dat gaat wel tussen je oren zitten hoor... ik ben een vrij nuchtere en rationele meid, maar ik merk dat ik nu af en toe gek van onzekerheid wordt. Ik wil dat wel met de huisarts bespreken. Mijn cyclus heeft wat onregelmatige trekjes zeg maar. We hebben nog geen aanpak besproken, de eerste afspraak met de huisarts staat voor morgen. Ik probeer mijzelf niet gek te maken, maar heb er veel moeite mee. Zeker omdat ongeveer iedereen in mijn omgeving uiteraard wel zwanger is of net bevallen
@Weereennieuwemama Ik zag je berichtjes voorbij komen. Ik reageer nog hoor Ik heb veel overleggen vandaag...
NOD-lijst 28 september - 04 oktober 2018 28-09 29-09 Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Namar, 42 jaar, 1 kinde, ronde 5 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik (tweede voor ons gezinnetje), ronde 7 MMM: menopur/pregnyl/utrogestan Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 30-09 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 01-10 Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 02-10 Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam 03-10 04-10 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden, Ik heb mezelf net toegevoegd aan de lijst. Wij hebben al een dochtertje en hopen nu dat er een broertje of zusje voor haar zou mogen komen. Sommige zullen nu denken huh?! Ronde 1 wij hebben haar afgelopen maand toch in een nod topic gezien en ja dit klopt.. Toch heb ik er voor gekozen om ronde 1 achter mijn naan te zetten. Afgelopen maand waren wij laks maar hebben we niet rond de vruchtbare dagen gevreeën, dus was er misschien een nihile kans maar ik wilde toen al wel even meekijken in het nod topic. Deze maand gaan we ervoor en zal ik ook mijn vruchtbare dagen in de gaten gaan opzoeken doormiddel van sensitest ovulatie diptesten die ik net besteld heb. Maar vandaar dus ronde 1 achter mijn naam Heel veel succes iedereen en op naar een mooie roze lijst rond onze nodtijd!
@meisjemeisje85 succes en welkom! @Fitgirl82 welkom! Hoop voor je dat je geduld snel beloond wordt! Ik ben hier ook blij! Morgen om 08:15 weer de begin echo. Hoef niet over te slaan, want de pijnstillers voor mijn rug mogen gewoon gecombineerd worden met de menopur. Whaha... Dus al moet ik mezelf in die auto vouwen, we gaan er gewoon voor!
@Weereennieuwemama - wat een heftig verhaal zeg, sterkte deze ronde! @Namar - ook op dit topic een *knuff*. Ik ben benieuwd naar donderdag. @Fitgirl82 - alweer ronde 13, jeetje. Was er ook nog een oorzaak van de miskraam bekend? Of was dat niet te achterhalen? Hmm...is zoiets eigenlijk te achterhalen? @Lalalaura - spannend morgen een echo, wat goed dat je niet hoeft over te slaan. Hoe vaak krijg je eigenlijk een echo? In elk geval allemaal weer veel succes deze ronde!
@Williie - ik ga deze ronde niet temperaturen. Ik heb nog niet eerder met ovulatietesten gewerkt. Maar ik ga over twee weken op vakantie. Rond de vertrekdatum waarschijnlijk ergens m'n ei. En midden in de vakantie NOD. Dus ik laat het nu gewoon op z'n beloop.
NOD-lijst 28 september - 04 oktober 2018 28-09 29-09 Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Namar, 42 jaar, 1 kinde, ronde 5 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik (tweede voor ons gezinnetje), ronde 7 MMM: menopur/pregnyl/utrogestan Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 30-09 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 01-10 Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 02-10 Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam 03-10 04-10 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Muzieknootje86 Altijd op dag 3 van de cyclus de eerste. Dan kijken ze of er geen cystes zijn en ik mag beginnen met de menopur. Dan een dag of 7 erna een follikelmeting om te kijken of er iets groeit en niet te weinig of te veel. En dan om de 2/3 dagen tot er een groot genoeg ei is. Dat wisselt per ronde. Boven de 18 mm mag ik pregnyl zetten en de dag erna of daar weer na de poging...
@Muzieknootje86 ze doen daar geen onderzoek naar. Bij mij was op de echo te zien dat het al eerder gestopt was met groeien en dus niet goed zat.
NOD-lijst 28 september - 04 oktober 2018 28-09 Rietje86, 32 jaar, 2e kindje (1e ronde) 29-09 Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Namar, 42 jaar, 1 kinde, ronde 5 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik (tweede voor ons gezinnetje), ronde 7 MMM: menopur/pregnyl/utrogestan Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 30-09 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 01-10 Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 02-10 Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, ronde 3 na miskraam 03-10 04-10 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
ok, beetje voorbarig misschien... woensdag gaat mijn spiraal eruit, en afgelopen maand cyclus goed gemerkt, als die niet in de war raakt is de 28e mn eerste nod, al verwacht ik daar niet veel van natuurlijk. we gaan vrijdag op vakantie, dus wel lekker relaxte sfeer en ook wat meer tijd om t gezellig te maken, we gaan het zien. maar ik ga er van uit dat het nog wat langer gaat duren. succes meiden!
@Weereennieuwemama ja volgens mij zaten we vorige ronde toch ook in hetzelfde groepje? Of die daarvoor?
Ik kom er ook weer bij! Vandaag ongesteld geworden, nod 30 september. Ga dit keer eens tarwekiemolie proberen. Wanneer kan ik daar het best mee beginnen?
@Weereennieuwemama Fijn dat het goed met je gaat! Zie de linkjes https://www.zozwanger.nl/zwangerschapshormonen-na-een-miskraam/ https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/hcg-zwangerschapshormoon/ Je verloskundige weet er sowieso meer van dan ik Ik denk dat ze zeker gelijk kan hebben. Hangt van de omstandigheden af. Na een miskraam die in een vroege zwangerschap heeft plaats gevonden kan je na 2 weken een eisprong hebben (dit had ik na vorige miskraam).Dit kan niet als je hcg waarden heel hoog zijn en iemand verder is zijn zwangerschap zijn. Ik heb vandaag nog steeds hcg gemeten. Ik ben benieuwd of jij nog iets hebt. Bij mij is het bloeden zaterdag gestopt. Na anderhalve dag. Nu alleen nog Af en toe een stipje bruin. Ik heb ook geen buikpijn gehad. De vorige keer wel, toen lag ik krom van de pijn. Verleden keer was de miskraam op NOD/14 dpo en nu op 13 DPO. Bij de vorige Keer kwam er van alles mee, slijm, weefsel en rommeltjes. Nu heb ik dat niet gehad (alleen een klein stukje hardachtig iets, heel vreemd. Totaal duurde het 7/8 dagen. Nu sta ik onder behandeling van gyneacoloog en wordt na een miskraam nagekeken of alles weg is. Verleden keer is dit niet gedaan. Achteraf gezien was dit niet zo goed vind ik zelf.. Na de vorige miskraam was ik de ronde erna weer zwanger. Heel snel Ik gebruik de gevoelige ovulatietesten. Ik vind het prettig om te zien dat het oploopt. Hoe loopt jouw cyclus? Ik heb zelf verleden ronde (nadat hcg weg was) om de dag een test gedaan en vanaf dag 9 (geloof ik) elke dag. Ik heb dag 13 of 14 altijd Mn eisprong. Volgens mij is gemeenschap hebben tijdens miskraam vanwege infectiegevaar niet handig. Maar dat weet ik niet zeker. Mn vriend was de vorige keer in het buitenland, dus kon sowieso niet Hopelijk ben je ook snel weer zwanger!
@Lentezon18 Ik heb het zelf nooit gebruikt. Ik hoor/lees er wisselende verhalen over. Heb je het idee dat je baarmoederslijmvlies te dun is dan?