Ik ook! Hopelijk lukt het om het niet te doen. Ik heb nog testen in huis liggen, maar ik heb mezelf gezworen het echt niet te doen
Hoeveelste cd zitten jullie? En wat is jullie gemiddelde cyclusduur? Ik zit nu op cd9, van de 28 (cyclus vorige maand) zal ik al starten met ovu testen? Of nog even geduld? Vorige maand op dag 14, 2x positieve test, ochtend licht en avond knal! Verder nog op dag 15 licht positief en toen gestopt met testen. Welke dag is beste te starten dan? En hoe dan met klussen? Ik heb het idee wat spanning te voelen rechts, kanndat groei van het eitje zijn? Doet geen pijn, maar wel spanning/drukkender gevoel. Herkenbaar?
Ohh wauww super van je eitje!!! Ja, bij ons is het vaker elke dag haha, dan maar hopen dat het zaad goed is !
Bij ons inderdaad ook al gauw elke dag! Haha mijn man heeft al een kindje met zn ex.. dus kan er vanuit gaan dat zijn zaad goed is hihi! Hopelijk is het snel raak.
Hier nog witte dipsticks. We wachten af! Hoop eigenlijk op m’n ei voor het weekend, ben vrijdag/zaterdag nachtje weg met m’n schoonmoeder... zou zonde zijn als we dit ei niet kunnen benutten haha!
Hoop het ook voor je! Al is dat geen garantie. Bij de 1ste was het elke ronde raak. En nu al in de 8ste ronde belandt. Zonder 1x een positieve test gehad te hebben. Oh dat zou idd zonde zijn! Gelukkig ben je maar één nachtje weg, maar toch...
Neee ik snap dat dat geen garantie is. Maar bedoel meer, dat het met goed zaad minder kwaad kan om elke dag seks te hebben, als dat je weet dat de man zn zaad minder goed is en dn toch elke dag seks hebt. Haha
Na LH piek, kan t 24 tot 48 uur duren voordat het springt en alles daar tussen. Mijne sprong vorige maand echt pas 48 uur later, want had 2 dagen later flinke tempstijging. Dus ik denk op de dag van LH piek klussen, en dan een dag niet en dan de dag erna weer en dan weer dag niet en dan dag erna weer. Dat lijkt mij t meest beste Ik zit nu op cd 12 en wil cd 13 pas echt testen met ovu’s omdat, ik heb een luteale fase van 13/14 dus als ik op cyclusdagen 13 begin en tel daar 13/14 bij op zit op een menstruatiecyclus van 26/27 en aangezien mn cyclus schommelt, vaak 33 is maar ook weleens 32 en op zn minst 28 (2x gehad), weet ik dat de piek daar ergens gaat vallen in aankomende nieuwe week. Mits ik ineens een cyclus van 42 zal hebben wat in het verleden ook weleens is gebeurd...
Ik ben nu sinds 3 dagen gestart met temperaturen. Nog geen held in, maaaaar wie weet wat het me brengt. Al 3 dagen 36.8, heb wel een normale thermometer, geen 2 decimalen. Maar eerst dit maar eens proberen. Ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen spannend! Leuk ook altijd weer om zo te kunnen kletsen
Pff.. net etentje met vriendinnen achter de rug. Weer aan zwangere in 1e ronde. Heel leuk voor haar natuurlijk, maar voor jezelf wel frustrerend. Kan me nu nog goed groot houden, maar kan me zomaar voorstellen als je nog meer maanden verder bent dat dat echt niet leuk is..
@Kiimberlyy al mooi stabiel je temp. @D1987 Snap heel goed je frustratie. Hopelijk is het bij jou ook snel raak! Zou wel erg leuk zijn, tegelijk zwanger zijn met je vriendin.