NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Williie, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Goedemorgen dames!
    Als het goed is, ben ik nu 4 dpo en eigenlijk nergens last van... Behalve dat mn borsten groter zijn, maar dat is elke ronde zo...
    Vind het su-per spannend, al is het maar omdat we voor het eerst gericht gesexed hebben en mijn lijf eindelijk weer 'normaal' doet.

meisjemeisje85 en PBV vinden dit leuk.
  2. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hoe ik gister avond typte nergens last van te hebben. Zo lag ik gisteravond in bed en had steken in m'n liezen en een spierpijn gevoel in m'n baarmoeder. Vandaag 6 dpo.

Ik begin langzaamaan ongeduldig te worden. Jullie ook?

meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  3. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag weer lage rugpijn verder nergens last van en verder ook niet perse t idee dat Mn menstruatie komt. Vandaag (als mijn telling klopt) 7dpo, dus nog even geduld.

Denk dat als t woensdag nog rustig is, ik een testje waag.

meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  4. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik herken het van een aankomende menstruatie. Maar wat lalalaura hier idd zeg elk lijf is anders. Eigenlijk kunnen we er weinig van zeggen behalve als de test zegt dat het wel of niet zo is:confused:

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super grappig... Ik zocht een oud topic terug omdat ik me kon herinneren dat mijn vrouw destijds ook op een bepaald punt wat rugpijn had... Whaha... maar dat was de ronde dat het wel gelukt was. Maar dat was hoe dan ook verwarrend, want haar lijf deed hoe dan ook zeer door een punctie met overstimulatie... Dus dan kun je jezelf niet gek maken met nep-symptomen want gewoon alles doet zeer.. haha

miniVosje, Dicky34 en meisjemeisje85 vinden dit leuk.
  6. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik merk het toch zeker wel voor mijn nod als ik zwanger ben. Ik voel dan echt mijn baarmoeder trekken door het groeien en steken in mijn vagina en anus. Die groei begint al direct na de innesteling.

Deze klachten heb ik verder nooit. Misschien heeft dit ook wep met de ligging van je bm te maken. Ik voelde al heeel vroeg mn zoontje bewegen.

Dicky34 en PBV vinden dit leuk.
  7. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ja dat maakt misschien wel veel verschil uit. Want waar jij je zoontje al heel snel voelde. Voelde ik mijn dochtertje met de placenta aan de voorkant en ik gok toen nog redelijke buikspieren pas een paar weekjes na de 20wkn echo voor het eerst en begon toen ook pas een zichtbaar buikje te krijgen.

8. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    zal nu wel anders zijn heb nu al 1,5jr niet tot nauwlijks gesport :cool: en ook nog niet alle kilo’s kwijt die ik met de zwangerschap ben aangekomen:rolleyes: maarja heb het voor nu naast me neer gelegd. Eerst maar is kijken of we nog een keer zwanger mogen worden.

Dicky34 vindt dit leuk.
  9. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Mijn vk vertelde juist dat als je wat 'dunner' bent, je de baby vroeger kunt voelen bewegen, maar.dat is.voor een vervolg op dit topic waar we hopelijk met zn allen naartoe kunnen over een dagje of 11 :) :)

10. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Dun of gespierd?

11. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Weinig vet

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  12. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik voelde mijn zoontje met 14 weken en was ook al zichtbaar van buitenaf.. idd ook slank en placenta lag achter :) Maar vd innesteling en alles heb ik niks gevoeld... het is nog geen millimeter groot dus vraag me af of je dat uberhaupt wel kan voelen.. ik voel namelijk elke ronde van alles en nog wat (ook toen we nog niet bezig waren om zwanger te worden) maar ben nog steeds niet zwanger :roflmao:

13. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik ook met 14 wk! Dat is bizar vroeg!

14. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Herkenbaar? Sinds de dag na positieve ovulatie test gelijk menstruatie achtige krampjes en steken en later daarna soort banden pijn gevoel en nu sinds vandaag helemaal niks! Zou het de innesteling zijn geweest en dat dat nu voorbij is of is dit whisfull thinking en komt gewoon mijn menstruatie eraan... misschien dat iemand dit herkent?

15. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ja oke ik had een normaalpostuur denk ik dat ik net zwanger was (175cm en 65kg) heb wel in het verleden jaren lang min 4 uur per dag gesport vandaar dat de vk zei dat het misschien ook daardoor kwam maar dat ik weinig voelde in de basis natuurlijk door de placenta die aan de voorkant zat.

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  16. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Mag ik ook nog aansluiten hier dames?
    Mijn NOD is binnen 8 dagen (30 september).
    Dit is ronde 7 en we gaan voor een 2de kindje :)

Symptomen tot hier toe: sinds 2 dagen duidelijk gezwollen kliertjes op mijn tepels, er staan hier en daar ook witte puntjes op. Mijn voorhoofd staat sinds gisteren ook plots vol met puistjes :eek: (Ik schrok me echt een bult, heb normaal nooit puistjes.. in m'n eerste zwangerschap ook geen last van gehad). Ik heb ook sinds 2 nachten vreselijke nachtmerries en ik lig uren wakker maar weet niet of dit ermee te maken heeft :rolleyes:
    Verder dan dat voel ik me goed!
    En nu maar geduldig wachten...

17. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Op het laatst groeide mijn buik overigens wel hard hoor:D

Ik heb even gezocht, hier een foto van ongeveer 3,5mnd, 5mnd en de laatste een week voor mijn bevalling en ongeveer 2 wkn voor de 5mnd foto begon ik mijn meisje te voelen.

Bijgevoegde bestanden:

miniVosje, Weereennieuwemama en Lentezon18 vinden dit leuk.
  18. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Volgens mij is een mogelijke innesteling pas 9 dagen na een eisprong.. Maar misschien heb je wel gewoon je eisprong gevoeld? :) Die voel ik ook vaak aan als scherpe steekjes..

19. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Inderdaad wat Lisa890 zegt.
    Hoe is het hier met jullie? Ik heb vanavond ineens flinke krampen in mn onderbuik, wat doorstraalt naar mn anus en bovenbenen. Heel de dag was mn onderbuik zowiezo wat gevoelig...
    Of er is wat gaande, of er zit poep in de weg Vind het altijd wel moeilijk het verschil te voelen...

20. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    #520 PBV, 22 sep 2018
    Laatst bewerkt: 22 sep 2018
    Ik heb hetzelfde en mijn borsten beginnen nu echt pijn te doen. Zeker bij het uittrekken van mijn bh. Ow en dan die rug na een tijdje stilgelegen of gezeten te hebben. Poeh!! Soms lijk ik wel een hoogzwangere, die uit bed of van de bank wilt komen :roflmao:
    Helaas kan dit ook bijwerkingen hebben van de Utrogestran. Herkend iemand dit?

Ik voelde mijn kleine ventje toen ik 16 weken zwanger was en mijn buikje was al goed te zien na 14 weken.
    Ook bij de mk van 12 weken had ik al een buikje. Ik kon mijn buik ook niet meer inhouden.
    Ze zeggen dat je het bij de tweede sneller kan zien, omdat je baarmoeder al uitgerekt is geweest.

Leuk hoor die foto's. @meisjemeisje85 ik zal eens kijken of ik nog een foto kan vinden.

Deel Deze Pagina