hahahah Ik snap het wel hoor @Dicky34 Ik zie wel ook echt wat.... SPANNEND!! Heb niet echt symptomen.. Alleen pijn in mn zij nog steeds, die ik normaal met eisprong heb. Tis ook een beetje een rare ronde voor mij. Misschien dat ik niet eens een ei heb gehad. Dus ik verwacht er weinig van. Hoop maar dat ik wel gewoon ongesteld word als het niet raak is. Ipv dat ik ineens extreem lange cyclus heb
Ik heb even zitten loeren... haha ik lijk wel wat te zien hoor, maar twijfel op welke plek. Zonder dat plastic glaasje kan je het veel beter zien denk ik.. Enne als je Kruidvat 2v5 Heb zou ik die doen. Die zie je al veel sneller duidelijker dan deze. Geldt ook voor predictor
Ik ga morgenmiddag / begin avond testen. Hier ook gespannen onderbuik en sinds vandaag gevoelige borsten. Voorheen had ik dit al een week. T maakt gewoon onzeker omdat t allemaal niets wil zeggen. Vanwege de duizeligheid denk ik voorzichtig dat het wel raak kan zijn. Weet door testen goed wanneer mn ei is geweest. We gaan t zien morgen. Helaas niet in de ochtend maar omdat morgen mn NOD is zal een middagplasje ook wel goed zijn toch?
Nu ga ik ècht testen samen met mn man a.s. zaterdag. Er is hier in een stad naast ons een tof festivalletje. Ik wil wel weten of ik kan drinken of niet De test van vanmiddag laat nu echt een streepje zien, maar dat moet ik beschouwen als indroog. Vanavond erg last van mn onderbuik, vooral met snel zitten, niezen, lachen enzo. Fingers crossed
Spannend @Dicky34!! Dat je echt kunt wachten tot zaterdag!!! Wouw!!! Heb je niet toevallig nog een ovulatietest? Ik ben zo nieuwsgierig! Jeetje wat maak jij het spannend! En dan ons tot zaterdag laten wachten hahaha
Nee, zijn op. Sommigen hier wisten me te overtuigen dat mn ei nog moest komen. Dus heb ze allemaal opgebruikt, maar allemaal omowit daarna. Dus nee, sorry
@mamma chan nou wij kunnen elkaar de hand schudden. Ik ook eind van de middag beetje bruin bloed en nu rood bloed. Dag 25 van mijn cyclus en al 3 dagen krampjes, ik heb nog nooit zo’n korte cyclus gehad, dus dat is wel vreemd. Ik dacht eerst ook misschien aan innesteling, Maar nu ga ik er wel van uit dat het gewoon menstruatie is.
Goffer!!! Buikpijjjjjjjjjjn! Echt alsof er breinaalden in gestoken worden! *insert hashtags* Einde rant. Lekker slapen zo. Trusten lieve vrouwen!
Ik gebruik ze nog voor de lol en ze worden steeds donkerder hier. Jammer dat je dat niet kan testen... Je klachten... klinkt wel als mogelijke zwangerschap. Hup morgen weer testen!
@Mom86: even voor jou: Kijk wat voor bagger testen het dus Zijn: Met schermpje erop zie je amper het streepje.. zit helemaal rechts. Tweede foto opengemaakt, dan zie je hem wel duidelijk maar voor een test die maar 10 moll nodig heeft, vind ik het echt slecht.
Mmm ja ik zie het inderdaad. Vanochtend weer zo'n testje gedaan en zie weinig verschil.. Trekpleister heeft ook van die 5v2 testen... zijn dat dezelfde als die van kruidvat? Temp was vanochtend nog steeds 37.0
Woopwoop!! Mooi! ❤ Inderdaad raar! En nee ik ga vandaag niet testen, morgenochtend pas Ik duim voor jou dat t niet doorzet! Hier is mn temp gestegen naar 37!
@mamma chan ... je kunt ook even vloeien als je ei springt hè. Net zoals je even kunt vloeien bij een innesteling. Houd moed! @Elisabeth83 zie ik nu gewoon dat jij stik zwanger bent! Gefeliciteerd! Je warme sokken hebben geholpen! @Dicky34 .... je houd het spannend voor ons hoor! Mennnnn! En doe lekker wat je wilt meid, klaag en klets er op los en mochten we het niet willen lezen, dan skippen we het! Suc6 morgen chicky!