Ik had zondag een positieve test in de middag. En zondag avond waren alle pijntjes enz. Al over dus ik ga er vanuit dat hij maandag al gesprongen is. Co tactbloesing kan het niet geweest zijn helaas. Of het zou heel laat naar buiten moeten komen. Maar hebben zondag voor het laatst gezellig kunnen maken. Dus geen idee. Heb volgensmij zoiezo flink last van de progesteron dus verwacht dat het daardoor komt dan maar.
Zojuist weer echo gehad bij het ziekenhuis... eitje van afgelopen maandag van 11 mm is nu pas 12 mm. Nu ophogen met spuiten en dan maandag terug. Diep van binnen denk ik dat dit een kansloze ronde is.
@Zonnestraal he balen! Had gehoop dat ‘ie al mooi gegroeid zou zijn! Ik heb toch maar eens een dipstick met ochtendurine gedaan. Die geeft een veel betere streep! Cb geeft nog geen smiley, maar zie wel de tweede streep al. Denk vanavond of morgenochtend smiley
Wat gek @Loesje1985 , wat kun je dan ineens onzeker worden over je eigen lichaam he.. @Zonnestraal, wat balen !! Hopelijk gaat hij nu alsnog mooi groeien. Ik duim met je mee. Hier eindelijk een beginnend streepje. Hopelijk vanmiddag of morgen een knaller. Wordt iig weer een langere cyclus (nu Cd14) Trouwens even een andere vraag.. Ik heb ineens de laatste 2 keer een contactbloeding gehad. De eerste keer best wel flink, de 2e keer wat minder.. Iemand ervaring? Ik merk dat ik er erg onzeker van word en inmiddels een beetje enge dingen ga denken
Idd. Denk je het te snappen en dan gaat het weer anders. Maar denk helaas dat we er allemaal bekend mee zijn. Lichaam van een vrouw is behoorlijk mysterieus!
Ohjee meiden.. wat houdt ons lichaam ons toch graag voor de gek... plots bloedingen bij sommigen! Zo gek! Dit heb ik nog nooit gehad, maar contactbloeding kan zeker. En @Zonnestraal hopelijk rijpt en springt ie toch nog! Zo frustrerend! Oh dames allemaal, het is toch iets eh ! Ik had afgelopen 2 dagen extreme trekpijn rechts onderbuik.. ik heb zelfs 2 nachten terug even op de koude gang gelegen... precies of iemand wou me daar uiteen trekken... nog altijd geen idee wat dat was... ik dacht zelfs aan een appendix ol springen...
Dit dus!! Ging gister ook echt door de grond van de pijn. Kon me geen houding geven... nu nog steeds last, kan me eierstok zo aanwijzen. Maar gelukkig wel wat minder pijn..
Aaagghhh... word gek. Sta al twee uur vast op de A4. Kan geen kant op.... meer meiden last van de storm?
Inderdaad ik ging echt door een hel!! Nu is het over!!! Oef!!! @Loesje1985 dit is de eerste keer dat ik last heb.. nog nooit zoiets meegemaakt. Ik voel nooit iets in mijn lichaam... was wel rond mijn vruchtbare dagen ga ik vanuit. Maar zo een pijn lijkt me nu niet meteen iets super positief.. ik was aan het nadenken of mijn mk ook zo voelde maar dat was helemaal anders...
@Kiimberlyy ik zie idd ook geen positieve test. Erg licht zelfs maar goed je zal de eerste niet zijn @Loesje1985 denk dan idd van de eisprong. @Zonnestraal aan shit hey. Hopelijk maandag goed nieuws! @EliQue15 ik heb last gehad van doorbraakbloedingen. En tijdens mijn spiraal ook heel veel contactbloedingen. Na het gebruik van extra hormonen is dit een tijdje weggeweest. Nu zonder anticonceptie geen last meer van. Als je het niet vertrouwd even de ha bellen.
Ik schuif het wachtbankje op. Wordt wel een moeilijke zit voor mij deze maand. Ben deze week mijn baan verloren en zit nu dus thuis. En heb geen afleiding van eventuele kwaaltjes, of wat dan ook.
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 sohappy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 Loesje1985, 32 jaar, 4e kindje, ronde 12 Pooh82, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 30 Januari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 MMM Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 1 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roosje89, 2e kindje, ronde 11 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 2 Februari Glaewil, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimberly, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 38 3 Februari Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Blomma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 EliQue15 , 28 jaar , 2e kindje , ronde 3 4 Februari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Modellicious, 31 jaar, ronde 5 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ronde 6 MMM Datumloos: Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 29 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Nee, zag hem totaal niet aankomen. Ik zat er net 2 maand, er was meerdere malen tegen me gezegd dat ze blij met me waren en opeens kwamen ze dinsdag 3 man sterk mijn kantoor binnenstampen met allemaal negatieve dingen en toen ik vroeg of er ook wat positiefs te melden was, of ik ook wat goed deed hadden ze niks te zeggen. Dus ik heb bedankt voor de baan en heb gister al mijn spullen ingeleverd. Heb er wel een wederzijds goedkeuren eruit weten te slepen. Dus krijg wel mijn WW. maar leuk is anders.
Ohjee @Elletje !!! Dat is absoluut niet leuk!!!! Hopelijk vind je snel een leuke job waar ze je wel vriendelijk behandelen! Solliciteren zorgt hopelijk voor afleiding!!
Nee, ik ga voorlopig niet solliciteren en werken. Ik mag niet van mijn vriend. Ik ben nog met mijn afstudeerscriptie bezig, en hij heeft me laten beloven dat ik dat nu eerst ga doen.