@scary8 ik hoop het niet voor je! knap dat je zo positief blijft! Mij valt het helaas wel zwaar dat het zolang duurdt. denk mede doordat de 1ste zoveel makkelijker ging.
Nee, ik hoop het natuurlijk ook niet. Ik wil het nu al zo lang! Maar ik wil dat we allemaal mooi op roze kunnen! Helaas zijn er al meiden op rood ... zo vervelend toch! Ja pas op, nu blijf ik er ook nog kalm onder.. maar ene keer het echt weer daar is die duivels dan ben ik toch weer 2 à 3 dagen teleurgesteld hoor! Vorige keer kreeg ik ze precies op Nieuwjaar voor het klinken.. dus dat ging gepaard met traantjes en daarna heel wat wijntjes waardoor er keer traantjes kwamen haha wat een drama was me dat op Nieuwjaar
@scary8 ja dat zou geweldig zijn. Hopelijk kleurt deze lijst mooi roze! en logisch ook als je teleurgesteld bent. Je wens is immers erg groot. Ahh nee dat is niet leuk. Bij mij kwam het tussen kerst en oud&nieuw. had zo gehoopt zwanger het jaar uit te gaan. hopelijk is het deze ronde ons gegund.
Dankjewel nee gekruld met de föhn en daarna krultang dus na het douchen is het weer styl haha. Zelf krul ik het met de stijltang en dan ben ik met de 15 min klaar
Hahah bedankt ja was voor mij ook de eerste keer en super tevreden mee !! Super goede kapster met een luisterende oor. Het is gewoon ff wat anders spannender en mAakt iedere kapsel mooier naar mijn mening.
Aha! Wow meen je niet. Dat lukt mij echt niet binnen 15min. Sinds ik een kind heb, doe ik het eigenlijk ook niet meer.
Oefenen baart kunst geloof me als het mij lukt met lang haar in 15 min dan moet het iedereen lukken. Als ik een kind krijg dan heb ik mezelf beloofd om minstens 1 keer per week mezelf wel de tijd te gunnen om mijn haren te stylen of krullen haha.
7 dpo.... Ik merk dat ik heel onrustig word van meelezen op het forum. Heb opeens overal steekjes en krampjes Kom nog laten weten hoe of wat maar volgende ronde ga ik niet meer meelezen/schrijven.
Alle pas op dat is natuurlijk u eigen keuze.. ik snal u ook wel! Meestal word ik ook echt gek vanaf ik er kei veel zie testen en veel op roze zie waardoor ik ook zou gaan rushen... dus snap je wel echt !
maar heb je dan een grovere krultang? opzich heb ik er wel de tijd voor. Geef je dan groot gelijk hoor. Moet wel leuk blijven. veel succes iig.
Nee ik doe het met de stijltang van remmington daarmee maak ik mooie krullen en dan voorzichtig uit elkaar borstelen met je vingers en dan heb je mooie golven xx
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 sohappy, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 Loesje1985, 32 jaar, 4e kindje, ronde 12 Pooh82, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 30 Januari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 MMM Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 1 Citroentje93, 24 jaar,1e kindje ronde 1 na mk 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roosje89, 2e kindje, ronde 11 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 2 Februari Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 38 3 Februari Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Blomma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 EliQue15 , 28 jaar , 2e kindje , ronde 3 Kimberly, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mila85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Belle07, 22 jaar, 1e kindje ronde 12 4 Februari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Modellicious, 31 jaar, ronde 5 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ronde 6 MMM Glaewil, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Datumloos: Totaal: 32 Wachtbankje (21), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1)
@Jolicoeur zwanger???!!!!! Wauwww proficiat!!!!!!!! Oh en pas 31 je nod zalig! Al een duidelijke streep??