Volgens mij kan je dat niet berekenen. Hij kan wel ineens gaan knallen. Dus zeker doortesten. Welke dag kwam je ei in de vorige rondes?
@EliQue15 die kunnen van de 1 op de andere dag knallen! @Zonnestraal en @Meisje93 ik moet woensdag terug, volgens haar berekening zou donderdag mijn eisprong zijn. Daarna op 7 of 8 dpo terug om te testen wat de progesteronwaarde is.
@EliQue15 wat vervelend van je witte testen. LH wisselt heel erg. ook per persoon. De een heeft een oploop in zijn testen en de ander heeft uit het niets een knaller. Zo had ik op dag 5 een vrij duidelijke streep en op dag 12 was het een tuurstreepje. Snap ik! Heel veel succes morgen. Duim voor goed nieuws. @SunnyShineS succes morgen. Ben benieuwd of ze gelijk zal hebben.
Bedankt meiden! Dat biedt hoop.. Dit is mijn eerste ronde met Ovu testen, dus geen idee wanneer mijn eisprong de vorige ronde was @LollyLolbroek86 . Cyclus was toen 33 dagen. Normaal rond de 29/30 dagen. Ik ga gewoon nog even door met testen dan
Ik denk dan mn NOD eerder is....had gister iets wat op vruchtbaar slijm leek en sinds vanmorgen steekjes... Het zijn drukke klusdagen
Voor iedereen komen de klusdagen er alweer aan of zijn al geweest. Hoop dat iedereen ze goed kan benutten. Blijft toch een raar iets. Al time je alles perfect. Geeft nog steeds geen garantie. Iets waar ik nog steeds verbaasd over ben.
@LollyLolbroek86 welkom terug, had ik niet verwacht sterkte en succes deze ronde Hier nog rustig in de afwachtende fase voor eisprong. Wel zo nu en dan herkenbare steekjes van Ei Nu CD 12
@LollyLolbroek86 nee toch!!!!! Enorm veel sterkte !!! Niet fijn dat je ineens terug moet aanmelden, maar zeker welkom!
Spannende weken voor de dames op het wachtbankje. Ik gebruik nog geen ovulatietesten, maar gok dat me eisprong zaterdag is geweest.Had zaterdag dikke witte afscheiding dat mijn eisprong en de dagen daarvoor vaker steken. Maja dat is maar gissen, blijft deze maand ook veel last van mijn onderrug houden alsof ik ongesteld moet worden. En vandaag weer veel steken aan de rechterkant. Al weet ik wel bijna zeker dat ook deze maand niet onze maand geweest zal zijn. Ik vraag me sowieso af of je met een cyclus van 22 dagen zwanger kan worden. En hebben alleen woensdag het gezellig gehad en daarna pas weer zaterdag. Je huis opknappen, en veel werken dus allebei vermoeid is geen goede tijd om ook nog eens te proberen een iniminimensje te gaan maken
Ik mag ook op het wachtbankje... Pffff is het al 30-1? Zondagavond mijn knaller gehad dus gister of vandaag ei...
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 sohappy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 Loesje1985, 32 jaar, 4e kindje, ronde 12 Pooh82, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 30 Januari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 MMM Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 1 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 3 2 Februari Glaewil, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimberly, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 Februari Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Blomma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 EliQue15 , 28 jaar , 2e kindje , ronde 3 4 Februari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Modellicious, 31 jaar, ronde 5 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ronde 6 MMM Datumloos: Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 26 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Bovenste is zaterdagavond 2de is zondagochtend 3de is zondagavond 4de gistermiddag 5de gisteravond Laatste daarnet Wanneer denken jullie dat mijn piek is geweest? Ik denk zelf de 3de, zondagavond... Voel ook echt dat mijn ei vandaag springt zou maar zeggen....
Dit schiet ook niet op zo... Uit voorzorg al direct na de ongesteldheid begonnen, en zit vandaag op 14cd... Pas sinds gisteren dat ik wat meer afscheiding heb. Dus hopen dat mn ei nog komen moet