Hahaha thanks! Had ik nodig heb nog nooit een streep gezien dus geeft toch wel soort hoop. Maar dit zal waarschijnlijk een indrooglijntje zijn.. ik weet niet of ik tot zaterdag kan wachten hoor ga mn best doen!
Herkenbaar. Ik zij al meteen na mn bevalling NOOOOOOOIT meer! Maar nu inmiddels alweer meer dan 4 jaar later zitten we weer op het forum aan het wachten tot de nod haha!
Ineens zo n raar gevoel links onderin m'n buik als ik zit vooral. Wat zou dat kunnen zijn? En oko nog eens mega misselijk nu. Begin gister avond en vanmorgen weer even en toen was t over maar nu ineens weer. Zondag 10 dpo dus zal dan pas een test doen. Nog eerder heeft toch geen zin. Maar ben bang dat ik eerder zal gaan testen
Hè get! Kiwi of aardbei wil wel helpen, anders gemberthee, maar ik lust geen gember Klinkt spannend!!!
V Vanmorgen idd gember thee gedronken. Volgens mij had het wel geholpen. Dus zal zo nog eens een kopje drinken. Vind t idd spannend omdat ik nu ook weer ineens wat dingetjes voel.
Welkom nieuwe dames! Ik zie Nadine en dicky iets" Ik zelf ga niks meer af lezen na aflees tijd, ik ben vorige maand zo gefopt met die clear blue met die kruis...de action testen gebruik ik en als ik daarop iets zie waarvan het aardig goed te zien is doe ik een predictor. Ik ga morgen eerst met benen wijd bij de fertiliteitarts/gyn. Heb me cyclus opgeschreven en hoop als ik hem vertel dat ik op dag 22zit hij even wil kijken
@mamma chan ik ben ook ooit ‘belazerd’ door de clearblue test, een digitale die ook zei dat ik zwanger was. Nou dat was echt niet zo haha.. @SuperMama87 Haha, precies.. ik had dit ook niet meer gedacht, maar toch wel . Hopelijk worden we de 2e keer gespaard . Vraagje; welke testen gebruiken jullie om zoo vroeg te testen? Ik heb geen idee op welke dag ik in mijn cyclus zit. Had gisteren 37,6 en nu 37,8 temperatuur en voel van alles, maar ik wacht wel gewoon tot volgende week. Zit waarschijnlijk gewoon tussen mijn oren of ik krijg een griepje
Volgens mij gebruiken de meesten hier de pedicator early. Maar die vind ik zelf nogal prijzig en zelfs bij de op = op zijn ze nu even duur bij ons als die bij t Kruidvat. Ik gebruik ze nu van sensitest en heb er nog 1 liggen van zwanger en kids van de action de normale en een digitale clearblue.
Als je later zit in je cyclus (dus na je ei) dan is zo'n temp normaal hoor, zeker overdag. Na mn ei (nu voor de 2e keer na pilstop) is het bij mij ook tussen de 37,2 en 38,0 overdag, al uitschieters gehad naar 38,3. Maar sochtends is hij dan weer een halve graad of meer gezakt.
Ohh oké, ik heb er allemaal niet zoveel verstand meer van haha.. Wat dat aangaat ben ik er na zoveel jaar echt 'uit'. In ieder geval positief dat ik wel een ei heb gehad dan :'-) Kan me ook niet voorstellen dat het al gelukt zou zijn, bij mijn zoon duurde het vrij lang en gezien het feit dat ik ook geen idee heb hoe mijn cyclus ervoor staat na bijna 6 jaar een Mirena te hebben gehad.
Ohh oké, ik heb er allemaal niet zoveel verstand meer van haha.. Wat dat aangaat ben ik er na zoveel jaar echt 'uit'. In ieder geval positief dat ik wel een ei heb gehad dan :'-) Kan me ook niet voorstellen dat het al gelukt zou zijn, bij mijn zoon duurde het vrij lang en gezien het feit dat ik ook geen idee heb hoe mijn cyclus ervoor staat na bijna 6 jaar een Mirena te hebben gehad.
Ik wist t ook niet meer hoor na 8 jaar. Heb hiervoor de pil geslikt en wist dat dit de laatste keer zou gaan worden. Dus wilde ik ALLES weten en er ten volste van genieten/leren. Heb ook al uren met mn hoofd in de boeken en internet gezeten. Ik dacht, nu wil ik er ook alles uithalen wat erin zit. Ook uit interesse. Dus ik temp nu 2 keer per dag en zodoende weet ik dat je smiddags zelfs een beetje verhoging kunt hebben zonder er last van te hebben
Vanavond getest op 11dpo en was neg. Zou het nog kunnen? Ben duizelig bij vlagen Lage rugpijn Misselijk met vlagen Bijna geen afscheiding (normaal erg veel) Heel vaak plassen
Ik heb precies dezelfde symptomen. Ik zit nu op 9 dpo en had net op de wc ook wat bloed in mijn afscheiding. Het was lichtroze. Ik duim heel hard voor je Angela!