Ik snap er niks meer van.. zondag een positieve ovulatietest, gisteren en vandaag negatief. Normaal heb ik op de dag van de positieve test of de dag erna ovulatiepijn. Nu nog geen pijn gehad en ook nog geen zere tepels. Normaal merk ik dat gelijk als me eisprong is geweest. Vandaag had ik ineens rekbaar slijm. De vorige rondes niet gehad. Maar we hebbeb het zondag en gisteren gezellig gemaakt. Is het nu handig om vanavond nog een keer gezellig te maken of morgen? Want weet nu niet echt of me eisprong wel of niet is geweest..
Welkom! Ik hoop met je mee! Hier ook ellenlange cyclussen... Het lijkt erop dat ik m ook gevonden heb... (Hoop ik!!!)
Het zou kunnen dat hij vandaag er pas is. In principe is het volgens mij prima als je gisteren sex hebt gehad, maar hé... Ik zou het gewoon nog een keer doen, alleen al omdat het ook gewoon lekker is
NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober 28-09 (5) Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 3e ronde (2e was miskraam) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde? Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde Noelle 34 jaar, 2e kindje ronde 6 Namar, 42 jaar, 1 kindje, ronde 5 29-09 (5) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11 PBV, 39 jaar, 2de kindje, 1e ronde Utrogestran. Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 30-09 (6) 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15 MMM Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 IUI-D met Puregon en Ovitrelle na 3x mislukte ICSI MMM 01-10 (6) Minivosje, 26 jaar, 1e kind. MMM IUI 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lalalaura, 30jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 7. MMM , iui-d met pregnyl menopur en utrogestan AprilM, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na miskraam Superstardebs, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 35 jaar, 2de kindje, ronde 3 (vanaf medio 2016 bezig, even gestopt) 02-10 (2) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 03-10 (1) Johanna01, 3e kindje, ronde 2 04-10 (1) Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Totaal (26) Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hallo lieve meiden, ik heb mijzelf ook aangesloten bij dit clubje. Ik dacht mijn ei al lang te hebben gehad, maar helaas vandaag op dag 26 een positieve ovutest. Mijn NOD is dus nu verschoven naar 3 oktober, voor ons 3e kindje ronde 2.
Ik heb de digitale van clearblue aangeschaft. Geen zin meer om lijntjes te turen en dan maar hopen dat t goed zit.
Ppfff dat wachtbankje. Killing hoor. Vandaag dpo 3/4. Borsten doen ontiegelijk zeer, mijn hele onderbuik voelt beurs aan en vol aan al sinds zondag. Geen idee wat het is, maar herken het niet van de vorige rondes. Het kan waarschijnlijk nog niet veel betekenen.
@Vrouw1982 ik vind ze ideaal! Alleen erg prijzig, maar wat is er tegenwoordig wat handig en goed is niet zo prijzig
Woopwoop! Slakkenslijm gedetecteerd , samen met die spierpijn in mn onderbuik Manlief voorgesteld dat het 'helaas' weer tijd is vanavond... "Goh wat heb ik het toch slecht" zei hij ... Hopelijk morgen op het wachtbankje!
@Vrouw1982 bedankt voor je reactie, ik heb om 19:00 nog een test gedaan en die was een stuk lichter en mijn krampen zijn weg dus ik denk dat hij is gesprongen Maar ik weet het natuurlijk niet zeker Nu maar weer afwachten. @Mila27 ik dacht ook inderdaad dat ik die van gisteren moet aanhouden, ik heb iig geen krampen meer zoals de afgelopen dagen dus ik denk dat me ei is gesprongen ook al weer ik het natuurlijk niet zeker haha, we gaan maar weer op het wachtbankje plaatsnemen
Ik heb via drogistplein een voordeel verpakking van 46,95. 1 tester, 20 testen en 2 digitale zwangerschapstesten met wekenindicator. Het is prijzig, maar wel fijn om gewoon een smiley te zien of een rondje ipv een streep die dan misschien toch niet positief is.
@Weereennieuwemama kijk mijn testjes. Ik denk dat ik de piek snachts heb gehad. @SuperStarDebs je eisprong komt dan binnen 48 uur. En na de eisprong is je eitje nog 12 uur vruchtbaar. Ik heb deze maand ook geen eisprong gevoeld. Misschien een klein steekje maar vanwege de Follikel meting wist ik dat het de linker kant was. Spannend weer dat wachtbankje!!
Als ik dit zo zie dan zou ik denken dat het ook 15 sep eerder op de dag had kunnen wezen. Tenzij die lichter was dan 15 dep 22 uur. Dan zou het idd in de nacht kunnen zijn geweest. Jee wat lastig, grote kans dus dat je een piek mist! En je vruchtbare raam is al zo klein ... Mijn testje van vanavond was weer lichter, dus ik stop met testen. Bijzonder dat net als vorige maand ik weer precies op CD20 ovuleer!
Meiden, vraagje... Nu heb ik pas een 2e cyclus met rekbaar slijm... Nog meer dan vorige ronde. Ik heb gisteren en vanavond sex gehad. Is mn eisprong nu of moet hij nog komen? Heb ook op een pagina gelezen dat hij al geweest is op het moment dat je het op je wcpapiertje vindt.. Ikke doe nie snap nie..
Ik heb begrepen dat het slechts een indicatie is, je patroon van afscheiding. Sommige meiden hebben bijna de hele.cyclus wat lijkt op afscheiding rond de vruchtbare dagen, andere meiden zijn nagenoeg de hele cyclus gortdroog en alles daar tussenin. Temp je? Ik zou zoveel mogelijk factoren meenemen en dan bepalen (eigenlijk gokken, want alleen een echo geeft uitsluitsel).
Ja, ik temp. Gisteren is hij gezakt naar 36,4 waar het normaal 36,6-36,8 is. Na mn ei is hij 37,0-37,4. Vandaag ook dat 'mitzelschmerz' gehad. Ik heb dit meestal maar 1 dag, ik denk dat het morgen weer weg is. Bedankt voor je antwoord!
Zoooo ik was even een paar dagen heel druk en jullie zijn alweer 10 pagina's verder gekletst Ik scan er even snel overheen om een beetje een idee te hebben wat ik gemist heb, alvast sorry voor het geval ik iets over het hoofd gelezen heb @Namar Was even te druk om het terug te zoeken dus dacht vraag het hier even. had je antwoord al wel stiekem even gelezen, maar dus nog bedankt voor je antwoord! Als het goed is, is dan mijn nod de 25ste, eisprong waarschijnlijk 4dgn eerder gehad, dus dan nod ook dacht ik zo. Dus mag dan de 20ste testen met de extra vroege van sensitest geloof ik. Het is dat ik weet dat het geen zin heeft maar kan nu eigenlijk al niet meer wachten. @PBV jij ook bedankt! @Weereennieuwemama Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar ik heb dat altijd een paar dagen voor mijn menstruatie dat mijn baarmoedermond vrij laag zit. Ik wil dan ook echt niet alle standjes dat. Maar zie nu je foto van je testen van zondagen dan zou ik toch zeggen dat je nog wel een piek krijgt. En nu lees ik weer verder en heb je idd toch een echte knaller! Yeey gelukkig! @Marjo88 Ik voel denk ik niks maar dat had ik bij de eerste ook niet dus dat zegt bij mij niet zoveel Wel ben ik heel erg moe, maar dat wijdt ik meer aan de doorkomende hoektanden en kiezen van mijn kleine meisje die me daardoor eigenlijk elke nacht redelijk uit mijn slaap houdt de laatste tijd. Voel me een beetje een zombie
NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober 28-09 (5) Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 3e ronde (2e was miskraam) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde? Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde Noelle 34 jaar, 2e kindje ronde 6 Namar, 42 jaar, 1 kindje, ronde 5 29-09 (5) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11 PBV, 39 jaar, 2de kindje, 1e ronde Utrogestran. Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 30-09 (6) 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15 MMM Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 IUI-D met Puregon en Ovitrelle na 3x mislukte ICSI MMM 01-10 (6) Minivosje, 26 jaar, 1e kind. MMM IUI 2 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lalalaura, 30jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 7. MMM , iui-d met pregnyl menopur en utrogestan AprilM, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na miskraam Superstardebs, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 35 jaar, 2de kindje, ronde 3 (vanaf medio 2016 bezig, even gestopt) 02-10 (2) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 03-10 (1) Johanna01, 3e kindje, ronde 2 04-10 (1) Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Totaal (26) Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.