Dat heb ik dus ook! Ik ben 6dpo, vorige maand had ik op 7dpo steken en vanaf dan menstruatiekrampen, dus ik dacht echt: Ja, dat ik de innesteling! Maar achteraf bleek dat er nooit hcg is aangemaakt, dus dat er ook nooit een innesteling is geweest! Voor mij ook liever gaan steken en krampen precies
Haha nu wordt mijn hoop dat het positieve steken en krampjes waren toch al stuk minder... Wanneer willen jullie eigenlijk gaan testen? Ik wil steeds vroeger, maar heeft natuurlijk geen nut..
Mijn gynaecoloog zegt altijd dat ik niet op voorhand mag testen omdat die pregnyl-spuit een valse positieve kan geven, maar ik had vorige keer met 1 dag overtijd getest en die gaf een dikke vette niet zwanger! Dus ik weet het niet goed, mss 1 dag voor NOD, op mijn NOD... Niet te vroeg alleszins....
2 eitjes, ook meer kans op een tweeling dus? Spannend! Mijn eisprong was ook op zondag/maandag, kan niet wachten om te testen
Aaah dus verschillend wel maar merendeels op 7dpo En hoeveel dagen duurt t dan voordat je positief zou kunnen testen
Ik heb bij de jongste de innesteling gevoeld en 3 dagen later positief getest. Maar die was al vrij duidelijk, waarschijnlijk was ie de dag ervoor ook al wel licht positief maar toen niet getest.
In theorie kan het een tweeling zijn, maar aangezien eentje precies al zo moeilijk gaat bij ons, beschouw ik het maar als een extra kans
Vandaag 6 dpo en vanochtend werd ik wakker met lage rugpijn en buikpijn. Nu nergens meer last van.. Dit heb ik bijna elke maand.. Dus zal nu wel weer slecht nieuws zijn
Ik voel vrij weinig eigenlijk. Nu zo'n 4 a 5 dpo. Had vannacht wat lage rugpijn en heb wat last van maagzuur, maar geloof niet dat het iets betekend. Dinsdag moet ik bloedprikken op progesteron en schildklier waardes etc. Benieuwd wat daar uitkomt
https://glowing.com/article/1357/scoop-13-what-happens-during-the-two-weeks-you-have-wait-to-take-a-pregnancy-test beknopte beschrijving bevruchting (in het Engels)
Symptomen genoeg, maar of die ook duiden op een zwangerschap, I don't know. Paar dagen menstruatiepijn en steken in rechterlies, eergisteren een avondje heftige onderrugpijn en gister hele dag hoofdpijn. Nu ook al een aantal dagen gevoelige en jeukerige repels. Ik wil 10dpo testen. En bij jou?
Hoi ik ben eigenlijk meer een meelezers dan een reageerder maar ik vind het nu erg spannend worden. Mijn nod is op 28 maart (de verjaardag van onze dochter) en ik kon het niet laten net een test te doen. Ik zag meteen een tuurstreepje verschijnen. Natuurlijk nog erg vroeg maar ik hoop zo dat deze oploopt. Hopelijk hebben we allemaal een positieve test deze maand