Echt? 4 a 5 dagen voor nod zegt hij. Morgen is mijn nod. Kv2v5 blijft wit (2 merken gebruikt vanmorgen )
Morgen weer een dag @Weereennieuwemama je zit nog maar op 10 DPO. De innesteling kan later zijn geweest.
Dat is waar! 25 mol is de gevoeligheid van cb digi met weken. Dat is best veel. Ik testte eerder geloof ik pas posi met de sensitest extea gevoelig en die meet.10 mol. Shot die heb ik niet bij me.op vakantie. Weet iemand andere testen die 10 mol waarnemen die ik in een winkel kan krijgen (hopelijk etos op schiphol)?
Hier precies zo! 'Al' 2× negatief getest.. dat werkt niet goed voor mn gevoel. Het kan nog want ben nog niet ongesteld maar heb weinig hoop. Maar t is niet zo erg hoor, begin deze maand dachten we 'ja een kleintje er bij zou leuk zijn!' We gaan gewoon voor de volgende ronde. Ik gun het anderen hier meer. Die al zoooo lang bezig zijn en in allerlei trajecten zitten. Respect voor jullie dames! ♡
Had ik ook na een positieve gewone test van cb bij mijn zwangerschap.. maar was gewoon te vroeg voor die, ik was toen toch echt zwanger
Ja idd etos early 2 voor 9,95 geloof ik. Die is sowieso gevoeligheid 10 staat niet op het doosje maar wel op het zakje waar de test in get doosje inzit.
Moest ik prikken op mijn schildklier heb ik t hcg ook maar aangekruist En heb op me werk geprikt dus kan t zo zien
Ik zit nu 9 dpo en vanochtend zag ik dat mijn temp omhoog was gegaan met 0,2 graden. Ook heb ik enorm pijnlijke borsten en menstruatiekrampen. Ik ben benieuwd of het vroege symptomen zijn, vorige maand had ik het ook en toen ben ik gewoon ongesteld geworden * fingers crossed*
Wat onzeker! Ik had in het begin van mijn tweelingzwangerschap ook bloedverlies. Gyn zei later dat dat heel goed van innesteling en groei geweest kan zijn.. sterkte hoop dat t goed gaat komen!
Haha @Kimberley92 Hier vandaag 9 dpo en niks te bekennen op z&k dipstick en action early.. Ik ben bang dat het deze ronde ook weer niks wordt.