@Eliss92 , dat zijn mooie testen! Gefeliciteerd! Je hebt vroeg positief kunnen testen zeg, super @Stretchfield , ik snap je helemaal, maar hij is wel dik positief! Gefeliciteerd!! Probeer er van te genieten! @Eendje86 , ja ik dacht een tuurtest te hebben, toen ik later een foto wilde maken zag ik echt niks meer.. dus ging ook weer twijfelen aan de tuurtest.. Ik wil nu even wachten tot nod of een dag later.. zodat ik ook echt duidelijkheid heb, negatief is dan waarschijnlijk ook echt negatief. Dat wordt dan dus morgen of liever nog, donderdag.
@Stretchfield Wow, gefeliciteerd! Die is ongeveer even duidelijk als die van mij nu! @Jolo ik heb er de maanden hiervoor niet echt op gelet, dus kan niets zeggen ter vergelijking. Maar mij viel inderdaad op dat het op vruchtbaar slijm leek voordat ik positief testte. @Eliss92 Gefeliciteerd, ook mooie testen! Alle meiden op rood, hele dikke knuffel! Hier een beetje geschrokken van de test vanmorgen, die was toch wel iets onduidelijker. Vannacht wel een hoop water gedronken, dus hoop daardoor. Ga pas donderdag weer testen en hoop op een mooie oploop.
@Eliss92 Gefeliciteerd meid! Dat is wel vroeg zeg! Geniet ervan! @Rosje83 Oh... ja dat kan door water komen idd, gewoon morgen nog eens testen!
oohh ik mis al het moois gefeliciteerd zwangere dames heerlijk zeg balen voor de meiden die ongi zijn geworden.. ik heb vanochtend getest maar omo wit haha mag ook pas zaterdag testen hoor eigenlijk hihi
@Eliss92 en @Stretchfield gefeliciteerd! Mooie testjes! @hier geen kwaaltjes meer. Nou ja klein beetje onderbuik krampjes, maar niet noemenswaardig. Temp nog hoog. Vaak heb ik rond deze tijd al een voorbode van mijn naderende ongi bij de temp. Vrijdag wil ik testen, dus zullen zien. Wat betreft de afscheiding: ik heb nu wel last van veel cremige afscheiding. Hoe het bij mijn zoontje was, weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik vaak ook brokkelige afscheiding heb(wanneer in de cyclus weet ik ook niet) maar valt mij nu op dat ik heel veel cremig heb. Hopelijk goed teken
Al een paar op roze, wat heerlijk meiden! Hopelijk wordt de lijst veeeeeel meer roze! Ik vannacht hartstikke ongesteld geworden, exact 28 dagen. Op naar de tweede ronde! Ik kom hier af en toe nog koekeloeren hoor. Wil veel mooie testen zien
Ja dat zou heel goed kunnen. Maar heb niet getemperatuurd en geen ovulatietesten gebruikt dus weet het niet.
wauw.! mooie duidelijke test. gefeliciteerd! @Eendje86 zojuist wat roze afscheiding maar nog geen krampen. wacht morgen nog even af. en anders toch maar testje halen? @Jolo hier ook waterige afscheiding terwijl ik normaal ook stugge/brokkelige afscheiding heb.
@Rosje83 ik ga voor je duimen. balen van je test. maar er is nog hoop. @Mama1504 je houdt het spannend. ahh nee wat balen zeg!
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (6) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4- MMM Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje-ronde 1 Kaartje25 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 (via ZI) 29 augustus (5) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - MMM iui ronde 3 Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Anno2017 - 34 jaar - 2e kindje - ronde... 30 augustus (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (4) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Stretchfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 1 september (3) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 Jolo - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 2 september (4) lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Pline - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (7) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Cuddy - 29 jaar -1e kindje - ronde 2 - MMM Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 papillons - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM Wasabi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Datumloos Totaal: 31 Wachtbankje (19), Zwanger (2), Ongesteld (6), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik doe hier even een copy/paste van elders. Aanleiding was een indroger op een kv2v5 (ik heb nooit indrogers, ook niet op de testen die er om bekend staan): Ik dacht dus joh ik doe zo'n cheap ass 2besure dipstick die erom bekend staat valse streepjes te geven ook binnen afleestijd. Direct bij doorlopen een streepje (al is 'ie niet helemaal gelijkmatig). Ik dacht nog oké, dat kan, daar had iemand hier op het forum mee geëxperimenteerd en die trekken dan na vijf minuten weg. Maar mooi niet; na vijf minuten nog exact hetzelfde en nu (droog) óók. Duidelijk en knalroze. Dus, ik een tweede (identieke) test in hetzelfde bekertje urine gehangen. Niet direct een streepje bij doorlopen, maar na tien minuten wél zo'n zelfde streepje. Ik heb in het afgelopen jaar zeker 50 van die testen gedaan en nooit ook maar een indroger gezien... Ik reken me absoluut nog niet rijk, maar vind het nu toch wel spannend worden...
ben benieuwd. @Patchwork ik zou hem als negatief beschouwen. volgens mij heb ik dit zelfde van een ander forumlid gezien. en die waren helaas ook vals positief.