Herkenbaar! Bij mij exact hetzelfde, heb er wat van gezegd maar daarna heeft niemand meer gereageerd. Dikke middelvinger voor ze. Alles is al onzeker genoeg, dan hoef ik niet nog eens dat gezeik er bij..
Ik zie inderdaad ook wel vaker van die rare reacties. Maar inderdaad! Hier is iedereen gewoon lief voor elkaar. Ik schrijf ook nog mee in heel fijne mmm clubjes en een gay mama clubje. Die laatste bestaat al lang en schreef ik ook al in mee bij mijn vrouw. Super leuk, we hebben nu ook een fb met veel van hen en is echt fijn/steunend!
Ik de middelste er even tussenuit gehaald dus deze zijn van 11dpo en 13dpo. Dan is hij wel duidelijk opgelopen
6 of 7 dpo en ik begin nu toch een beetje zenuwachtig te worden.. Al denk ik tegelijkertijd de vorige maanden is het ook niet gelukt, dus waarom nu wel?
Toch nog een keer getest. Echt negatief hoor. Andere was echt een indroogstreepje of misschien nog een mini restje pregnyl. Ergens wel fijn dat het nu gewoon lekker duidelijk is.
Ik durf mezelf op rood te zetten. Ben nog niet ongesteld, maar dat ga ik ook niet worden. Bij mij houdt de utrogestan dat tegen. Maandag is de definitieve bloedtest, dan mag ik stoppen en meestal zet het bloedverlies 2-3 dagen erna door. Nod-lijst 28 september t/m 4 oktober 28-09 (6) Rietje86, 32 jaar, 2e kindje, 1e ronde? Marjo88, 29 jaar, 4de kindje, 1e ronde Noelle 34 jaar, 2e kindje ronde 6 Namar, 42 jaar, 1 kindje, ronde 5 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sienna96, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 29-09 (6) Weereennieuwemama, 34 jr, 2e kindje, 3e ronde (2e was miskraam) Nina007, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Meisjemeisje85, 33jaar, 2de kindje, ronde 1 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 11 Anouk88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 MMM IUI 30-09 (7) 2009lisanne, 31jaar, 3de kindje, ronde 4 Poedersuikerx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 6 Mila27, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15 MMM Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 IUI-D met Puregon en Ovitrelle na 3x mislukte ICSI MMM PBV, 39 jaar, 2e kindje, 1e ronde Utrogestran Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - KID #7 MMM 01-10 (6) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lalalaura, 30jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 7. MMM , iui-d met pregnyl menopur en utrogestan AprilM, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na miskraam Superstardebs, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 35 jaar, 2de kindje, ronde 3 (vanaf medio 2016 bezig, even gestopt6 XxBloesem, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 02-10 (5) Zonnetje91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 LittleSweetGreyBunny93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 4 Phloxie, 38 jaar, 2e kindje, ronde 10 (tweede na 3e miskraam) Zoef, 33 jaar, 4e kindje, ronde 9 03-10 (2) Johanna01, 3e kindje, ronde 2 Minivosje, 26 jaar, 1e kind. MMM IUI 2 04-10 (1) Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 13 Totaal (33) Wachtbankje (26), Zwanger (3), Ongesteld (1), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE]
Wat leuk al dat roze!! en balen voor degene die negatief hebben getest. ik zit inmiddels op 10 dpo (cd28)... ik durf nog niet te testen. Ik heb de hele week ontzettend pijnlijke borsten gehad (dat als je je bh uitdoet dat het nog meer pijn doet). Dit had ik die keer bij mijn miskraam ook. Nu begint het net wat minder te worden, ze zijn wel nog steeds gespannen. Mijn NOD is zondag. Ik ga gewoon proberen dat af te wachten.
Afschuwelijk zeg! Bah.. Deze sites zijn er juist voor om elkaar te steunen, je vragen te stellen en je ei kwijt te kunnen. Domme vragen bestaan niet! Je voelt zelf heel goed wat er in je lichaam aan de hand is, bij ons kan je alles kwijt hoor! Wij zullen je niet veroordelen
Ja daar tussen zie je inderdaad goed het verschil! Misschien een keer een predictor doen? Hoor van en zie van veel dames dat deze testen erg duidelijk zijn en niet valf positief aangeven! *duimduim* voor je dat het verder oploopt en een plakbeeb word
Hou hoop tot je weer (hopelijk niet) ongesteld word. Iedere ronde nieuwe kansen! Al kan ik me indenken dat het anders kan voelen voor je
Jullie zijn lie-hief!!! @Lalalaura vind het ècht rot voor je! Had het zo gehoopt voor je!! @Lentezon18 hier idem hoor... Morgenochtend doe ik de eerste test... Maar ga nu toch wel twijfelen of ik niet vandaag 7 dpo ben, omdat FF dat aangaf toen ik 'waterig' invulde..... @Ritoy zo zie je het goed inderdaad! Zo maaaaaan! Wat kunnen die kids gillen op het schoolplein! Mn oren suizen gewoon Hier een keer geen zere/stekende of lekkende borsten. Alle andere keren wel enorm gehad... Zal het een goed teken zijn? *please please please*
Ik kon het tóch niet laten... Deze nog maar net gedaan... Zien jullie iets? (Het is een Early) De 1e is onbewerkt, de andere wel.