Zeker niet.. Had net bedacht dat ik natuurlijk niet Zeker ben van datum ei en ook 9 of 10 dpo kan zijn ipv 11 dus beetje hoop!
@Judith01 waaaaa wat spannend meid!! Jammer dat je hem niet op de foto krijgt. Welke test heb je gebruikt? 10 Dpo is vroeg natuurlijk...gister las ik wat van iemand hier die 2wkn na Nod pas positief testte. @Eendje86 oeh ook zo spannend...balen dat je hem niet op de foto kan krijgen. Welke test heb jij gebruikt? @Meisje93 Hè bah wat ontzettend rot meid! Niet leuk en vooral niet als je het stiekem een beetje verwacht. Dat lichaam kan ons ook zo in de maling nemen ...weet daar alles van @Patchwork welke test heb jij gebruikt? Gelukkig zegt het niets nog inderdaad. Zijn genoeg die eerst een Omo witte hebben gehad
@Meisje 93, balen zeg! Als je 14dpo bent zou je meestal wel wat moeten zien denk ik @Eendje86 , beetje hetzelfde als ik dus! Wilde nog een foto maken maar nu zag ik de streep helemaal niet meer! @Wasabi , ik weet zo effe niet hoe het heet, had ze online gekocht.. zal effe kijken straks!
Haha, dank je voor de opbeurende woorden Rosje . Ik heb nog geen pijntjes en klachten en zou toch echt vandaag ongesteld moeten worden! Normaal loop ik krom van de pijn die eerste dag. Dus ineens toch weer een beetje spannend!
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (6) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4- MMM Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje-ronde 1 Kaartje25 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 (via ZI) 29 augustus (5) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - MMM iui ronde 3 Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Anno2017 - 34 jaar - 2e kindje - ronde... 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (4) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Stretchfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 1 september (2) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 Jolo - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 2 september (4) lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Pline - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (7) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 papillons - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM Wasabi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Datumloos Totaal: 30 Wachtbankje (19), Zwanger (1), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Balen voor de meiden dat jullie op rood moeten Hopelijk is het vlug prijs voor jullie! Voor degenen die een tuurtest of een witte test in handen handen, maar nog niet op NOD dag zitten, er is nog steeds hoop ! Ik heb al van verschillenden gehoord dat ze pas op NOD of erna pas positief testen. Ik stond daarnet voor de spiegel en ik heb precies veel meer blauwe aders op mijn borsten lopen ! Ik heb er sowieso al een paar die fel uitgesproken zijn en die dagelijks zichtbaar zijn, maar niet zoveel. Dat geeft wel een beetje hoop... Dit is de eerste keer dat ik eigenlijk zoveel hoop heb, maar dat is eigenlijk niet zo goed, want als het dan niet prijs is ga ik superdown zijn We zitten nu al in ronde 8, dus het doet wel pijn dat het al zo lang duurt Maar misschien wil ik gewoon wel vanalles zien dat er niet is...
ja was wel even een teleurstelling mrja. even bezinken en weer met goede moed naar de volgende ronde. @Wasabi nou heh. lijkt net alsof je je kwaaltjes zelf aanpraat. @Judith01 ja daarom! net wat bloed gespot. hopelijk zet het door. kan ik weer door naar de volgende ronde. oeh dat klinkt zeker spannend!! ja, al weet ik niet of het bij mij al door gaat breken. @Jolo dat klinkt wel heel erg hoopvol die blauwe aders! Duim voor je!
Oh toch verkeer gelezen dan, dacht dat het al doorgebroken was.. Zal ik je weer ander kleurtje geven?? geen probleem hoor
@Meisje93 Neee, wat balen! Veel succes in de volgende ronde meid! @Eendje86 Oeh spannend! Hopen dat hij heeeel erg tuur is! Ben benieuwd woensdag @Judith01 Ook spannend! 10DPO is inderdaad erg vroeg, ik denk dat ik 10DPO ook een enorme tuur zou hebben, gisteren op 12DPO was hij wel duidelijk maar wel licht! Dus dan is er hoop, ik duim voor je! @Saaaraaa Balen meid. Succes in de volgende ronde! @anno2014 Dankjewel! m'n duimen draaien overuren, ook voor jou! Hier vanmorgen weer getest en hij is nog steeds te zien! Vanmiddag weer even action testen halen want die waren op haha. En ga de Kruidvat 2v5 halen! Early predictor sla ik over, de test is duidelijk genoeg. Ga nu gewoon de oploop testen met Kruidvat 2v5
hihi nee. nog niet doorgebroken. was veegje bloed wat ik gespot had. nee hoor laat maar staan. zal toch binnenkort op rood staan @Rosje83 ben benieuwd naar je volgende testen. hopelijk een mooie oploop.
Helaas ik mag op rood... alsof mn lichaam erop gewacht heeft! Op naar ronde 5 Ik blijf jullie wel volgen hoor, hopelijk nog wat roze!!
Ja balen he! ik wist echt dat mn kans klein was maar toch... Mn LF is dus nu 10 of 11 dagen, is dat genoeg? weet iemand dat?
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (6) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4- MMM Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje-ronde 1 Kaartje25 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 (via ZI) 29 augustus (5) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - MMM iui ronde 3 Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Anno2017 - 34 jaar - 2e kindje - ronde... 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (4) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Stretchfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 1 september (2) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 Jolo - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 2 september (4) lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Pline - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (7) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 papillons - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM Wasabi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Datumloos Totaal: 30 Wachtbankje (19), Zwanger (1), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@Eendje86 balen!! Maar lf van 10 of 11 is goed. Als het maar niet onder 10 is. Balen voor alle dames die nega hebben getest Hopelijk snel raak.