Ja, dat dacht ik ook! Hij staat een beetje meer naar links dat streepje... Ik duim heel hard voor jou!!!
@Weereennieuwemama op de bewerkte versie zie ik wel iets! Spannend. Hopelijk morgen meer duidelijkheid!
Ik wilde even zeggen hoe fijn ik dit NODgroepje vind! Ben soms flink afgeblaft hier op zp (vooral in de topics) en dacht even hier nooit meer mn ei kwijt te kunnen. Maar jullie zijn toppers! ❤
Mijn test van vanmorgen was amper opgelopen (vond ik), maar ik ben wel kots en kotsmisselijk met barstende koppijn. Ik kan me amper bewegen en elk geluidje zorgt ervoor dat ik bijna over mijn nek ga dus volgens mij zit het wel goed.. bij mijn andere zwangerschappen ben ik nooit zo misselijk geweest al nu dus dit is weer nieuw..
Herkenbaar, ik vroeg wat advies over mijn testen in een apart topic en toen werd ik ook helemaal afgekraakt. Heel deze periode is al onzeker genoeg dan hoef je niet ook nog eens de grond in gestampt te worden..
Die andere testen waren zoveel duidelijker. Ik gok dat deze niet heel best zijn! Heb je niks anders in huis?
Gewoon, zoals iedere vrouw die graag zwanger wik worden stelde ik vragen en vertelde mijn onzekerheden. -te vroeg testen is dom -2 keer dezelfde vraag stellen kon niet -ik luisterde niet -werd niet geloofd -of werd volledig onderuit getrapt En dan stel je je al zó kwetsbaar op... Heb er wat van gezegd, maar ook daar maakten ze me belachelijk. Mijn positieve testen vorige maand waren indrogers, het lag allemaal aan mij. Fuck that shit. Ik was zwanger. Voor de volledige 100% zeker. Deed zeer!
Oooh dat kreeg ik mee! Goed dat je van je afbeet. Op 1 of andere manier verdwijnt het fatsoen online en denken mensen grenzen te kunnen overschrijden.
Haha nou ik ben wel benieuwd waar iedereen (ongeveer) vandaan komt want het is idd een vriendelijke groep met elkaar zo. Bij de zwangerschap van me dochtertje hebben we vanaf geloof ik 3mnd zwangerschap een besloten/geheime fb groep te maken en zo wat makkelijker contact te houden dan via zp. Nu 2 jaar later hebben sommige app contact met elkaar en sommige hebben afgesproken met elkaar en sommige vinden alleen fb oke. Het is heel vrijblijvend/niet veroordelend en daardoor nu nog steeds eeb leuk groepje. Ik woon in de buurt van alkmaar
Ik merk vooral dat als er 1 iemand iets negatiefs zegt, dat er dan ineens meer mensen denken dat ze ook even hun negatieve mening er overheen moeten gooien...elke hoop word meteen de grond ingeboord..
Meen je niet. Pfff wat een figuren zijn sommige ook. Online denken ze alles maar te kunnen zeggen. Zo slecht. Jij kent je lichaam, hun niet! Goed dat je van je af beet!
Ik heb nog een clear blue plus voor morgen (14 dpo) en een digitale voor dinsdag (18 dpo). De dipsticks doe ik nu elke dag voor de oploop