Ja echt vreselijk... ik twijfel ook overal aan. Mijn borsten voelen ook erg opgezet zoals vlak voor mijn menstruatie en ik had opeens een puist. En die heb ik normaal alleen vlak voor ik dus ongesteld wordt. Het is echt ongelofelijk wat je opeens allemaal voelt wanneer je zo bewust bezig bent met zwanger worden. Maar idd laten we positief blijven! Hoe gaat het met jou? Kwaaltjes?
Nou, sinds gisteren is het eigenlijk opvallend rustig. Op wat kleine steekjes na. Ik heb alleen steeds het idee dat mijn borsten voller aanvoelen , maar dan kijk ik in de spiegel en denk ik, nee dat lijkt vast maar zo.
Geen idee, maar viel me gewoon op dat ik ineens heel veel had Het is denk ik geen schimmelinfectie, nu ook nergens meer last van..
Ik denk dat ik vandaag wel echt dingen voel en dat het geen verbeelding meer is. Ik heb sinds vandaag echt veel last van menstruatieachtige pijn met af en toe scherpe steken, gevoelige borsten en voel me super bleeghh... Zit op 5 dpo
Oooeehh spannend dan lopen we gelijk Hier ook allemaal vage dingetjes maar ik probeer het te negeren ik wil 10 dpo gaan testen en jij
Spannend dames! Hopelijk zijn die kwaaltjes een positief teken! Ik zit nog maar 2dpo en voel niks haha
Hihi spannend! Ik wil ook minimaal op 10 dpo testen, het liefst nog later natuurlijk maar ik weet dat ik dat never nooit kan volhouden
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer, ik dacht al, wat rustig hier 6/7 dpo en voor de derde dag op rij nauwelijks, of eigenlijk geen, kwaaltjes. Gisteren een korte tijd wat lichte menstruatiekrampen in buik en doortrekkend naar rug, maar dat duurde zo kort dat het het noemen eigenlijk niet waard is. Ik zit eigenlijk te wachten op een hele felle pijnlijke steek kom maar op met die pijn, graag zelfs
@Kaatje13 haha dus bij jou is pijn, steken, krampjes enz.. dus juist een goed teken? Vandaag ben ik 5 dpo en heel blij dat ik nog niks voel.. De afgelopen maanden was pijn, als in steken, krampen enz.. bij mij juist niet goed. Dus ik wil niks voelen
Ik heb vanmorgen zwangerschapstesten gekocht maar de predictor waar ik iedereen over hoor was uitverkocht bij kruidvat en kon hem nergens anders vinden. Heb nu een early-predictor en een expres, maar jeetje wat duur zijn die dingen... en de goedkope van kruidvat en Etos merk. Zou ik goed genoeg voorbereid zijn op mijn testdrang Ik had donderdagochtend enorm veel pijn in mijn buik en sindsdien voelt het alsof ik ongesteld wordt. Gevoelige borsten, moe, hoofdpijn en krampjes (maar niet meer zoveel eigenlijk). Dus OF mijn lichaam houdt me voor de gek OF het was toch een innesteling donderdag...
NOD-lijst 28 maart t/m 3 april 2019 28 maart (4) Miran1234, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na vmk) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na ma) Izi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 (1e na ma) 29 maart (1) ieJoortje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 30 maart (2) Evi92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 Jurielle, 36 jaar, 2de kindje, ronde 3 31 maart (6) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 8 Chantal1301 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11 LolaLisa, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Smienaatje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Kaatje13, 40 jaar, 4e kindje 1e ronde Tammie81, 38 jaar, 2e kindje, 1e ronde 1 april () DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 met clomid MamaSelina, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Evayesmamatobe, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 Nimonia, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 14 2 april (2) Poetie85, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 11 Juf321, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 3 april (0) Totaal (19) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (1) Negatieve test (0) Twijfel-/ Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik sta precies heel wat achter, ik heb wat leeswerk in te halen Ik heb me ook ineens op het wachtbankje gezet. Mijn eisprong was op zondag 17 maart, dus innesteling zou nu ergens moeten gaan gebeuren. Ik had twee eitjes die gerijpt waren dankzij de Clomid (dus meer kans, hoop ik). (Pregnylspuit gehad op 15 maart).