Ik kom ook even aanschuiven hier. Zit in ronde 2 voor een 3e kindje. Heb het idee dat ergens deze dagen mn ei is. Ik doe geen ovu testen of dempen, maar kijk het nog gewoon een beetje aan Ik hoop voor iedereen hier dat er veel positieve testen zullen vallen!!
@Meisje93 Op dit moment 3 zwangere vriendinnen, van wie ik het weet dan.. zal me niets verbazen als er volgende week weer eentje zich meld. En al is het niet bij vriendinnen, dan zijn het wel weer collega’s. Begrijp me niet verkeerd hoor; ben super blij voor ze. Maar heb nu even frustratie momentje
@pooh82 welkom! Succes met het zoeken naar je ei. @D1987 Wow dat zijn er al veel. Ja ineens lijkt iedereen zwanger heh. Snap je heel goed hoor. Heb dat gevoel helaas ook wel eens gehad.
@Meisje93 tja, het is ook niet gek als we allemaal rond de 30 zijn en er al wat kindjes zijn. Alleen voel je je soms zo alleen omdat je er niet over mee kan praten..
nee dat is zo. Dan gaat bij iedereen de kinderwens komen. Ja snap ik! Hopelijk jij ook snel! Hier weten trouwens 3 vriendinnen dat het niet wilt lukken. Geeft me ook veel rust Dat ik daar gewoon mijn hart kan luchten.
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 sohappy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 Loesje1985, 32 jaar, 4e kindje, ronde 12 Pooh82, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 30 Januari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 MMM Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 1 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 3 2 Februari Glaewil, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimberly, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 Februari Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Blomma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 EliQue15 , 28 jaar , 2e kindje , ronde 3 4 Februari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Modellicious, 31 jaar, ronde 5 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ronde 6 MMM Datumloos: Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
ik hoop er vandaag op te gaan! Nu nog veel pijn bij beide eierstokken. Hopelijk morgen een hele mooie temp.stijging.
@D1987 ik snap je frustratie wel. Mijn haren gaan ook iedere keer overeind staan als ik hoor dat iemand in mijn omgeving zwanger is. Ben natuurlijk altijd hartstikke blij voor ze. Wie weet zijn ze zelf ook al een tijd bezig. Maar dat brengt weer met zich mee dat ik zelf geen geduld meer heb.
Hier temp elke dag netjes op 97.18 en 97.20 dus hopelijk is de stijging heel makkelijk te spotten. Kijken of ik een keer mijn sprong kan vinden
Hoelang duurdt je cyclus meestal? @Glaewil fijn dat je temp zo stabiel is. Dan moet je idd je eisprong snel kunnen vinden.
Dat wisselt nog al. Tussen de 28 en 33 dagen, meestal rond de 29/30 dagen.. Dit is mijn eerste keer met ovu-testen. Had stiekem wel verwacht nu in ieder geval een licht streepje te zien
oh maar dan is het begrijpelijk dat je nog niet veel ziet. Al was een licht streepje wel leuk geweest natuurlijk. Wie weet morgen!
Ik bijna Daarnet en gister toch maar ovutesten gedaan... onderste is toen hij nog maar net was gedaan, dus was nog niet helemaal goed... Maar dat is me piek in ieder geval Dinsdag op het wachtbankje.... en dan die slopende weken...... pffffff
Weet iemand of de temp omhoog gaat na de eisprong? Ja toch? Het geeft dus inzicht voor de aankomende maanden, maar klussen met piek temp werkt niet toch? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen.
Ik temp niet, maar dacht bij anderen te lezen dat de temp een daling neemt net voor de eisprong en dan gaat pieke dus jawel dan wel klussen.. dacht ik ehaar ik temp niet dus best aan anderen vragen