NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Williie, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Ah hopen dat je snel een eisprong hebt zeg!

poedersuikerx vindt dit leuk.
  2. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik vond de MMM ook wel een verademing na al dat zelf proberen en elke maand die teleurstelling. Nu weten we tenminste wat we is, en kunnen we er iets aan doen om de kansen te vergroten :) tuurlijk zijn de hormonen wel heftig.. maar hopelijk komt er iets moois uit, dan is het het waard geweest!

Hier 8dpo.. vanmorgen leek ik een licht streepje te zien, maar ik hou nog een slag om de arm vanwege de pregnyl.. Hopelijk is ie morgen wat donkerder!

3. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Wow op 8 dpo al! Mooi! Ik zkt danwtewn te rekenen: mijn hcg is niet-zwanger 1. Ik zou dan gemiddeld genomen pas op 11/12 dpo positief testen met een hele gevoelige als de innesteling idd vandaag begon. Ik wou echter 10 dpo testen. Hmmm even denken of ik dan toch even wacht .. vorige keren ook pas op 11 dpo positief.

meisjemeisje85, PBV en Dicky34 vinden dit leuk.
  4. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ooooh! Duimen!!!

5. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.486
    2.600
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Mila27 wat spannend zeg, ik duim voor je!
    Hoe gaat het verder dames, en met jou @Dicky34? Ik ken je nog vanuit ons vorige lijstje. :)
    Ik ben vandaag 5 DPO, af en toe wat krampjes maar verder niet veel bijzonders. Wel erg vaak plassen en zoals ik hier al las ook opgezwollen kliertjes van montgomery. Als ik over mijn tepel heen ga lijkt t wel een berg gebied of zo haha. Nog steeds wel gevoelige tepels ook, maar niet zo als gisteren. Ik ben benieuwd. Kreeg een mailtje van m'n pakket van Z&K inderdaad onderweg is dus dat zal morgen wel in de bus liggen als ik thuis kom. En dan moet ik weer wachten tot ik ze mag gebruiken. :)

meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  6. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Wat lief! Goed! Lijkt een normale cyclus te worden! Al ben ik nog wel erg onzeker erover, vanwege dat gekke gedoe met mn vorige cyclussen. Toen dacht ik het ook zeker te weten :rolleyes:.
    Duidelijk eisymptomen gehad en nu strontchaggi :cool: , dus àls FF ernaast zit, kan het niet meer dan 1 of 2 dagen zijn.
    Ook gericht sex gehad, de dag voor m'n superslakkenslijm, de dag zelf en 2 dagen daarna. Dus daar ligt het niet aan :p.
    Vandaag een tempdaling gehad, dus *hop* weer onzeker... Al 2 dagen superduizelig in vlagen..
    Als mn temp morgen weer stijgt, ben ik al blij ;)o_O

Voor jou ook weer spannend! We lopen zo goed als gelijk!

meisjemeisje85, poedersuikerx en PBV vinden dit leuk.
  7. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.486
    2.600
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh wat super spannend meid! Ik ben blij voor je cyclus nu wat beter lijkt want de vorige keer was dat echt ruk. Ik duim voor je en hoop zo voor je dat het raak mag zijn deze ronde. X

8. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Dankjewel! Lief! ❤❤❤

9. amc89

amc89 Lid

5 aug 2018
    50
    52
    18
    Vrouw
    Spannend!! Ga voor je duimen dat je gevoel juist is

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  10. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja duim maar mee! Ik duim ook voor jou! Ga jij ook steeda zo met jezelf in beraad over de testdatum? Vermoeiend :)

11. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Mama's: weet iemand waar ik ergonomische babymeubelen zoals het kdv dat heeft kan krijgen? Een bedje/box/commode/badje dat hoger staat/makkelijker toegankelijk is zou mij echt enorm helpen! Ik kan gewoon nog steeds niet goed bukken/draaien/voorover buigen door BI restklachten ondanks dat de klachten 99% zijn verbeterd.

12. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal zeg,
    Begin hier ook vanalles te voelen maar of dit zo is of dat ik t wil voelen....
    hou mezelf toch gewoon nog steeds voor dat t deze maand gewoon nog niet kan.

Al vier dagen lage rugpijn, vandaag ook steekjes in baarmoeder gebied.
    Morgenochtend vroeg op voor werk. Vandaag dag 9/10 mogelijk dpo, nod staat op vrijdag.
    Denk woensdag ochtend een tekstje wagen en anders wacht ik gewoon op Mn menstruatie en kunnen we echt aan de “slag”

Duim voor jullie mee hoor meiden!

Dicky34 vindt dit leuk.
  13. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Marktplaats?

14. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Hier alle 'kwaaltjes' over, dus ik begin steeds meer te twijfelen of ik zwanger kan zijn of niet..

Dicky34 vindt dit leuk.
  15. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Wij hebben bijna alles bij Babypark gekocht. Het badje heb ik gekregen van een vriendin. Zie foto. Komt ook bij Babypark vandaan.
    Als je bij de commode afdeling staat kan je erbij gaan staan om de hoogte te bepalen, die je fijn vind.
    Onze box en het ledikant kan je verstellen. In twee hoogten.

16. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden. Ik ben lang dus deze 'normale' meubelen volstaan helaas niet ...

PBV en Dicky34 vinden dit leuk.
  17. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Hier is van alles bezig. Ik heb soms echt steken in beide kanten van mijn baarmoeder. Als ik me draai of een plotselinge beweging maak. Doet echt zeer. Het lijkt wel op de eisprong :roflmao:
    En die borsten he. Poeh. Ik deed net mijn bh uit. Dat deed best zeer.
    En die rug...
    En ik ben nu echt een emotut. Ik jank om bijna alles. Ik hoop niet dat het de utro is.

Weetje het zegt allemaal niks. Maar dit had ik de vorige rondes niet. Er is toch nog iemand in deze groep, die steken heeft?

Dicky34 vindt dit leuk.
  18. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik zit je kaartje te bekijken. .Hij is nu wèl goed inderdaad!

19. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Misschien is er een mogelijkheid dat je de meubelen verhoogt krijgt of zelf provisorisch te werk gaat :D @Weereennieuwemama

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  20. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.486
    2.600
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh wat stom! Laten we maar hopen op het beste. Hier wat steekjes rechtsonder en best een beetje misselijk.. al is 6 dpo daar wel vroeg voor.

xxBloesem en Dicky34 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina