Zou dan die van zwanger en kids kopen. Ook een stuk goedkoper. Maar hopelijk heb je ze een volgende ronde niet nodig
Na een oispositi test springt je ei toch niet dezelfde dag? Of heb ik t verkeerd? Anders doen we t morgen ochtend ff snel
Ja irritant dillema he?! Die beide argumenten dan denk ik.. ik wil echt niet te laat zijn, dus dan maar minder zaad.. is toch maar 1 goed zaadje nodig
Yessss daar is ie!! Fijn gevoel he als hij dan eindelijk positief is! Terwijl dit nog maar een ovutest is . Ik zou vanavond gewoon doen denk ik.. En misschien morgen voor de zekerheid?
Ik heb net de ovutesten van Z&K besteld.. Worden deze een beetje discreet verzonden? Laat ze namelijk bezorgen om mn werk...
Yeah daar is ie dan! Ik zelf een avond voor positieve ovulatietest en gisteren (avond erna dus). Hopelijk zou dat genoeg moeten zijn. Zo lag er al een voorraadje mocht hij al snel springen na de ovutest en een nieuwe volgt als ie net gesprongen is of nog moet springen.
Vreemd he heb ook nog geen buikpijn die ik normaal heb rond de eisprong.. En dit was vorige ronde.. dus ze kunnen veel donkerder. Wacht wel weer af