NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Williie, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @paula1984

Mn buikkrampen hielden donderdagavond op. Gisterenavond licht trekkend gevoel in onderbuik en nog extreem gevoelige tepels. Er naar kijken is al au :cool:

Hoe is het bij jou?

Bij de laatste twee rondes waar het raak was, kreeg vanaf 5 dpo lichte krampjes in onderbuik en kleine steekjes. Stiekum hoop ik dat weer als een soort teken dat het nu weer gelukt is. Alhoewel geen 1 zwangerschap hetzelfde is... en ik dat best wel weet.
    Ik heb dus last van wachtbankgezemel! :D :cool:Herkenbaar voor iemand?

Weet je of iemand anders hoe lang je LFfase moet zijn? Ik dacht dat ik 14 dagen had maar dat is niet zo denk ik. Als ik terug kijk in mijn app heb ik gemiddeld 14 dagen na LFpiek met ovulatietest met menstruatie. Alleen na LF piek is mijn eisprong gemiddeld 36 uur later.
    Dat betekent dat Mn LFfase ca 12 dagen zou zijn en niet 14. Is dat nog Okee of te kort?

Gezien mn twee mk’s vroeg ik me dat af. Is er iemand mee bekend?

2. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Dacht gisteren echt m'n piek te hebben, maar hij is vandaag. Hij dus maandag.

Weet iemand of een LF altijd even lang is? Voorgaande keren dat ik testte met ovulatietesten, daarna zwanger. Vorige ronde niet. LF van 12. Moet ik er dan van uit gaan dat het deze ronde ook 12 is? Of verschild dat nog wel eens?

Bijgevoegde bestanden:

3. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Namar LF vanaf 10 dagen is goed.. ;) dus met 12 dagen zit je prima! Hier ook 11/12 dagen...

@Fitgirl82 ik denk dat je nu je piek hebt aan je test te zien.. teststreep lijkt donkerder dan de controlestreep.. heb je een foto van de tempkaartje?

Namar vindt dit leuk.
  4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Kan verschillen.. maar als je cyclus regelmatig is, is het vaak wel hetzelfde.. maar je lijf is geen machine dus kan altijd afwijken ;)

5. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Als mijn piek rond cd 8 was geweest had ik nu op 5dpo gezeten. Ik heb ook ineens weer die herkenbare krampen en tepelpijn zoals vorige ronde bij mn zwangerschap. En ook wéér grieperig. En een bm-mond die weer pijnlijk laag lijkt te zitten.

Ik houd het maar op toeval haha.

@Namar zeker weten: agendaseks! Haha. Ik neem mn vriend deze ronde niet mee in het ovutestgeneuzel en pijntjes en ditjes en datjes, dus hoop dat ie meegaat in mijn agenda :)

Namar vindt dit leuk.
  6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Halllooooo!
    Jouw naam ken ik natuurlijk ook al vanuit een ander groepje. Klinkt stom, maar ergens is het fijn dat er veel MMM-ers in dit lijstje zitten. Geeft een realistischer beeld dan al die mensen die zuchten en in ronde 1 zwanger zijn... haha

PBV, Mila27, Kimberley92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Weereennieuwemama

Ik vertel mijn vriend nooit iets. Sex moet sex zijn vind ik. Dit is na 8 jaar nog altijd top en dat mag blijven. Voor ons zou dat niet werken.
    Ik denk en dat zegt hij ook dat hij dan zichzelf er niet lekker bij gaat voelen en dat het averechts werkt. Dat moeten we dus niet hebben :roflmao:

Ik moet hem ook echt niet mee naar de gyneacoloog of huisarts als het over dit geneuzel gaat. Doe ik lekker zelf.
    Ik vind het niet echt sexy als ik over Mn afscheiding praat of baarmoederslijm ;)
    Neem je hem wel mee?

Als ik een plakbeeb heb mag hij mee voor de echo :)

Dat neemt niet weg dat het voor anderen misschien wel werkt. Ik heb daar geen oordeel over. Lekker doen wat goed voor je voelt :)

Heb je nu symptomen van je eisprong?

8. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Mila27

Weet je dat van je gyneacoloog?
    Ik kan er niet zo heel veel over vinden. Is wel een geruststelling als dat zo is.
    Mn baarmoederslijm was ook dik genoeg bij de echo. Dat is toch de reden dat de LF lang genoeg moet zijn? Dat er genoeg slijm is om evt. in te nestelen?

9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahahha agendasex. Het woord van de dag! Whaha... Hier raar genoeg ook van toepassing. Twee uiteenlopende cyclussen en morgen moet ik weer van die ULTRA gore utrogestan bolletjes inbrengen. Dan gaat de boel echt twee weken op slot. Ieuw ieuw ieuw..

10. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Onze seks is ook nog top en ik ben blij voor he dat dat bij jullie ook nog zo is. Wij lopen niet bij de gyn. Afscheiding is denk ik 1x ter sprake gekomen bij mn zoons zwangerschap en daar was hij bij. Hij had het van mij niet hoeven horen maar schaam me niet voor zoiets klinisch. Ik neem hem sowieso mee naar de 1e echo bij 6-8 (?) Wk.

Nee ik heb geen eisprongsymptomen. Voor en rond cd8 wel.

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dat is wel ultra relaxed aan met een vrouw samen zijn trouwens, qua lichamelijke dingen hoef ik nergens moeilijk over te doen. Ze weet hoe het werkt en heeft het meeste dus zelf al meegemaakt.
    Dus een echo, lichamelijk onderzoek of wat dan ook meer of minder... Het beïnvloed helemaal niets...
    Het enige wat ik thuis echt niet mag is
    poepen met de deur open! Hahahhahha (grapje)

meisjemeisje85 en Namar vinden dit leuk.
  12. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Hahah agendasex, daar moet ik hier echt niet mee aankomen. Mag t ook echt niet hebben over testen, ovulaties, vruchtbare dagen of zo iets.

En zwangerschapstest met een licht streepje doet ie t ook niet voor:roflmao:
    Hij heeft alleen nu een vrouw die wat meer initiatief toont vergeleken met de periode dat ik niet zwanger wilde worden.

We klussen rustig verder en wacht Mn menstruatie af, dan kan ik weer normaler tellen.

meisjemeisje85 en Namar vinden dit leuk.
  13. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je voor veel stellen gelijk hebt. Ik zal nooit de wc af komen en zegfen "zo, had ik daar even een grote witte kwak in mn onderbroek!". Maar eigenlijk zeg ik dat ook niet tegen vriendinnen. Met poepen gaat hier ook echt de deur dicht, maar heb 'm wel een keer in mn aars laten kijken naar mn aambei. Tja, kon het niet zien en had er last van. Dit soort medische dingetjes doe ik echt niet moeilijk over. Had gewoon ff hulp nodig want had er last van. Ach, toen ik voor het eerst bij hem bleef slapen heeft ie al mn drol die niet weg wou door de wc staan duwen, dus het ijs was al vroeg gebroken.

meisjemeisje85, PBV, Lalalaura en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober

28-09 (2)
    Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde?
    Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde

29-09 (7)
    Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1
    Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11
    Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4
    PBV, 39 jaar, 2de kindje

30-09 (3)

2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4
    Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2

01-10 (3)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Minivosje, 26 jaar, 1e kind.
    MMM IUI 2
    Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Lalalaura, 30jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 7. MMM, iui-d met pregnyl menopur en utrogestan

02-10 (4)
    Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam
    LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15
    MMM

03-10

04-10 (1)
    Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14

Totaal (20)

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE]

15. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Ik heb mezelf van de lijst af gehaald en in een groep eerder geplaatst. Met een LF van 12 dagen (een enkele keer 13 dagen) en een eisprong op 12 september moet Mn NOD 24 september zijn.

Ik blijf wel meedoen/lezen :)
    Nu ben ik natuurlijk veel te benieuwd naar hoe het hier afloopt :D

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  17. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Hehe :O)

18. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Bekijk bijlage 589482 @Namar zie de foto :D:D morgen mijn eisprong. Spannend!!

Ik heb een LF van 11/12 dagen en dat vind mijn gyn echt te kort. Daarom begin ik morgen met Ustrogan.

Namar vindt dit leuk.
  19. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Yes... zo zag ie eruit voordat ik aangaf dat ik een positieve ovulatietest had.

Ik heb vanavond opnieuw een ovulatietest gedaan en die was het zelfde. Wel iets sneller dit keer.

Bijgevoegde bestanden:

20. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Waarom vindt hij dat te kort/wat kan het kwaad? Mijne is namelijk 10 dgn dus ben wel beneiiwd. Naar mijn weten moet je pas aan de bel trekken als je lf 8 of minder is.

Deel Deze Pagina