Verschrikkelijk he dat wachten. Zou handiger zijn als we meteen wisten waar we aan toe waren. Ik begin langzaam aan toch wel testdrang te krijgen. Maar wil morgen testen en eventueel maandag maar dan is ook mijn nod. Heel stom. Heb nog steeds het gevoel van een verloren maand. En toch komen de kriebels en begint het aftellen weer tot nod. Af en toe snap ik niks van mezelf.
Sorrie dat ik zo weinig reageer, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er deze maand niet zo heel erg mee bezig ben. Er spelen momenteel zoveel andere zaken die mijn aandacht en denken opslokken dat ik eigenlijk totaal niet bezig ben met of we zwanger kunnen zijn. Ook op het moment dat ik dit typ niet. Er gaat van alles door mijn hoofd maar niks met betrekking tot zwanger (kunnen) zijn en zwanger worden. Als ik er zo aan denk is dat ook wel een beetje raar
@Maev snap ik hoor. Niet niks wat je allemaal aan je hoofd heb! ik voel me deze ronde ook veel rustiger. Alsof ik het los ga laten ofzo. Duim heel hard voor je meis!
Hier vannacht toen ik net in bed lag, misselijk geweest en weer een rommelende buik. Nu een wat zeurderig gevoel in mijn onderrug en af en toe steken in mijn buik. Ben pas 8 dpo, moet dus nog 6 dagen. Dus is normaal gesproken te vroeg voor de menstruatie.
Misschien juist ook goed. Ben je er weinig mee bezig. Ze zeggen ook vaak dat dat schijnbaar helpt. Dus wie weet
Ja klopt dat zeggen ze. Maar heel eerlijk als dat de uitkomst zou zijn had ik echt al tig keer blijvend zwanger moeten zijn Helaas is een deel wat nu speelt al 7 jaar aan de gang en steeds met vlagen zoals nu erg aanwezig op de voorgrond. En dan met name in de zin dat je weet dat je een prima stel hersens hebt allerhande moeilijke problemen kan oplossen doordat je begrijpt waar knelpunten zitten en buiten de box oplossingen kan bedenken, maar hierin niet eens begrijpt wat ze nu willen en verwachten van je. En dan nog zover dat iedereen in je omgeving die je erbij zou kunnen helpen op exact datzelfde punt staat inclusief hulpverleners. Heel omslachtig omschreven maar het komt er op neer dat ik al jarenlang beschuldigd wordt dat ik ‘iets’ niet zou doen of niet goed (genoeg) zou doen en dat mijn zoontje daar ernstige last van heeft, maar ze kunnen ook al jaren niet aangeven wat dat ‘iets’ dan is of waaruit dan blijkt dat ik iets niet doe of niet goed (genoeg) zou doen zodat ik het kan veranderen of daar hulp bij kan zoeken. En dat ondertussen dus al ruim 7 jaar en met vlagen omdat ik er dus alleen iets over hoor als er weer eens een verslag richting rechtbank gaat/moet. Op andere momenten hoor ik niks en krijg ik ook geen antwoord op vragen erover. Zucht... zo voor zover mijn huidige afleiding/frustratie.
@Maev heftig allemaal, dan snap ik wel dat gedachten totaal niet bij het ‘zwanger zijn’ zijn. Heel veel sterkte *digitale knuffel*
Jeetje wat heftig!!! En helemaal omdat het om je zoontje gaat. Juist het gene waar alle moeders voor door het vuur gaan!! En is er geen buitenstaand iemand van een andere instelling of iets dergelijks voor een seconde opinion? Of een ander team met een frisse blik?
Hoeft niet gelijk negatief te zijn. Zowel krampig/ongie gevoel als roze verlies kan beide kanten betekenen. In beide gevallen gebeurt er immers iets in je baarmoeder en die reageert daarop.
Gisterenavond wel hele felle steken gehad. Alsof iemand met een mes zat te porren. Was maar paar momenten. Dat roze verlies nog nooit vooraf aan een zwangerschap gehad, alleen aan begin van een menstruatie... Als ik ongi word, is mijn LF wel erg kort volgens mij aangezien ik op 16 januari mijn lh piek heb gevonden
Enkel in de vorm van hulpverleners die mij mogelijk zouden kunnen helpen en de beschuldigingen niet herkennen en dus om voorbeelden vragen om duidelijk te krijgen waar ze de hulp op moeten richten. Second opinion is niet echt mogelijk begrijpen we, wel naar aan het kijken geweest maar ivm privacy van anderen (ex, medewerkers instantie, zoontje, etc) niet haalbaar zonder expliciete toestemmingen en die wordt geweigerd. En als je de toestemmingen al krijgt dan is het nog maar de vraag wat/wie dan onafhankelijk kan herbeoordelen. En die frisse blik zou je ook verwachten met een nieuw contactpersoon toch? Dat wisselen van contactpersoon heeft de afgelopen jaren gezorgd voor het madeliefjes effect (zo noemen we het ondertussen thuis) ‘het ligt wel aan je, het ligt niet aan je’ etc om tureluurs van te worden.
hmm wel erg vroeg toch? ik denk aan een innesteling. zeker met die steken van gisteren. spannend!! @Maev hele dikke knuffel meis
Niet elke zwangerschap verloopt hetzelfde en ook de ‘klachten’ gedurende de hele zwangerschap zijn niet altijd hetzelfde. Ik weet het even niet meer maar het kan eventueel ontpillen zijn?
Hoop het maar mijn gevoel zegt dat het begin vd ongi is. Zit nu wel met een lichte teleurstelling. Aan andere kant als het doorzet, kan ik lekker een wijntje gaan drinken in de avond