@Rietje86 Is de linker test op de foto van vandaag? Het loopt al aardig op Zijn dit de testen van Action? Bij mij werd de streep van de action test niet zo donker als bij de sensitest. Bij jou wel?
@Namar de linker is die van zaterdag met denk ik een indroogstreep.. Toen ik zwanger was werd van mijn zoontje heb ik 1 ovu test gedaan en die was gelijk even donker als de teststreep en daarmee ook zwanger geworden toen. Ik test vrijdag nog een keer
@Lalalaura Ben benieuwd naar de meting morgen! Duimen voor mooie grote follikels Voel je dan ook wanneer je eisprong is geweest? Ik heb aan beide kanten goede kramp nu. Gisterenochtend was LF het hoogst.. Misschien aan beide kanten dan een eitje nu. Als 40 plusser heb ik sowieso kans op meer eitjes Dan begint dat wachten weer
Er is 1 folllikel over van 18 mm. De andere is niet doorgegroeid. Straks om 12:00 bellen na de bloeduitslagen en dan ofwel meteen de pregnyl en morgen de poging... of morgen pregnyl en overmorgen de poging.. @Namar pregnyl bevat hcg. Ik voel dus vanalles maar onderscheid is niet te maken tussen nep-symptomen en dingen die je echt voelt. Dat is zonder medicatie natuurlijk heel anders
Sorry dat ik niet zoveel klets, ook ik wil er wat minder mee bezig zijn, hopelijk kan ik dat ook als ik eenmaal op het wachtbankje zit... Nu 3 ovus gehad, maar nog niets te bespeuren. Wat me wel blij maakt is dat mn temp nog steeds mooi 'voor-ei' is, wat bij mn vorige cyclussen liep te kloten met hoog-laag-hoog-laag. Ik duim voor iedereen hier! ❤
28-09 (2) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde? Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde 29-09 (7) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Namar, 42 jaar, 1 kinde, ronde 5 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik (tweede voor ons gezinnetje), ronde 7 MMM: menopur/pregnyl/utrogestan Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 PBV, 39 jaar, 2de kindje 30-09 (3) 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 01-10 (3) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 Minivosje, 26 jaar, 1e kind. MMM IUI 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 02-10 (4) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15 MMM 03-10 04-10 (1) Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Totaal (20) Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
@Lalalaura Goed nieuws! De poging is in zicht Klopt het dat de poging dan het meest succesvol wordt bevonden in 12 tot 36 uur voor je eisprong? Zoiets gaf mijn gyneacoloog aan bij mij. Ze zei dan zit je altijd goed
28-09 (2) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde? Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde Namar, 42 jaar, 1 kindje, ronde 5 29-09 (7) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik (tweede voor ons gezinnetje), ronde 7 MMM: menopur/pregnyl/utrogestan Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 PBV, 39 jaar, 2de kindje 30-09 (3) 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 01-10 (3) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 Minivosje, 26 jaar, 1e kind. MMM IUI 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 02-10 (4) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15 MMM 03-10 04-10 (1) Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Totaal (20) Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE]
Ik heb mezelf naar voren gezet op de lijst. Ik heb gisterenavond of vannacht mijn eisprong gehad. Mijn NOD is nu of 27/09 of 27/08. @paula1984 Heb je ook je ovulatie gehad? Wat wordt nu jouw NOD?
@Namar wij lopen letterlijk gelijk! Gisteravond/vannacht is m'n ei gesprongen. Wat een pijn zeg deze keer. Ik houd mezelf 26 september nod. Ovu testen waren gisteren ook nog knal en vandaag negatief. Spannend samen!
@Namar Dat is wel heel apart, zo precies tegelijk Bij mij liep de streep op de ovulatietesten gisteren al af. Ik heb na mijn piek ongeveer 36 uur later mn eisprong. Ik had ook enorme kramp. Aan twee kanten zelfs dit keer En ik had ook enorme pijn in mn tepels. Ik doe het dan fout zeker? Dan is mijn NOD ook 26/09? Houd je 14 dagen aan? Ik heb nu nog steeds lichte krampen. Dit had ik de vorige keren ook toen het raak was. Het voorgaande wil vast niets zeggen hoor alleen voor de positieve vibes is het fijn Bij jou ook nog aan het rommelen? Heeeeeeel spannend!
Grrrr...€@€@*#*<*,$.\!!!?! Mijn LH waarden waren al flink verhoogd. Morgen dus de inseminatie al. Maar ze hebben pas half 1 tijd. Dikke kans dat het te laat is en ik al die tijdvoor niets gespoten heb.
@Lalalaura Dat zou echt verschrikkelijk naar zijn! Hoop dat er toch nog wat verschuift in de tijd.. Hoef je nu niet pregnyl te gebruiken?
Hier voor het eerst ovulatie testen aan het proberen maar ben dus zo gezegd een amateur ik dacht dat je een piek had en dan binnen zoveel uur je eisprong kan verwachten toch? Dus dan zeg maar dus ook nog zoveel uur vruchtbaar zou zijn? Ik test elke dag zelfde situatie zelfde tijd. En had gister ineens bijna uit het niets (zie foto) een streep en vandaag loopt hij al weer af. Daarnaast weet ik eigenlijk voor 99% zeker dat ik gisteravond/vannacht last had van mijn eisprong. Terwijl ik mijn lh piek de 16de verwacht.. Kan dit kloppen allemaal zo kort en vlot op elkaar? En zo’n streep uit het niets. En ben je dan na je eisprong direct niet meer vruchtbaar of toch nog even wel.. Zoveel verschillende dingen gelezen en zoals ik zei newbee op het gebied van ovulatie testen dus ben even benieuwd want ik weet het niet meer.
Kreeg geen meldingen meer dames. Maar ben er nog wel. Hier vanmorgen volgens mij mijn positieve ovulatietest. Dus komende dagen flink klussen maar. Lees zo even alles terug.