En mijn laatste testje, nu zijn ze op haha goede timing. Hij lijkt iets lichter als vanmorgen. Ik kan denk ik die van vanmorgen wel als positief beschouwen.
@Dicky34 Heb je nog jeuk? En veel afscheiding? Wat voor kleur is je afscheiding? Ik heb wel eens bacteriele vaginose gehad. Ik weet niet of je dat kent, toen had ik dezelfde klachten. Sperma kan je vaginale zuurgraad etc. verstoren, waardoor je deze klachten kijkt. Duurde maar een paar dagen en lost zichzelf op. Google maar eens.. Zou zo maar kunnen
Ow ok. .. Nee, geen jeuk, wel wat schralig en dikkige creme-achtige afscheiding, maar wel veel. Kan het ook zijn dat je je daar ook niet lekker van gaat voelen? Thanks voor het meedenken! Nu kan ik gerichter zoeken
Het wordt steeds voller op het wachtbankje. Hier sinds gisteren niet helemaal fit. Onwijs moe ook gewoon, kan zo mn bed weer. Ook wel erg druk met werk en school, bezig met afstuderen. Dus heb eigenlijk energie nodig
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na vmk) 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Lisanne2009, 31 jaar, 3de kindje,ronde 2 Totaal: 15 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hai hai, Ik ben er weer!! Even rust van deze pagina, en ook rust van ovu testen. Ik geen idee wanneer mijn ei Mijn laatste ongie 6juni. Hier genoeg geklust, en slijm wat nu weer dikkig is, buikpijn steken gehad, bij een normale cycli 20ste ei maar hihi wat is normaal he! 27juni afspraak fertiliteits arts...gewoon ter info omdat het toch anders loopt dan verwacht. Meesten van jullie kennen me wel, meiden in het vorige nod groepje hoe is het met jullie en wie is er zwanger ??
Hé @mamma chan! Er is hier nog niemand zwanger we zitten nog maar net op het bankje Wat een onzekerheid voor jou!! Sterkte meis!
Ik gok 4juli nod maar gebruik geen ovu testen! Moet het doen met de singalen van me lichaam. Ik denk echt dat het zwanger worden geen probleem is maar het blijven zitten (innestelen) wel! Hoop dat de gyn dinsdag kan kijken naar binnen, als ik een ei heb gehad kan hij dat zien toch
Hij kan zien of je ei geweest is idd. Welkom terug. Hier ook op het wachtbankje. Mijn nod zal ergens rond 3 juli liggen. . Wachten duurt lang
Welkom mamachan, hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt! Zijn er meer mensen die het wachtbankje zo frustrerend vinden ...? Het duurt zo lang.. ben een tikkeltje ongeduldig. Ik merkte gister dat 1 borst weer gevoelig werd, nu nog. Wel heel licht maar. Maar goed, ik heb dus elke keer een week voor mijn nod gevoelige borsten, dus vrees dat het deze maand weer niet gelukt is.. Maar goed, misschien ben ik dan ook niet zwanger voordat we op vakantie van eind augustus, zou dan toch ook Wel weer een voordeel zijn. Al hoop ik het natuurlijk niet. Ik wil deze rond proberen om pas te testen op mijn uiterlijke nod (vrijdag). Scheelt weer wat testjes
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na vmk) 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Lisanne2009, 31 jaar, 3de kindje,ronde 2 Totaal: 15 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
He meiden! Ff een vraag... Ik ben een beetje onzeker of mn man en ik wel genoeg sex hebben gehad... Op de plek waar FF zegt dat ik een ovulatie had, heb ik die nacht sex gehad, maar om 01:00 zeg maar. Dus ik heb AM ingevuld. Heb ook het idee dat mn ei die nacht ervoor is geweest. Afgelopen twee dagen niet ivm mn muts die niet zo lekker aanvoelde. Wat denken jullie? Zou het genoeg zijn?
Je ei leeft ook nog 12 uur toch? Volgens zit je prima qua kansen hoor! Zou me niet te veel zorgen maken! Er is uiteindelijk maar 1 zaadje nodig, en je kan er nu weinig meer aan doen dan afwachten
Ja, daar lijkt het op idd! Gewoon lekker hier blijven joh Anders zetten we je er gewoon onder... Toch?