Wat vervelend @Dielle, jammer dat jullie er allebei zo anders in staan.. Mijn zoontje is van 1 dec. Absoluut een rot datum! In die zin snap ik het wel, maar ik kan mij jouw gevoel ook héél goed voorstellen. Sterker nog, wij vinden het een rot datum, maar dat betekent niet dat wij dit jaar 2 maanden gaan wachten om deze maanden over te slaan. Hopelijk ben je snel zwanger en zal het niet aan de orde zijn!
Mijn vriend wilde geen winterkindje.... omdat hij dat niks vind, persee binnen zitten, dure decembermaand etc.... Gelukkig heeft hij zichzelf bedacht en stoppen we dus niet en zien we het wel wanneer het raak is... Ik bedoel hiermee te zeggen, hopelijk trekt hij ook nog bij....
Hier zo goed als een positieve lh test. Dus vanavond klussen en dan gaan we op het wachtbankje. Wel raar hoor voor mijn zoon geboren was, was mijn cycle altijd 28 dagen. En toen de ''time of the month'' terug kwam rondt dat mijn zoon 11 maanden was was die ook netjes 28 dagen voor een paar maanden, en nu sinds September rondt de 30 dagen.
Ben er bang voor....we hebben het er al paar keer over gehad en hij zegt dat het ook zielig is voor het kindje. Mijn dochter is 24 nov jarig, ikzelf 25 november, dan 5 dec sinterklaas. 25 en 26e kerst daarna oud en nieuw. Hij geeft aan dat er zga geen tijd is om dan zijn/haar verjaardag te vieren. Omdat het nu al vaak lastig plannen is met 2 verjaardagen rond die tijd. Die overigens vaak samen gevierd worden wat hij al niks vind haha Dus voel wel beetje druk Maar goed helaas kunnen we het niet plannen en moeten we helaas afwachten
Nee wij moeten wel zelf aan klus dus geen iui nog. Met prikken heb ik tot nu toe geen bijwerkingen, jij wel? Clomid dat was een ander verhaal, ik werd een echte heks! Kwaad op alles en heel veel huilen. Vreselijk!
Ik denk vandaag mijn eisprong? Maar mijn ovulatie testen werden maar niet duidelijker. Heb wel 2 dagen licht positief gehad. Maar daarna weer richting wit. Denk echt dat ik hem gemist heb.. maar alsnog wel geklust om de dag. Gister een flinke klodder helder rekbaar slijm. Aan mijn temp kan ik alleen zien dat deze gedaald is vanmorgen. Hopelikk morgen omhoog. Dan weet ik dat het goed zit. En ga ik dus ook de ovulatie testen voortaan achterwege laten. Alleen maar daar mee bezig en druk om aan t maken voor niks.. Kan iemand meekijken? Is mijn eerste keer tempen
@Kiimberlyy volgens je temp idd geen eisprong nog. vervelend dat je nog geen positieve ovulatietest hebt gevonden.
@Zonnestraal bij de iui en de eerste icsi eigenlijk nergens last van, alleen met de pregnyl dat ik nacht na het zetten niet goed in slaap kan komen en meer wakker ben. Bij icsi 2 merkte ik dat ik niet helemaal mezelf was, merkte zelf dat ik geprikkeld was en niet veel kon hebben. Grappige vond ik dat mijn zoontje (eerdere relatie) helemaal niks aan mij had gemerkt terwijl hij dat doorgaans haarfijn aanvoelt. Aldus mijn man kon je wel merken dat ik wat sneller geprikkeld was maar alleen als je me goed zou kennen en veel mee maakt, al had hij het idee dat het ook te maken had met het feit dat ik voor mijn gevoel nutteloos thuiszat en weinig afleiding had. Mijn ouders merkte er eigenlijk ook niet echt iets van, waren verbaasd toen ik het zelf aangaf Haha. @ een winterkindje, ja het is wat moeilijker om verjaardagen te plannen dat is waar, in het zuiden des lands zit er ook nog elfde van de elfde bij. Maar goed ik ben zelf een sinterklaas kindje, dan hebben we in het gezin van mijn ouders nog een bijna kerst kindje en een bijna oud en nieuw kindje. December is hier goed vertegenwoordigd Haha maar goed als je naar de vertegenwoordigingen in de diverse maanden/jaren kijkt valt het wel op dat we uit Brabant komen Hahaha (9 maanden na carnaval ) hier zou een winterkindje ook meer dan welkom zijn al zou onze voorkeur uitgaan naar een lente of zomerkindje. We hebben het nou eenmaal niet altijd voor het uitkiezen.
Aaaah jaaa spannend!! Bij mij is tie nu zo (zie foto). Maar ik heb nooit echt mega knallers hoor trouwens
Ik denk ‘knaller’ dan dit, dat t bij mij niet wordt hoor @EliQue15 en @Meisje93 Eerste is van vanochtend en tweede van half uur geleden
Ik vind deze al knal genoeg! Ik kreeg vorige maand niet duidelijker dan een paara goed zichtbaar streepje. En toen met kruidvat mn knaltest gekregen.
@Dielle Balen dat je man 2 maanden wilt wachten maar kan hem wel begrijpen. Ik riep ook altijd ik wil echt geen kind met kerst... Had ik beter niet kunnen zeggen want dochter is op 24 dec geboren @pcosmeisje Die is wel positief hoor! Denk niet dat hij duidelijker word. Ik merk sinds dat ik in maart een no heb gehad heel duidelijk wanneer mijn eisprong is. Slijm enzo is heel Duidelijk. Ik had van iemand nog een paar digitale testen van clearblue gehad en dacht ga eens kijken of ik het echt zo goed door heb.. En idd vanmiddag een smiley!
@Flowerr super! Veel plezier. @Kiimberlyy jeej. Hopelijk snel een knaller. Zou vanaf nu 2x op een dag gaan testen. kan je hem niet missen.
Hahah bij zijn ze ook al de hele dag zo @pcosmeisje . Ik ga er dus maar vanuit dat hij vandaag/vannacht positief is en dat ik morgen of zondag mijn eisprong heb Dan kunnen we weer op het wachtbankje. Vanavond maar extra gezellig maken Helaas moet ik dit weekend de middagen/avonden werken. In de ochtend wordt het niks, maar hopelijk kunnen we het tussendoor nogmaals gezellig maken
@Maev Ahh eigenlijk wel fijn dat je zoontje het niet gemerkt heeft! Ik las dat jij nu even een pauze hebt van de mmm, hoe voel je je nu? Heb je het idee dat je even op adem komt? Ik zou het heel mooi voor je vinden als het zou lukken in deze periode zonder mmm!
Jeeeejjj straks op het wachtbankje haha Naja ik merkte wel de vorige keer dat mn ei echt pas 2 dagen later sprong na de LH piek. Dat kon ik toen vrij goed zien aan mn temp dus als t zondag is.. zondag ben ik in een welnesscentrum en blijf daar slapen met een vriendin dus moet het daarvoor nog even gezellig hebben gemaakt dan