NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Williie, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @Fitgirl82 dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat dit flink kut is :( . Hopelijk lukt het jullie toch ❤
    Hoe is het met de meiden die nog op zwart staan? @Muzieknootje86 @poedersuikerx @amc89 @Lola3
    Het kan zijn dat ik over jullie posts heen gelezen heb of het gewoon vergeten ben.. .
    Mn hoofd doet t vandaag niet zo goed geloof ik :cool:

Fitgirl82 vindt dit leuk.
  2. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Natuurlijk heb je genoeg aan 1, die kleine is je alles en als het er 1 blijft zou dat goed zijn want de liefde voor je kind is zo groot, maar de wens zal blijven bestaan vrees ik. Ronde 11 is lang! Goed dat je van plan bent stappen te ondernemen. Wie weet is het door doktersbezoek dan straks in 1 keer raak! En anders geeft duidelijkheid misschien ook rust ...

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  3. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    @Fitgirl82 mijn lf is kort dus op 11dpo geen menstruatie dan weet ik voldoende (tenzij mn menstruatie laat is, dat kan natuurlijk altijd).

Vorige ronde was ik zwanger, voor NOD positief getest. Dat wou ik welvan de daken schreeuwen, maar ik wist ook dat het nog alle kanten op kon gaan. Niet alleen die 1e paar weken, maar je hele zwangerschap kan het natuurlijk nog alle kanten op gaan (slechte nipt/20-wekenecho, spannende bevalling (hartslag van mijn zoon ging steeds langzamer.bv). Vorige zwangerschap merkte ik dat ik me daardoor nog niet goed durfde in te stellen op alles in de gloria en koek en ei, maar ik laat me nu die vreugde niet ontnemen: ik vier nu alle mijlpaaltjes, dus ook een vroege positieve test. Ik pin me al suf op Pinterest voor babydingen. Voorpret! Niets in het leven is zeker (ook niet of ik weer zwanger mag raken) maar dat betekent niet dat je mijlpalen niet meer hoeft te vieren (of geen voorpret meer mag hebben). Anders kun je net zo goed je verjaardag niet meer vieren, want iedere verjaardag is een dag dichter bij de dood. Dat is dan toch eigenlijk ook gek dat we dat vieren?

4. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    PBV vindt dit leuk.
  5. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Heel mooi idd! Ik kan er niet op wachten! Tegelijk best bang voor herhaling/verergering bekkenpijn. Zeker met een rondrennende peuter :-D ik denk er maar niet meer over na. Lang genoeg gedaan en we hebben de keuze gemaakt. Dus: ZIN IN!!

Dicky34 vindt dit leuk.
  6. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik gun het iedereen ook heel erg om dit mee te maken. @iedereen, ik hoop dat er veel op roze komt en dat we over 8 maanden een mooi lief babytje hebben.

amc89, miniVosje, Dicky34 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik kan er ook naast zitten, mijn lijf kan me in de maling nemen en totaal niet zwanger zijn. Maar als ik het nu bekijk had ik:
    12/10 lh piek
    12/10 op 13/10 in de nacht mijn eisprong
    23/10 innesteling

Whaaaah ik hou het niet meer. Ben zo nieuwsgierig. Bij mijn dochtertje was ik ervan overtuigd dat ik 10dgn eerder uitgerekend was maar de echoscopist geloofde dat niet die dacht aan een late innesteling. Me dochtertje werd een kleine 3 wkn te vroeg geboren. helemaal in orde, 2,5 uur later zaten we met baby alweer thuis. Dus ik was er heilig van overtuigd dat de datum niet klopte. Maar nu ik me veel bewuster ben van alles wat ik voel (denk te voelen), denk ik misschien heeft ze wel gelijk gehad. Hoop zo dat ik het allemaal goed voel en dat het ook zo mag blijven. Dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie allemaal. Ik ga duimen draaien de komende dagen:roflmao:

Weereennieuwemama, Dicky34 en PBV vinden dit leuk.
  8. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    haha die rond rennende kleine kan ik over meepraten hier een meisje van jan'17 al volledig in de nee ik ben twee fase:roflmao: pittige momenten maar ook wat een gave leeftijd met alle ontwikkeling die ze doormaakt! die van jou is van sept'15 zag ik, betekend wel dat als je nu zwanger zo mogen zijn dat hij wel snel na evt bevalling naar school zal gaan toch? dat is wel fijn denk ik

Dicky34 en PBV vinden dit leuk.
  9. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Broertje of zusje bedoel je denk ik of niet?

10. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43

Hier ook al dagen hoofdpijn en bloeddruk ook weer laag. Tussen de 60 a 70 / 90 a 100. Vorige zwangerschap 3x s'nachts helemaal niet goed wakker geworden doordat hij waarschijnlijk zo laag werd dat mijn lijf alle zeilen bij moest zetten om hem weer omhoog te krijgen. Doodeng! Maar volgens de huisarts kan het niet heel veel kwaad kreeg het advies om zouter te eten en een me benen hoger te leggen met slapen. Beetje tegenovergesteld advies dan normaal.. Ach ik ben denk ik gewoon een beetje een vreemde.:roflmao:

Dicky34 vindt dit leuk.
  11. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    hahaha herkenbaar:D

Dicky34 vindt dit leuk.
  12. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahhaha ja natuurlijk. Heb mijn zin niet goed afgemaakt op een heel raar punt...

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  13. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ah okay eigenlijk hetzelde dus. Het is dan toch al anders dan normaal ik zou dan idd gewoon vragen of ze je door willen sturen. Daarnaast is dat volgens mij voor mensen die volledig gezond zijn, ook normaal om na ongeveer een jaar proberen zonder zwanger te raken het moment om de boel na te gaan laten kijken. Ik duim mee dat het deze ronde nog mag lukken en dat de gyn je anders snel verder mag helpen.

14. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik heb bij mn eerste zwangerschap ook zo'n pijn gehad, vanaf de 4e maand ongeveer tot het einde. Bij de 2e en 3e totaal geen last gehad, dus het zegt niks hoor!

15. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Vandaag ook weer, maaaaaaan! Alsof ik van zo'n draaistoel uit de speeltuin kom, met vlagen. Ik hoop dat t een goed teken is! Op Google is er eigenlijk vrij weinig over te vinden. Eerst moet mn temp morgen omhoog!

16. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja klopt! Enerzijds jammer, omdat ik het gevoel minder heb dat ze dan 'samen opgroeien' die 1e tijd en het lijkt me dan dat die band minder kans heeft maar dat zijn vast beren op de weg (ik wou zelf al veel eerder zwanger worden, maar door bekkenklachten hebben we gewacht, vriend durfde het nog niet aan). Anderzijds: mijn 1e is echt een prinsje die in het middelpunt van alle aandacht staat. Die 1 op 1 tijd kan ik de volgende nu ook gunnen. Zwaar gechargeerd natuurlijk, maar ik denk dat 2 vlak op elkaar heel anders is dan minimaal 4 jr uit elkaar (ANDERS, niet beter).

Ik wou na 1.5 jaar weer, net zoals jouw situatie. Wat zijn ze dan ineens groot he! En LEUK! (anders leuk; dat praten en die eigenwijsheid is echt fantastisch!).

Dicky34 vindt dit leuk.
  17. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Joehoeee, rare steken in mn baarmoeder die ik normaal niet heb en die nu ECHT niet meer van de eisprong kunnen zijn en ik heb het ijskoud! Zou het iets zijn?

meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  18. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik weet het, maar na 3 jaar nog steeds last van ... dus best een beetje bezorgd alsnog ...

meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  19. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ohw :( dat is NIET leuk! Ik snap je zorg!
    Ik had het gisteren ook zó koud! Gewoon ijsvoeten en handen... Niks voor mij!
    Spannend!!!

meisjemeisje85 en Weereennieuwemama vinden dit leuk.
  20. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Irritant zeg. Klopt idd dat is denk ik omdat bij de meeste de bloeddruk eerder omhoog gaat dan omlaag en inprincipe wordt een lage bloeddruk gezien als een teken van een goede conditie.

Ik begon een tijdje terug weer met extra vitamine slikken en toen kreeg ik weer een bloeddruk dip terwijl ik dus niet zwanger was. Ben ik even verder gaan neuzen maar ik gebruikte davitamon mama plus omega 3. Blijkt dat omega visoliën naast goed schijnen te zijn voor de herssen ontwikkeling ook zorgen voor een goede bloeddruk/bloeddruk verlagend werken en dat staat niet op de verpakking, maar ben daar dus maar gelijk mee gestopt en nu een zonder. Tot nu toe gelukkig niet zo erg meer gehad en hopen dat dat dus zo blijft bij evt zwangerschap.

Ik weet niet of jij dergelijke producten gebruikt?

Meer info zie foto:confused:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina