Jammer Vanmorgen ook getest op 9 dpo, stom natuurlijk want hij was wit Wel soms nog wat steekjes onderin. Vannacht kwam ik uit bed en overgegeven. Ik denk dat dit te maken heeft met mn darmen, heb dr al een paar dagen erg last van. Gisteren ook in de auto ineens heftige buikkramp en een opgeblazen buik alsof ik zwanger ben, airco aan gezet omdat ik ook heel erg aan het zweten was en toen zakte het meteen. Vanmorgen weer even zo n aanval gehad, maar daarna zakte het gelukkig weer redelijk snel.
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 Ella01, 32, 1e kindje, ronde 6 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lalalaura, 2e kindje, ronde 4 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Lisanne2009, 31 jaar, 3de kindje,ronde 2 Mamma chan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 4 Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Totaal: 17 Wachtbankje (17), Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jeetje, echt overgegeven? Ik kan me voorstellen dat je dan spontaan een test wilt doen. Wat spannend! Ik ben inmiddels echt overtuigd dat ik niet zwanger ben, dus ik ben nu aan het wachten op het eerste bloed, want ik denk dat dat vanmiddag gaat komen. Dat komt omdat ik spontaan ben begonnen met tempen, op willekeurige momenten. Gister veel lager dan mijn normale 37,6 in deze periode, namelijk 37,1. Vanochtend na mn ontbijt was mn temp 36,9 en ben ik verdrietig een wandeling gaan maken met mn hond. Maar nu, na mn wandeling, nog een keer getempt omdat ik in obsessiemodus zit en nu toch weer 37,6. Is dat normaal? Ik wil natuurlijk horen dat zo'n dip normaal is aan het eind van je lf, maar waarschijnlijk komt het doordat ik een wandeling heb gemaakt hè, en klopt mn overtuiging dat ik ongesteld aan het worden ben. ik ga maar iets groots breien denk ik en met vriendinnen afspreken om mezelf af te leiden. Het is wel fijn dat ik hier ongegeneerd voor mn obsessiemodus kan uitkomen..
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 Ella01, 32, 1e kindje, ronde 6 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lalalaura, 2e kindje, ronde 4 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Lisanne2009, 31 jaar, 3de kindje,ronde 2 Mamma chan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 4 Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Totaal: 17 Wachtbankje (12), Zwanger (2), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
O dat ken ik! En dit groepje is zó fijn! Ben regelmatig ergens anders afgeblaft met "je moet er niet zoveel mee bezig zijn!" Wat ga je doen vanmiddag?
Vandaag dpo 8, nog geen verdere klachten. Alleen gisteren en eergisteren wat krampjes gehad net als eipijn. Voor de rest geen bijzondere dingen. Geef het ook weinig kans, aangezien we alleen hebben geklust avond voor de positieve ovulatietest. Bewust geen testen thuis gehaald, anders maak ik mezelf gek. Misschien na het weekend keertje testen.
Ja maar ik had zelf echt meer t idee dat het door die darmen kwam en de dikke opgeblazen buik dat ik me zo beroerd voelde. Voelde niet echt als een zwangerschaps misselijkheid ofzo. Voelde wel dat ik moest kotsen maar ik kon t in houden, maar vannacht kwam t er dus echt uit, emmertje vol Nouja das ook overdreven, maar het was wel erg veel.
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 Ella01, 32, 1e kindje, ronde 6 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lalalaura, 2e kindje, ronde 4 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Lisanne2009, 31 jaar, 3de kindje,ronde 2 Mamma chan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 4 Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Totaal: 17 Wachtbankje (11), Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja ik geeft t ook weinig kans, wij hebben echt drie dagen achter elkaar ge klust en op de dag van de positieve ovulatietest zelf. Daarna niet meer, dus afwachten.
Alleen je eerste temperatuur voor het opstaan, kun je echt iets uit herleiden. Je wordt namelijk warmer na activiteiten zoals wandelen. Spannend de komende dagen!