NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (2) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 september (0) 2 september (2) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (2) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hello Ladies! Vandaag eindelijk duidelijkheid na een innestelingsbloeding (mogelijk), flink wat symptomen en een paar dagen overtijd: ik ga een nieuwe ronde in! Hopelijk veel zwangeren straks ik dit lijstje!
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (5) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Strechfield - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - 2e ronde na ma. Maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - MMM iui ronde 3 1 september (0) 2 september (4) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bieni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 2e ronde na mk Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (3) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
welkom! wat balen dat je alsnog ongi bent geworden ondanks alle symptomen. heb je anders altijd een stabiele cyclus?
Jep! Strak 25 dagen steeds. Nu dus een paar dagen langer geweest. Super jammer natuurlijk, maar ik ben verwend want kind 1 en kind 2 zijn in ronde 1 verwekt. Moet dus eigenlijk niet zeuren Die innestelingsbloeding was wel even verwarrend. Hoop dat ik deze ronde geen tussentijds bloedverlies heb!
fijn hoor een regelmatig cyclus. hier normaal ook. alleen afgelopen cyclus ook een uitschietertje. wauw! Super zeg. Maar dan liggen je verwachtingen nu wel wat hoger. dat het nu ook snel raak mag zijn.
Ja dat is het gevaar. Ik kan nu maar beter uitgaan van een wat normalere termijn mbt zwanger worden, om teleurstelling te voorkomen.
@Stretchfield dus precies hetzelfde alleen bij jou een curettage. Ik vind het zo moeilijk op het moment, ik heb wat hormonale kwaaltjes die ik normaal niet heb. Waardoor ik het idee heb dat het allemaal nog niet helemaal goed is. En heb heel erg het gevoel dat ik iets wil doen. Wilde pre-seed of concieve plus aanschaffen(met in je gedachten dat je in ieder geval iets geprobeerd hebt) en vanmorgen naar de gezondheidswinkel geweest voor advies om hormonaal beter in balans te komen. En die hadden me een pot met monnikspeper geadviseerd. Toen ik thuis kwam eerst eens gaan googelen. En blijkt het beetje wisselend te zijn. Veel vrouwen bij wie het helpt maar dan wel omdat ze bv een lange cyclus hebben en die korter wordt hierdoor. Dat heb ik niet dus heb ik weer contact gezocht en haar collega zei dat ik het niet moest nemen. Het heeft blijkbaar allemaal heel veel tijd nodig. En door de miskraam heb ik zo het gevoel dat ik al lang heb gewacht. Herkent iemand dit?
Lijkt me heel moeilijk hoor! Geen herkenning, maar ik wil je wel veel sterkte wensen! Als je het gevoel hebt dat het nog niet goed is, kun je dan geen afspraak maken in het ZKH om te kijken of alles schoon is zegmaar? @maansneeuw welkom! Hopelijk ben je snel in verwachting! En idd maar zoveel mogelijk genieten. Je kunt het beste uitgaan van je langste cyclus, als je straks wel gaat tempen of ovutesten gaat gebuiken dan kun je aan de hand daarvan wel zien wanneer je NOD is. @Gruffalo Dan was het toch geen innestelingsbloeding? Jammer dat het niet gelukt is de vorige keer. Succes deze ronde! Fijn dat je cyclus regelmatig is! Ik heb nog steeds krampjes maar geen ongi meer... geen idee wat dit kan zijn... wellicht rijping van de eitjes! En DL is hier zo goed als zindelijk jeej!!!!
Ik heb ook het gevoel alsof ik al heel lang bezig ben. Wat natuurlijk niet zo is. De ene dag ben ik ineens weer verdrietig omdat ik nu gewoon zwanger had kunnen zijn. Over het algemeen gaat het wel goed. Ook ik heb het gevoel dag er van alles niet klopt. Na curretage met vegen wel rood gehad tot aan de menstruatie van 5-7. Deze duurde drie dagen, wat korter is dan normaal. Daarna rond 19e test gedaan, omdat ik me raar voelde, verder een reden. Ik had een tuurstreep, waarschijnlijk reageerde die op mijn ei. Vlak voor vorige menstruatie ook een test gedaan weer een tuurstreep maar werd ongesteld. 2dagen duurde het dit keer. Heb de ha al gebeld maar zolang ik iedere maand ingesteld wordt is dit normaal na een ma. Kortom wachten... wachten... en wachten. Ik hoop dat deze keer raak is, dan ben ik van al die spoken in mijn hoofd af.
Geeft hier hoor! Ik had het ook niet zo duidelijk beschreven. Het is balen en een klein beetje verdrietig, maar ja... Ik richt mijn blik gewoon op ronde 2.
Welkom meiden!! Hopelijk veel roze deze maand! Jeetje wat een geklets alweer! Even weggeweest en gelijk weer gezellig geklets Straks even bijlezen
NOD-lijst 28 augustus t/m 3 september 28 augustus (3) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Curitiba - 41 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 29 augustus (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 31 augustus (2) Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 september (0) 2 september (2) Patchwork - 31 jaar - 6e (9e) kindje - ronde 3 lady1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mom2011- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 september (2) Espoir - 29 jaar - 2de kindje - MMM - ronde zoveel (4de cryo na miskraam) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - ronde 2 Babs1990 - 27 jaar -2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Welkom! Dames die testen met ovu testen.. wanneer testen jullie altijd? Ik deed het in ronde 2 gelijk met opstaan, maar in de bijsluiter staat dus niet met de eerste urine van de dag, omdat hij dan vals positief aan kan geven ivm sterkere concentratie... Nu doe ik het s avonds voor het slapen gaan. Maar in de bijsluiter staat tussen 10 en 8 s avonds... wat is dan het verschil tussen urine om 8 uur en om 10 uur.. niets toch..????