NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Jess89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 2 juli BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14, MMM Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik mag me helaas ook weer hier melden. Ik heb mijn NOD even op 1 juli gezet, maar grote kans dat ik hem nog verplaats zodra ik mijn ei weet
Hallo nieuwe meiden...balen dat ook jullie weer een ronde verder moeten! Hopelijk gaat het deze maand gewoon lukken!!
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Jess89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 2 juli Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Meiden ik heb mijzelf van het lijstje gehaald. Het leek mij een goed idee om mij weer op een NOD lijst te zetten, maar ben hier op terug gekomen. Ik merk dat het niet lukken met zwanger worden toch harder aan komt dan ik in de eerste instantie dacht, en ik eigenlijk het geklets over ovutesten en tempen niet trek Heel veel succes!
Ik verlies deze maand minder bloed dan normaal.. normaal ben ik wel een week ongesteld. Nu heb ik na 4 dagen (bijna) geen bloedverlies meer... is het normaal dat dit niet elke maand hetzelfde is...? Wel heel fijn dit hoor! Maar hoop dat het niets zegt over mijn vruchtbaarheid
Vervelend meid, wel heel begrijpelijk. Hoop echt dat het snel gaat lukken bij jullie en dat wat afstand ervan nemen helpt!
Geen idee of het normaal is. Maar ik heb ook wel eens dat ik soms een week bloed verllies en soms ook wel eens maar een paar dagen, vorige keer zelfs maar 1 dag behoorlijk wat bloed verloren en daarna ook niet meer. Ook heb ik soms dat het eerst heftig is dan een dag even stopt en de volgende dag weer wat bloed verlies.
Heel begrijpelijk en knap van je. Jij ook ontzettend veel succes komende tijd! ❤ Ik heb deze 1e echte ongesteldheid ook maar zo-zo wat verloren, nu dag 4, maar geen bloed meer, alleen bruine afscheiding. Had er even op gegoogled en schijnt wel normaal te zijn...
Goed te lezen dat het 'normaal' is. Ik ben wel 4 dagen gewoon ongesteld geweest, 2 sssgen veel. Dus dat is niet gek. Maar normaal zijn het bij mij dus meer dagen. Goed te lezen dat ook dit weer kan variëren
@Elisabeth83 als het goed is wel over de dokter van je baarmoederwand, deze moet dik genoeg zijn voor eventuele innesteling. Ik heb vanwege gezondheidsredenen een grotere kans op een te dunnen baarmoederslijmvlies of zoiets. Vandaar dat ik er meer alert op ben
Begrijp ik heel goed. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Voor jou ook veel succes en alle geluk gewenst!
Oh joh!! Wat goed dat ik dat nu weet. Wist ik niet. Ze zeiden tegen mij: 1 of 6 dagen maakt niets uit. Maar als je dan meer bloed heb je een dikkere baarmoederslijmvlies zeker?
Ècht een achterlijke vraag misschien, maar ben het vergeten na zoveel jaar. Hoort extreme moeheid ook bij ongesteldheid (al was het bijna niks) Ben nu al 2 dagen zó moe!! Kan om 14:00 al slapen als ik zou willen en het is niet dat ik laat naar bed ga of nou zo druk bezig ben. Ik drink genoeg en slik mn vitaminen...