Hey @Asley en @Mom86! Ik kom er ook bij! FF zegt dat mn aankomende NOD ongeveer 30 juni is, dus daar zet ik m dan maar neer. Al heb ik geen idee of dat dat zo is, hij gaat uit van een cyclus van 27, omdat ik nu een LF had van 11.
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 30 juni Dicky, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli 2 juli BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14, MMM 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 30 juni Dicky, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli 2 juli BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14, MMM Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja ik ook.... Maar ergens ben ik blij dat deze cyclus afgesloten is. 62 dagen is wel echt heel lang. Op naar de volgende ronde! En nu wordt het gewoon roze hoor voor ons!
Laten we het hopen. Op welke dag begin jij met ovulatietesten? Omdat het bij ook niet regelmatig is ben ik bang om hem te missen... dus denk dat ik op dag 12 maar moet beginnen??
@Mom86, zou ik ook doen, beter te vroeg dan te laat beginnen toch? @Dicky34 : balen zeg. Wauw dat is wel echt een lange cyclus geweest... komt dat door het ontpillen ofzo? @Juffie1990 : jammer dat jij ook weer een volgende ronde in moet.. Hopelijk nu allemaal op roze
@Mom86 eeeh ja, 12 lijkt me goed. @Asley ja klopt. 30 maart gestopt met de pil. 2 april chemische ongesteldheid en daarna niks meer. Was een hel voor mn lijf! Bij mij komt die rotzooi er niet meer in. We gaan nu voor een mooi 4e kindje, dan laat mn man zich steriliseren.
Zoo vaaag!!! Ik kan did lijst niet meer aanpassen op mijn mobiel. Hij schiet steeds weg... Wil iemand mij erop zetten: Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3
Me net verschoond... Alleen nog maar een beetje bruin?? Ook totaal geen buikpijn gehad afgelopen anderhalve dag, behalve wat steekjes... Gisteren wel aardig wat verloren maar niet om over naar huis te schrijven. Schiet mij maar lek.
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 30 juni Dicky, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli 2 juli BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14, MMM Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 5 juli Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Ik heb nooit lang de pil geslikt, kon er ook niet tegen, wil dat ook nooit meer. Maar denk je niet dat je lichaam misschien wat meer tijd nodig heeft om ontpillen....?
Sinds ik gestopt met met de pil (7 maanden geleden) is mijn menstruatie ook steeds korter geworden. Nu altijd maar 1 of 2 dagen meer en soms ook totaal geen buikpijn, dus ik snap wel dat dat erg verwarrend kan zijn. Ik voel me dan nog niet echt 'schoon' van binnen als je snapt wat ik bedoel haha. Alsof er eerst 4 dagen flink bloed uit moet komen, voordat alles weg is, maar blijkbaar kan dat ook in 1 of 2 dagen
Echt erg vind ik het ook niet hoor Had vroeger echt ernstige PMS klachten, ik was een bitch (om dat maar ff zo te zeggen) verhoging/koorts, pijnlijke benen, zwaar misselijk... Laat dit dan maar lekker zo blijven