@Spectre zou jij mij ook paars op het wachtbankje willen zetten? @LolaLisa dat is toch helemaal prima! Is zeker voldoende. En hopen nu op een positieve zw test. Dat hoop ik trouwens voor allemaal deze ronde! Allemaal 2 strepen roze op de zw test. positief blijven! nog meer mensen aan de ovulatietesten? En wanneer gaan de dames @wachtbankje testen? Na Nod of al op 10dpo?
NOD-lijst 28 maart t/m 3 april 2019 28 maart (4) Miran1234, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na vmk) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na ma) Izi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 (1e na ma) 29 maart (1) ieJoortje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 30 maart (2) Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 14 Evi92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 31 maart (5) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 8 Chantal1301 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11 LolaLisa, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Smienaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Kaatje13, 40 jaar, 4e kindje 1e ronde 1 april (3) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 met clomid MamaSelina, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Evayesmamatobe, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 2 april (1) Poetie85, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 11 3 april (0) Totaal (16) Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) Twijfel-/ Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik heb je al even op paars en het wachtbankje gezet! Had het zelf niet correct gedaan de vorige keer en de totalen klopten niet met de kleuren, dus heb alles even aangepast nu. Hopelijk klopt het zo! Jep, hier ook sinds 3 cycli aan de ovulatietesten. Ik vond het wel een eyeopener, want mijn eisprong is niet altijd op hetzelfde moment en bovendien vaak veel vroeger dan ik dacht! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap pas 3 dagen na NOD getest, maar dit keer wil ik al eerder testen. Misschien zelfs al op 9-10 DPO... Heb een predictor gekocht, die zouden het beste zijn...
NOD-lijst 28 maart t/m 3 april 2019 28 maart (4) Miran1234, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na vmk) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na ma) Izi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 (1e na ma) 29 maart (1) ieJoortje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 30 maart (2) Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 14 Evi92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 31 maart (5) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 8 Chantal1301 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11 LolaLisa, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Smienaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Kaatje13, 40 jaar, 4e kindje 1e ronde 1 april (3) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 met clomid MamaSelina, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Evayesmamatobe, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 2 april (1) Poetie85, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 11 3 april (0) Totaal (16) Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) Twijfel-/ Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Haha omdat ik zeer onzeker wordt van het zwanger proberen worden Ik heb bij mijn vorige zwangerschap pre-eclampsie gehad en onze dochter is prematuur en dysmatuur geboren. Daarna is gebleken dat dit werd veroorzaakt door een bepaald syndroom (niks heel ernstigs hoor). Maar daardoor is zwanger worden, blijven en zijn iets lastiger dan bij een "gezond" iemand, omdat ik verhoogd risico heb dat het zwanger worden niet lukt en de zwangerschap misgaat. Maar ook dat is relatief, kijk maar naar iedereen die in de mmm beland... Het maakt me alleen wel erg onzeker (waar ik de vorige zwangerschap niks wist over dit risico) en daardoor word ik er onbewust erg nerveus van. Ik moet het een beetje loslaten, maar dat lukt me (zoals je merkt) vooralsnog niet zo goed
Ja ze geven echt wel duidelijkheid dat is toch fijn vind k toch ook wel hoor. Ja ik ook rond 10 dpo denk ik. Altijd lastig hou je 1 of 2 dagen na positieve test aan voor 1dpo? @Kaatje13 haha nou heb gelezen dat er soms op 7dpo bij vroege innesteling al tuur tuur streepje staat.
Nog niet. Vandaag maar gewoon doortesten hebben het gister nog gezellig gemaakt dus opzich maak ik nog kans? Ligt eraan of koorts en ziekte invloed heeft op de eisprong , dat weet ik eigenlijk niet
Nu we deze ronde weer echt aan de slag gaan gebruik ik ook ovulatietesten. Geeft toch een soort van gevoel dat ik in controle ben en "weet" wat er gebeurt. Gaat helemaal nergens over natuurlijk maar ja voor de ultieme control freak....
Ik dacht dat ziek zijn/koorts hebben ervoor kan zorgen dat je eisprong later is? Wanneer verwacht je je eisprong?
Rond dag 20.. zit nu op cd18. Straks eens een ovulatietest doen. Streepje was gister al redelijk donker dus verwacht vandaag een positieve test. Wil je nog erbij op de lijst? Weet je hoe je het zelf kunt doen of moet ik het ff aanpassen?
Je weet wel waar je dan aan toe bent ik wou deze maand eerst overslaan maar dacht is toch handig die testen
NOD-lijst 28 maart t/m 3 april 2019 28 maart (4) Miran1234, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na vmk) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na ma) Izi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 (1e na ma) 29 maart (1) ieJoortje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 30 maart (2) Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 14 Evi92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 31 maart (5) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 8 Chantal1301 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11 LolaLisa, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Smienaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Kaatje13, 40 jaar, 4e kindje 1e ronde Tammie81, 38 jaar, 2e kindje, 1e ronde 1 april (3) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 met clomid MamaSelina, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Evayesmamatobe, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 2 april (1) Poetie85, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 11 3 april (0) Totaal (16) Wachtend op eisprong (7) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) Twijfel-/ Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik heb mezelf erbij gezet Misschien door de koorts anders voor de zekerheid nog een dagje of 2 langer doortesten? of herken je bij jezelf redelijk goed wanneer je de eisprong hebt?
Zoiets loslaten is haast onmogelijk lijkt mij. Dan hebben jullie ook een spannende tijd gehad zeg, bij haar geboorte. Maar wat betreft de hoeveelheid vrijen, daar ligt het echt niet aan hoor, dat zit wel goed. Ik duim voor jullie
@Spectre beterschap! Ik heb geloof ik ook weleens gehoord dat het invloed kan hebben op de eisprong. Maar ik denk dat als je lh-piek al zo dichtbij ids, dat het dan wel goed gaat hoor.