Hoi hoi , Ik ben niet thuis dus als ik me niet kan inhouden tot morgen doe ik het late namiddag avond nog...aar ik voel dus helemaal niets!!! Maar ook geen regels te zien.. pff.. weer zoveel schrik voor een vmk.. urggh ik maak er me zo gek in.. hopelijk zie ik morgen een mooie streep en anders blijft het spannend en moet ik het weer beleven...
Duim voor een hele mooie streep! Snap dat je daar bang voor bent. Maar daar kan je helaas niets aan doen. Ik hield me dan altijd voor dat de embryo niet goed was.
Hier na drie dagen s morgens bloedverlies, vandaag helemaal niks. Ook geen onheilspellende rug en buikpijn.
Oké gisteren zo last van m'n onderbuik met herkenbaar gevoel van de vorige zwangerschap.. Vandaag nog steeds.. Ik dacht ik test, misschien zie ik iets dan weet ik waar m'n 'klachten' vandaan komen, mocht 't niet blijven zitten, voor een volgende ronde. Ik ben pas 11 dpo maar zie een licht streepje.. Krijg 't niet goed op de foto! Hopelijk loopt ie op! Heb geen testen in huis dus ik kan ook niet meer testen! Wachten tot zaterdag.
@mila85 ik zie ook een heel licht streepje! Hoop voor je dat hij oploopt. Hier 10dpo en word 9 van de 10x dan ongesteld maar nog geen bloed te zien.. Ben zo ggeneigd om te testen!
@mila85 ik zie ook iets hoor....ik zou gelijk een sprint trekken naar de dichtsbijzijnde Kruidvat/Etos/Action/weetikveelwat om testjes te halen @Elletje heel vaag allemaal....hopelijk uiteindelijk toch een dubbele finishlijn @Flowerr ik zou dan toch min nog 2 daagjes wachten hoor.....spannend