Ik heb bijna constant last van me onderrug en rare krampen/steken in me buik. Volgens mij heb ik dat nooit een paar dagen al voor me menstruatie. En ik ben bloed sagerijnig en kan me man wel schieten vanaf het moment dat hij was zegt (zo kwam ik er de vorige keer achter dat ik zwanger was, bloedsagerijnig). Maja dat kan ook weer horen bij me aankomende menstruatie.
Altijd fijn he, dat die klachten allemaal op elkaar lijken. Je lijf kan je zo ongelooflijk voor de gek houden. Daar blijf ik me echt over verbazen.
Ja klopt is toch om gek van te worden. Heb nu wel voor het eerst het gevoel dat ik best wel eens zwanger kan zijn. Maja het is toch altijd afwachten
Ja, dat boos emotioneel herken ik ook, maar dat kan ook wel van idd aankomende menstruatie en combinatie met men sterrenbeeld
Ik vraag me af of ik wel een eisprong heb gehad... wel LH piek gespot, doorgetest en geen LH meer te zien op de ovutesten ... temp stijgt niet
Ja best wel. Al roep ik het hardst dat het wel niks zal zijn om mezelf in te dekken. Zelfs me man is er overtuigd van, en hij verwacht nog een tweeling ook Als ik uit zou gaan van een een cyclus van 22 dagen zou zaterdag mijn nod zijn. Vanmiddag zijn de testen bezorgd die al 4 dagen voor je bod gebruikt kunnen worden. Misschien vrijdag maar een testje wagen.
Hier nog steeds aanhoudende flinke steken links en rechts in mn onderbuik, lijkt veel op dezelfde steken voor ovulatie. Ook is m'n buik enorm opgeblazen. Het zal er wel allemaal bij horen inmiddels ongeveer 3dpo
Yup, verwacht er ook niets van hoor Ben er heel erg rustig onder deze maand Zen-modus Buddha-look helemaal compleet met die bolle buik
Ovuluatie krampen kan nog tot 2 dagen na de ovuluatie, hier bijna elke keer. En gigantische gevoelige tepels , 2-3 dagen, wat niet echt ideaal is met borstvoeding. Bij mijn eerste was de maand waarvan ik zeker wist dat het niet raak zou zijn, juist wel raak. Ik ga denk ik wel iets eerder testen. Want mijn verjaardag komt eraan en Prosecco. Vorige keer was zichtbaar met 10dpo, dus ga dan denk ik testen.
ik heb deze ronde amper kwaaltjes. Voel me deze ronde ook een stuk rustiger, wie weet! al begint nu wel de angst te komen voor een witte test. Heb daar zo'n hekel aan.
Gisteren ineens een paar misselijke steken gehad rechts onderin mijn buik en beetje zeurende ongi buikpijn. Verder geen klachten meer. Borsten voelen niet meer pijnlijk (gelukkig) Dus ben benieuwd. Mijn gevoel zegt dat mijn ongi eraan komt 1 dezer dagen. Pff dat wachten.....ben zo ongeduldig hahaha