jaa precies! Beetje alsof er dingen verschuiven van binnen. En met plassen ook idd!! Zodra er maar een beetje spanning op staat lijkt wel.. heb net weer een ovutest gedaan maar deze is niet positief, daar begrijp ik echt niks van gewoon
Ik heb het wel eens eerder gehad, maar dan minder pijnlijk als nu. En toen viel het echt gelijk met mijn eisprong. Dus zou zweren dat dit 'Ei pijn' is. Maaaaar mijn ovutesten spreken het nog steeds tegen.. En zit nu al op CD24 terwijl mijn langste cyclus 31 dagen is. Dus ik weet het echt niet meer
Hier precies hetzelfde! Afgelopen dagen omowit getest, behalve die van de 20e, die was lichter dan die van de 19e, dus dat is logisch. Dus ik durf ècht te zeggen dat ik m gehad heb! Wat was jouw duidelijkste tot nu toe?
Volgens mij voelen de meeste vrouwen het niet. Bij mij verschilt het ook wel elke maand, ligt er een beetje aan aan welke kant volgens mij. heb je wel andere symptomen rond je eisprong?
Ik voel het als een soort 'druk' vanbinnen uit, met wat steekjes in mn liezen. Maar als ik echt druk werk zou hebben, zou ik t niet eens opmerken.
Idd 18/19 en 23 lijken posi!!! Dat is vreeeeeemd! Als hij de 18/19 is geweest, zou je 20 je ei hebben gehad en ben je nu 5 dpo, met dezelfde klachten als ik had vannacht. Is de 23e niet gewoon nog een stuiptrekking? Ik had geen knaller, maar hetzelfde als ik nu had op de 19e . Veel mensen (niet allemaal! ) roepen dat dat nog lang niet positief was, maar bij de vorige ronde bewees dat welzeker mijn posikleur te zijn zeg maar, gezien mijn temp en ongi 12 dagen later
Klopt wel dat bij ie bij sommige mensen inderdaad gewoon nooit knalt, maar wel positief is. Dat is gwn een beetje testen en vergelijken voor jezelf denk ik idd. Denk dat we alleen maar kunnen afwachten... Alleen knalde hij wel bij mij de vorige ronde, dus dat maakt het nog vager allemaal die van deze ronde komen hier niet eens bij in de buurt.. Ben echt heel benieuwd wanneer ik ongesteld word... Of niet word natuurlijk in het beste geval.
Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld en doe ook geen ovutesten (vorige keer in 3e ronde zwanger). Ik ga uit van vruchtbaar slijm, want dat is bij mij wel heel duidelijk bij afvegen.
De MMM is super vervelend maar wat wel fijn is, is dat ik precies weet wanneer mijn eisprong was (is namelijk geforceerd door de pregnyl)... Daar tegenover staat dat alles wat ik voel net zo goed nog door de medicatie kan komen. Nu dag 8 na de pregnyl (en 7dpo) Het kan 10 dagen een vals-positieve test geven...Moet dus hoe dan ook nog wachten....En dat is super super lastig! Want mijn borsten doen zeer, heb echt meer zichtbare aders en had vandaag de hele dag een wat zenuwachtig buikgevoel.
Ik dacht altijd wel veel te snappen van de cyclus, maar bij jullie @Dicky34 en @nadine001 snap ik er echt helemaal niets meer van.. ik hoop dat jullie gauw volledige duidelijkheid hebben.