@D1987 Het is meer dat ik ‘bang’ ben dat ik mijn vriend wakker maak... Mja... normaal slaapt hij ook door me wekker heen... dus waarom dan opeens niet meer
Wekker en dan dat ding pakken... Piept wanneer die klaar is (bij de meeste)... Nja we zullen wel zien Hij slaapt makkelijker en beter als mij Ik zal wel ff rondkijken op internet
@Guusje1987 vandaag is cd 31. Heb geen idee hoeveel dpo. Oei wat gaan er al veel op rood, balen Met goede moed naar de volgende ronde dames!! @scary8 ik zie een streep! Spannend
Ja niet leuk al die rode stomme duivels ! Alle meiden hier verdienen het zo!!! Ja spannend.. maar zo licht dat ik al weer vrees voor een miskraam.. hopelijk een late innesteling fso en toch eens een plakkertje
Haha oke. maare je tempt toch gewoon als je anders ook je bed uit moet? Dus in principe zet je dan alleen maar extra de wekker op je vrije dagen. @scary8 hoeveel dpo ben je nu? sorry als je het al gezegd hebt.
Voor de dames in het rood, een dikke knuffel en op naar de volgende ronde! Ga duimen voor jullie. Dames in het roze, van harte gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen een klein vreugdedansje gedaan, bij de echo twee grote follikels te zien! Vanavond de ovitrelle zetten en deze week aan de klus
Ik heb er een bij de ah gekocht, doet het prima! Piept heel zacht, bijna niet te horen. En dat ding leg je gewoon op je nachtkastje he, niet eerst je bes uit
bij mij ook doorgezet helaas, veel buikpijn maar wel een mooie cyclus van 28 dagen. Benieuwd waar de volgende ronde ons brengt. succes voor de gene die nog moeten testen xx
Hee dames ! Beetje vies praatje maar ik heb sinds vandaag ineens veel dikke witte slijm/vloed iemand hier bekend mee?? Donderdag pas nod dag.. en kwam vandaag iemand tegen die vroeg of ik zwanger was ze zag een bepaalde gloed... ik wacht nog ff lekker rustig af maar wel benieuwd hoe andere dit ervaren had nooit last van slijm eerdere keren. X
Balen dames in 't rood!! Niet opgeven! Gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn! Ik heb de hele dag en pijnlijke zeurende onderbuik! Spannend.. Ik moet nog even wachten want m'n nod is pas zaterdag!
@Belle07 lastig te zeggen. Bij de een betekend het zwanger & bij de ander niet. @mila85 oeh spannend!!
@Belle07 bij mij betekende het 2x zwanger. Nu ook weer "last" van dus ben benieuwd wat het deze ronde brengt. @Citroentje93 en @Meisje93 balen meiden knuffel voor jullie!