AH oke! Dus van 9 of korter.. nee dat is het iig niet! Gelukkig! Nog even bedenken of ik ga tempen komende ronde, dat is natuurlijk de enige manier om zeker te weten wanneer je ei is.
Ja tempen is wel het betrouwbaarste om er achter te komen of een eisprong hebt en later om te zien wanneer je die hebt gehad. (Dat is een nadeel dat je pas achteraf ziet wanneer hij gesprongen heeft) maar ik zweer erbij.
Ah shit balen @Eendje86 !! Ik hoop dat ik 2 dagen kan wachten met testen.. zal zwaar worden ben ik bang Je kan idd beter ongesteld worden dan negatieve testen.. het lieftst doe ik er nog 4 net zo lang tot ik een streep gevonden heb! Slaat natuurlijk nergens op Lijstje begint niet zo goed
@Judith01 en anders overmorgen een testje wagen. dan moet die ook wel duidelijker zijn. nee lijstje begint echt niet goed! hopelijk eindigt hij wel mooi roze.
Ik zit me nu te bedenken ik had vrijdagavond en zaterdag af en aan ongi krampen maar er kwam niets. Morgen NOD dus ik zat vrijdag op 12 DPO.. zou dat dan innesteling geweest kunnen zijn? Blijven elkaar gek maken.. tralalalala!! hihi
zou zeker kunnen! ik had dinsdag op 8 dpo heel veel krampen en steekjes achter het schaambot. knap dat je dan nog niet getest hebt!
Ow hemel, ff anderhalf afwezig en gelijk 140 berichten Maar goed, de eerste roze is er!!! Gefeliciteerd @Rosje83 Helaas ook rood en blauw....hoop dat t toch meer roze wordt!! Hier echt superongi...loop gewoon nog steeds leeg Hopelijk is het snel over en gaan we vol goede moed verder
Tnx dames, baalmoment is weer voorbij! Hopelijk ongi ook snel. T is niet anders, maar goed pas in ronde 5 nu dus...
@Katsje heh wat vervelend dat je nu zo hevig bloed. hopelijk is het snel over, zodat je er weer voor kunt gaan. @Eendje86 ik hoop het ook voor je dat het snel doorzet! hier net wat bruine afscheiding en flinke krampen. dus hoop dat het vandaag nog doorzet. scheelt weer een dag.
@Saaaraaa ahw meid wat rot las het nu net pas sorry. @Eendje86 ik zweer ook bij tempen! Zelfs toen we er nog niet voor gingen vond ik het heerlijk om exact de dag te weten dat ik Ongi zou worden. Als je wilt gaan tempen en je hebt vragen help ik je graag @Katsje vervelend meid...hopelijk snel voorbij en dan met goede moed je ei vinden
Ja het is hier wel doorgebroken.... Sta ook alweer op de volgende NOD lijst @Wasabi Het lijkt me ideaal... maar het moet, heb ik gelezen, voordat je uberhaubt opstaat en met een peuter van 2,5 die voor dag en douw wakker is... lastig Maar wie weet als het zwanger worden nog langer gaat duren... vanmorgen weer zooitje nieuwe ovutesten gehaald, dus kan wel weer een ronde door.
Hihi ja woensdag op zijn vroegst. Meestal wordt ik in de avond ongi dus dat komt of vanavond of morgenavond
Nee na alle rondes en negatieve testen heb ik met mezelf afgesproken niet meer te testen voor NOD. Nu denk ik ja toch gek die krampen vrijdag en zaterdag, maar ik weet ook als geen ander hoe je in de zeik genomen kunt worden.. ben wel heel erg benieuwd!
dat is zeker waar. je lichaam kan je zeker voor de gek houden. ben benieuwd! ga iig voor je duimen. @Eendje86 fijn dat het doorgebroken is. Hier wilt het nog niet doorzetten. Had graag gewild dat het gelijk los barstte.
Ja dat is dat wel het fijnst he!! @anno2014 jeetje wat een geduld moet je hebben! Wel goed van je hoor... om te wachten succes!