Zou het wel leuk vinden. Maar denk wel erg pittig. Mijn oudste heeft zware vorm autisme. Maar ik zeg altijd waar een wil is is een weg. Ook dat zal goed komen.
Ja, alleen de waarden omhoog. Maar je kansen zijn gewoon groter als de iui voor de eisprong is...Maar ga er maar vanuit dat ze weten wat ze doen...
Hier nog even geduld hebben. Hoopte dat m’n ovulatietesten snel zouden oplopen na al een redelijk aanwezige streep op dag 8. Lijkt eerder iets af te nemen dan op te lopen. Geduld is niet m’n sterkste eigenschap
@Lalalaura Wij duimen voor een “geluk bij een ongeluk”! Eisprong morgenavond, topzwemmers en de beste poging ever!
Hoi allemaal, even moeten lezen haha @meisjemeisje85 als je de eisprong hebt gehad, dan is het eitje nog ongeveer 12 uur daarna nog vruchtbaar. Het is dus goed om voor de eisprong te sexen en daarna nog een keertje. Ik heb gisteren mijn Follikel meting gehad. Aan de linker kant zit nu eentje van 16,5 mm. Dus ik verwacht mijn eisprong dit weekend. We gaan een weekendje weg, dat komt even goed uit haha. ons zoontje is ook bij een weekendje weg verwekt . Dit zijn mijn testjes nu. De laatste loopt al op. Kwam ook snel te voorschijn.
Zo! Ik zit weer op het wachtbankje. Heb mezelf wel even naar 1 oktober verplaatst, want dan is mijn officiële bloedtest... En het is dus ook handig die dag als NOD aan te houden. Denk overigens wel dat ze nog net op tijd waren. Had nog veel van dat vruchtbare slijm net voor de poging en voelde mijn ei echt nog zitten... 28-09 (2) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde? Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde Namar, 42 jaar, 1 kindje, ronde 5 29-09 (7) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 PBV, 39 jaar, 2de kindje 30-09 (3) 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 01-10 (3) Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 Minivosje, 26 jaar, 1e kind. MMM IUI 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik (tweede voor ons gezinnetje), ronde 7 MMM: menopur/pregnyl/utrogestan 02-10 (4) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15 MMM 03-10 04-10 (1) Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Totaal (20) Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE][/QUOTE]
@Lalalaura super spannend!! Afgelopen woensdag en donderdag zeurderige onderbuik gehad. Zou het het laatste groeien van het eitje zijn geweest of is die daar ergens misschien gesprongen? Iemand een idee? Ik haf mezelf voorgenomen om er niet mee bezig te zijn omdat het de vorige keer bijna 1,5 jaar duurde en als ik nu weer zo hysterisch erop duik, dat ik mezelf weer gek ga maken. Maar ik ben toch wel benieuwd wat dat zeurderige gevoel nou was. En of ik vanavond toch nog even aan de bak moet want volgens de app zou mijn eisprong vandaag moeten zijn
Hè allemaal, ik ben de weg kwijt in Mn cyclus.. op zich niet heel gek na bijna twee jaar een spiraal zonder menstruatie. Maar ik dacht toch echt mijn menstruatie moment gevonden te hebben voor de verwijdering.. Ik nu voor mijn mogelijke eisprong ovutesten gedaan. Maar daar wordt ik niet wijs uit. De eerste (bovenste) is van zaterdag die heeft wat ik vind lijken een indroogstreep, daarna Hele lichte streepjes en nu is ie spierwit... Ik denk dat ik dus maar op het wachtbankje plaatsneem tot ik weer menstrueer en dan aan onze echt eerste ronde begin...
Ik had vandaag mijn follikelmeting.. nu tussen 17-18 mm dus mag morgen de pregnyl zetten! Mooi vroeg ei want zit nu op CD10
@Rietje86 Ik zou nog even doortesten. Dit is nornaal althans bij mij gebeurt dit ook. Soms wit, soms licht en dan in een keer bijna knallend. je bent pas 05/09 van je spiraal af. Zou je niet eerder tussen 20 en 25 sept een eisprong hebben als je cyclus voorheen ca 28 dagen zou zijn geweest? Wat was je cyclus? Zijn dit de testen van action? Die vind ik zelf niet zo fijn. Ik heb de gevoelige van sensitest. Daar zie ik het beter op aankomen dan die van de action. Ik vind ze vrij licht blijven. Ook op de dag dat LF het hoogst was volgens sensitest was die van action nog lichter. Wie weet hebben anderen wel goede ervaringen. Ik wil ze ook een keer van zwanger & kids proberen. Iemand misschien ervaring mee?
@Namar ik ben erg tevreden over z&k. Doen het prima en zijn goedkoper. Spannend al die ovulatie testen. Ik test nog even door