Ja nog testje gewaagd, maar echt wit... dus wachten op me ongi... Normaal vandaag, maar blijft weg... Alleen bruin verlies af en toe... Test is van vanochtend...
NOD-lijst 29 Jan t/m 4 feb 2018 29 januari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 Sohappy, 32 jaar, 2e kindje,ronde 7 Loesje1985, 32 jaar, 4e kindje, ronde 12 Pooh82, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 30 Januari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Dielle, 36 jaar, 4e kindje, ronde 2 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 SunnyShineS, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 MMM Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 1 Citroentje93, 24 jaar,1e kindje ronde 1 na mk Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 31 Januari Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roosje89, 2e kindje, ronde 11 Scary8, 25jaar, 1e kindje, ronde 8 1 Februari D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Boeffie1989, 28 jaar, 2de kindje, ronde 3 Sharonneke88, 1e ronde na mk. 2 Februari Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 38 Lisetje, 30 jaar, 2 kindje, ronde 5 na bbz 3 Februari Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Blomma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 EliQue15 , 28 jaar , 2e kindje , ronde 3 Kimberly, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mila85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Belle07, 22 jaar, 1e kindje ronde 12 4 Februari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Modellicious, 31 jaar, ronde 5 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ronde 6 MMM Glaewil, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Datumloos: Totaal: 33 Wachtbankje (20), Zwanger (2), Ongesteld (6), MMM (2), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1)
@Belle07 ik probeee te wachten tot nod. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Nu dees maand weet ik mijn cyclus niet goed.. dus ik weet het allemaal niet. @Sharonneke88 welkom! He toch wat naar van je mk echt niet leuk! Nog heel veel sterkte met je verlies en hopelijk snel een plakkertje
Van mij mogen ze wel komen nu... kan ik door naar de volgende ronde Negatief is negatief... word niet meer positief....
Je weet het nooit! Vorige keer toen ik zwanger was toen had ik dagen te voren vreselijke krampen en die gingen ook niet weg. Miskraam heeft daar niks mee te maken gehad, want alles was goed aangelegd. Heb ik toen ook specifiek gevraagd. Nu heb ik weer die krampen en ben daardoor juist hoopvol. Houdt moed!
@Daantje17 balen van je negatieve test. @scary8 ik zie hem ook duidelijk hoor! HCG verdubbelt iedere 48u. Dus morgenochtend zou die duidelijker moeten zijn. duim voor je. @Sharonneke88 wat verdrietig van je miskraam! En wat spannend allemaal weer zeg. Klinkt iig veelbelovend allemaal.
Nou ik heb een hartstikke negatieve test ik weet het niet meer. Ik heb net zoveel afscheiding als tijdens mijn zwangerschap. Maar ik was twee weken ongesteld en ik weet niet of dat invloed heeft op mijn eisprong. Het rest van de zwangerschap en de gewone ongesteldheid moest er nu uit. De afscheiding heb ik nu echt al ver voor mijn nod. Ik weet niet in hoeverre een miskraam invloed heeft op je cyclus. Er zit toch echt een heel cyclus tussen nu en mijn miskraam. Ik hoop dat mijn voorgevoel klopt.
Een mk kan heel je lichaam en cyclussen overhool gooien helaas.. alles moet terug "schoon" zijn... ik had zelfs 2 maand na mijn vmk nog het laatste beetje denk ik .. een lichaam is echt niet te voorspellen! Maar wie weet! Sommigen zijn meteen terug zwanger!!
Nee als het het moet dan beter zo snel mogelijk zodat he verder kan! Dat is helemaal waar... maar ik heb al eens verhalen gezelen dat ik dacht wow zo zot.. maar dat zijn ntrlk weer uitzonderingen.. pin ik me ook nooit op vast..
Ach jah, was ook wel heel vreemd geweest als het deze maand wel was gelukt. Veel stress gehad rondom het verliezen van mijn werk. Nu beginnen met ovulatietesten deze maand. En op commando het bed in, als hij in ieder geval in het land is op dat moment. Mijn vriend moet tot begin maart heel veel weg voor zijn werk. Dus ik beschouw februari eigenlijk ook al als een verloren maand.
@scary8 duidelijk hoor. Action test toch? Is ook niet zo gevoelig. Je kv test zal al veel duidelijker zijn.
Ja stress is nooit goed! Maar idd die ovutesten kunnen wel goed helpen! Dat lees ik toch bij velen! Zo stom dat je vriend zo ver weg moet maar wie weet een mooie test bij terugkomst! Ik duim in ieder geval!!!
@Sharonneke88 balen van je negatieve test. Hopelijk heb je nog te vroeg getest. een mk kan wel je cyclus in de war schoppen helaas. @Elletje oh dat is wel heel erg balen dat hij juist deze periode veel weg is.
Ja action.. probleem is dat ik alleen actiontesten heb liggen.. nog 6 fso.. kuiken dat ik ben... als het toch goed blijft lopen dan moet ik daar ook ooit een mooie test op kunnen zien
Action is ook prima hoor. En je kan het beste met dezelfde test blijven testen zodat je de oploop goed kan zien. En heb knallers voorbij zien komen van de action hoor.
@scary8 ziet er goed uit hoor je streepje! Morgen inderdaad eens met ochtendurine, ben benieuwd hoe die er dan uit ziet!
Ja ga ik morgen zeker doen! Al vroeg want ik heb de vroege opt werk en als het dan nog zo licht blijft wacht ik tot het weekend fso.. anders ga ik me er wel echt in begin opjagen en dat is niet goed...
Jah hopelijk, heb al een boek klaar liggen voor als het raak is. Dat geef ik hem dan cadeau Help! ik word (super)papa.