Pff duim voor je mee! Je heb nog geen oploop gehad in testen toch? Denk wel dat de kans ook nog best groot is dat hij nog moet komen.. Ben benieuwd morgen!
ja, ik snap er zelf ook niks meer van. Een ding is zeker. Dat baarmoedermondvoelding is niet mìjn ding iig. Maakt me alleen maar meer in de war
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 13 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Yes gelukt, het aanpassen van de lijst! Ik heb mezelf op het wachtbankje geplaatst. Gebruik geen ovulatietesten ofzo, maar alle symptomen zijn weg van vruchtbare periode
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 13 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik mag ook op het wachtbankje kan iemand mij erop zetten? Op een of andere manier lukt het niet meer vanaf mijn telefoon
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 13 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Goeiemoggel Spannend, @Baasje! Hier ook... Mn temp is gezakt naar 36,4. Ik ga vandaag met mn zoon mee met schoolreisje als leiding, ben benieuwd!
Mmm gisterenmiddag positieve ovulatietest. Gisterenavond helaas niet gelukt om het gezellig te hebben. Eregisterenavond laat nog wel... zou dat genoeg kunnen zijn of vanavond nog een poging wagen?
Denk dat we dat maar doen voor de zekerheid. Maar eigenlijk zou eregisteren al genoeg moeten zijn toch?
Chippies! ik ben mn laaatste testje kwijt geraakt. Gisteren aan het opruimen dus ik denk dat hij perogeluk in de prullenbak is beland ik heb nog wel de test van afgelopen zondag en zaterdag, die van vandaag er naast gelegd om te vergelijken en hij is al veel donkerder Nog geen knaller. Denk toch dat mijn ei er nu snel aan komt. Vanavond nog maar eens een testje er tegen aan gooien en even wat klussen Hoop niet dat ik nu nog lang hoef te wachten, want het wachten duurt wel echt lang. Ik wil nu ook op het wachtbankje
Zou gewoon goed moeten zijn hoor. Maar ik denk dat ik zelf voor de zekerheid ook nog even zou klussen vanavond. Wij doen het wel gewoon om de dag. Omdat ik wel eens heb gelezen dat het zaad van je man minder van kwaliteit is als je het iedere dag doet.
Wij doen het ook om de dag. Las inderdaad ook dat de zaadkwalitiet er anders inderdaad alleen maar op achteruit gaat.. gynaecologen adviseren 2 a 3 keer per week. Dus om de dag lijkt mij dan ruim voldoende. We hebben zelf ook een keer elke dag gedaan, de eerste keer dat ik ovu testen gebruikte, maar toen dus ook zonder resultaat
Sorry voor de slechte kwaliteit krijg hem niet beter op de foto. Maar de onderste is dus van vanmorgen en de Andre van zondag en zaterdag. Nog niet echt een knaller toch? Ben benieuwd hopelijk vanavond of morgen donkerder
Klopt! Ik had laatst gelezen dat het voor de kwaliteit het beste is om 1 keer per 3 tot 5 dagen seks te hebben. Maarja, de kans dat je daardoor zwanger wordt is dan weer veel kleiner lijkt me, dus we houden het maar op om de dag
Hier nog steeds geen smiley te zien op de ovulatietesten Misschien de volgende ronde toch andere ovulatietesten, want ik merk dat ik het wat lastig vind.. Je ziet met die clear blue alleen lege rondjes, maar geen eventuele oploop die je kunt zien dus je kunt er eigenlijk verder niet zoveel mee.