimen voor je.
Ik ben standaard misselijk vanaf (soms wel twee dagen vóór) ovulatie tot aan de tweede dag van de menstruatie. Dat doet de progesteron; de levels van dit hormoon worden torenhoog rondom eisprong om het baarmoederslijmvlies te laten opbouwen. Pas vanaf daadwerkelijke innesteling kun je spreken van eventuele zwangerschapskwaaltjes...
Ik voel ook steeds vanalles rondom m'n baarmoeder.. stom hè! Normaal voel je het misschien ook wel maar let je er echt niet op. @Rosje83 @Meisje93 , testen we alle 3 maandagochtend! Spannend!
Precies dit. En vorige week was ik nog zo stellig, maar ik merk dat ik nu toch kleine dingetjes daaraan begin te wijten. Slaat ook nergens op allemaal.... Ik heb geen echte 'kwalen', maar soms heel licht op de achtergrond iets. Wat je normaliter ook hebt, maar nu ineens ga je dat dan voelen hè.
Spannend al die testers! Ik denk niet dat ik deze ronde testdrang zal krijgen. Ook geen idee wanneer ik ga testen.
Lieve dames, ik was even weg een tijdje, dus niet echt mee gekletst nog. Wat leuk dat dit een actief groepje is! En bijna bijna kunnen de eersten testen he Mijn NOD is maandag. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag toch wel een testje ga halen. Maar ideaal gezien natuurlijk niet en wacht ik keurig tot maandag. Dit is mijn eerste ronde pas en ik ga er totaal niet van uit dat ik zwanger ben Wanneer gaan jullie testen?
@Judith01 @Pancakes en het zal hoogstwaarschijnlijk gewoon de progesteron zijn haha. Ben vaak zo ontzettend nuchter, maar nu ik riching NOD ga herken ik bijna mezelf niet meer
Ik doe mee maandagochtend. Dan ben ik 9DPO. Beloof alleen niet dat ik op 7 of 8DPO geen testdrang ga hebben.
Daarbij hebben wij aankomend weekend ons weekendje met z'n tweetjes. Hoewel heeeeeel vroeg; hoe romantisch zou het zijn áls.......