NOD lijst 28 maart t/m 3 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Spectre, 2 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Ik vind de kruidvat testjes echt 3x niks, ze waren allemaal positief, zelfs eentje die ik voor de lol had gedaan 3DPO. Ik ga zeker die van 2besure uitproberen en ik lees ook goeie beoordelingen over sensitest. Uiteindelijk denk ik toch ook over te stappen naar de Clearblue, hartstikke duur, maar duidelijk en simpel, ik word knettergek van dat getuur naar die lijntjes.
    Wat heerlijk trouwens dat je een groot gezin hebt!

all4love vindt dit leuk.
  2. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ja, is ook erg gezellig. Maar er kan er nog wel 1 bij:D soms denk ik weleens, waar begin ik in vredesnaam aan, er gaan nu al 8 broden per week doorheen en ze zijn nog maar klein :| :roflmao::roflmao::roflmao:

3. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    8 broden!!:D:D:D
    ik zie dat je eerste 2 kindjes 11 jaar schelen. mijn zoontje is nu ook 11. was het weer wennen met een baby? ik denk dat ik nu alles weer vergeten ben:cry:

4. Chantal1301

Chantal1301 Actief lid

23 jan 2019
    207
    76
    28
    Vrouw
    Ik ben echt fan van sensitest makkelijk en duidelijk

5. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    De oudste is niet van mij, maar van mijn man. Dus dat weet ik niet. Maar het is vast als fietsen, je verleerd het nooit:)

6. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Geweldig, bedankt voor de tip. Zijn die gewoon online te bestellen?

7. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Ohhh nu snap ik hem.. (de bonusmama in het groen). Whahaha ja het zal wel zoiets zijn als fietsen. Nou.. zolang ik de baby niet te vaak van de commode laat rollen, komt het wel goed!:roflmao::roflmao:

LolaLisa en all4love vinden dit leuk.
  8. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ja ik weet niet wat het is, maar vanmorgen deed het echt pijn. Sinds vanmiddag voelt het meer alsof ik ongesteld wordt en heb ik continu krampen.
    Dus er gebeurd iets, maar wat precies is me nog niet duidelijk :p

Ja ik heb echt geen idee wanneer mijn eisprong was. Cyclus varieert tussen 30-34 dagen. waarvan meestal 32 dagen. Dus ik gok op zaterdag/zondag eisprong :o:

all4love, Evi92 en Jurielle vinden dit leuk.
  9. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Spannenddd!!

LolaLisa vindt dit leuk.
  10. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Allemaal positief? Als in, even donkere streepjes/donkerder? Wat ontzettend slecht dan!! Snap je niet dat deze testen te koop zijn toch.... Ik heb zelf die van zwanger & kids, bevallen heel goed! Dacht ook ff dat ze niet goed waren (omdat ik drie maand lang geen ei vond) maar nu gelukkig een goede knaller gehad :) En die zijn ook helemaal niet duur...

11. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Hier 6 DPO en momenteel nergens last van...
    4 DPO werd ik wakker met behoorlijke ongesteldheidspijn en had ik 's avonds heel veel witte afscheiding.. 5 DPO een felle steek rechtsonder in mn buik...

Geen idee of ik dat vaker heb gehad :roflmao:

Zit nu te wachten op pijnlijke borsten maar ik voel nog niks haha... zit steeds een beetje te voelen maar niks gevoeliger dan normaal :rolleyes:

LolaLisa vindt dit leuk.
  12. Chantal1301

Chantal1301 Actief lid

23 jan 2019
    207
    76
    28
    Vrouw
    Ja www.sensitest.nl en dan de ovulatie dipstick

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.544
    113
    Vrouw
    Ik ga ook voor de dipstick ovulatietesten van zwanger &kids.. vind die echt duidelijk.
    Alleen weer zo onzeker nu over m'n eisprong. Ben ook aan het temperaturen en m'n temp is nog niet echt veel gestegen, Maar had maandag middag een positieve ovulatietest.
    Nu wil ik volgende ronde stoppen met ovulatietesten en tempen:| ff niet meer zo op gecocust zijn (als het me gaat lukken tenminste) :rolleyes:

Ik duim voor veel roze op de lijst :) eigenlijk gun ik het ons allemaal :thumup:

all4love, LolaLisa en Smienaatje vinden dit leuk.
  14. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Dat doe ik ook constant :roflmao::roflmao: maar ik voel nog niet zo heel veel denk ik

Evi92, LolaLisa en Jurielle vinden dit leuk.
  15. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Die van 3DPO was wel lichter dan de andere, maa zag nog wel een streepje. Het is dat ik ook temperatuur en dat ik een flinke, constante temperatuur verhoging heb kunnen noteren dat ik weet dat mijn eisprong al geweest is, anders was mijn vriend nu nog steeds de pineut geweest;);). Maar de reviews voor de kruidvat ovutesten online liegen er niet om.. dus volgende maand stap ik sws over naar een ander merk.

Evi92 vindt dit leuk.
  16. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Merci!

17. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Is witte afscheiding een voorbode voor een zwangerschap? (Bij mij duidt overvloedige witte afscheiding bijna altijd op een schimmelinfectie:$)

18. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Begrijpelijk dat je even een pauze wilt nemen. Wat is voor jou een "goede" temperatuurstijging? de mijne schommelt tussen 0,6 en 0.5 Celcius

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.544
    113
    Vrouw
    Dit is de 2e maand dat ik temperatuur, maar vorige maand was ik niet stipt en ik vind het temperaturen sowieso niks om te doen, dus heb eigenlijk geen idee wat voor mij een goede stijging is..

Jurielle vindt dit leuk.
  20. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Het klinkt wel goed moet ik zeggen. Ook al weet ik uit ervaring hoe progesteron je voor de gek kan houden. Maar laten we lekker positief blijven :)

Deel Deze Pagina