@Meisje93 dat is inderdaad erg kort om schrik van te krijgen.. ik was gisteren ook super ellendig en duizelig op het werk, echt getwijfeld om naar huis te gaan. Ik sta in de zorg en stond alleen in mijn leefgroep, dus ik wou miemand uit zijn vrij opbellen... maar zwanger ben ik niet... leuk is dus anders.. erg eng allemaal.. 1 dag zeer hevig en nu niets meer... normaal zou je blij zijn met maar 1 dag maar ik ben allesbehalve.. ik vind dit best onrustwekkend... eerst dacht ik dat ik misschien weer een miskraam had, maar ik zag geen stolsels.. dat had ik vorige keer wel... heel vreemd dus..
Hoi , Nee mini bruinafscheiding wel gehad maar niet de moeite.. niks in verbandje.. voor de zekerheid zelfs een testje gedaan daarnet maar was toch volledig wit zoals ik al dacht... achja er maar mee leven dat het maar 1 dag hevig was dan maar... volgende keer hopelijk alles terug ok.. op internet las ik ook wel dat dit kan door stress.. maarja op internet staat zoveel hihi . Het zal dus wel serieus gokken zijn op vruchtbare dagen deze maand
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 sohappy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 30 Januari Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 2 Februari 3 Februari 4 Februari Datumloos: Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ach hoe graag ik ook zwanger wil worden. Ik ben net aan een nieuwe baan begonnen (kinderboerderij) en daar komt een hele leuk tijd aan die ik minder mee ga maken als ik zwanger ben omdat ik dan niet in de stallen mag komen. Dus dat verzacht wel iets.
Wat leuk dat je op een kinderboerderij werkt. Hiervoor ook werk gehad bij dieren? dat verzacht het dan wel een beetje idd
Ha @Elletje, welkom! Wat ga je voor werk doen? De dieren verzorgen? Leuke job! Al meiden begonnen met ovulatie-testen? Ik heb maar eens een thermometer gekocht, morgen beginnen met ff invullen
Thanks! Weet niet of ik consequent genoeg kan tempen... maar kan het altijd proberen . Zet ff automatisch het kruis of moet je daar de betaalde versie voor hebben?
daarom! Heb je het iig geprobeerd. Die zet hem automatisch. Of je temp moet erg piekerig zijn, dan kan er een stippellijntje komen, of helemaal geen kruis. Maar dan kan je altijd hier terecht op het forum.
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 sohappy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 30 Januari Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 MMM 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 2 Februari 3 Februari 4 Februari Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)