Oef... weer een dag “niet testen” volgehouden.... heb het vandaag heel druk gehad maar ook niet zo veel gevoeld. Vanmorgen nog een pietsje misselijk geweest maar alles lijkt ook wat af te nemen....
Ik zie wel "wat" maar goed wat t is geen idee vind dit gewoon raar, nog lang geen inleg vol en nergens meer last van behalve diarree en een hond die contstand aan me hangt
Balen van de negatieve testen! Zeker als je wel overtijd bent is dat lekker frustrerend.@mamma chan ik zie nu even niets, maar dat ook komen doordat ik op mn telefoon kijk nu. Ik begin trouwens met ovutesten op dag 10 en was daarmee telkens ruim op tijd. @Dicky34 ja die opmerkingen van 'ben er niet zo mee bezig' zijn echt zinloos. Ik wou dat ik er minder mee bezig kon zijn, maar het zit nu eenmaal zo in mn hoofd. Vooral die laatste paar dagen zijn zo killing. Geen zin om me daar ook nog slecht over te voelen.
Test trekpleister van vanochtend en predictor van vanmiddag.. Wat denken jullie? Vals licht positief wat betreft trekpleister? Wel degelijk iets maar nog niet waarneembaar voor de predictor? Echter sinds einde middag roze / bruin slijmverlies met afvegen.. Is er nog hoop?
Ik denk het wel hoor! Ik zie ze! Net terug van een waan-zin-nig gaaf festivalletje, echt ongelooflijk genoten met vrienden uit eigen stad en nieuwe vrienden gemaakt. Ook bekende bands uit eigen stad die ik allemaal persoonlijk ken. Niet gedacht aan 'zwanger zijn', laat staan aan het denken dat ik dat biertje moest laten. Ik ga niet meer testen, ik wacht begin volgende week af, maar ik denk dat ik ongesteld ga worden. Alles is weg. Het zij zo. Tot morgen ❤
Ik kan het nog niet zo heel goed zien. Zie je zelf wel wat? Spannend hopelijk mooie test over paar dagen!
Ja hoor dat kan zeker... sterker nog: Bij mij was met mijn eerste urine niets zichtbaar (deze is altijd licht ook na 8-9 uur slapen), tweede urine (eerste plas na ochtendurine zonder te drinken) zag ik wel de eerste streep staan!
Die van trekpleister, zag je het streepje binnen 5 min? En heb je predictor early of express gebruikt? Als je Sochtend zon licht streepje hebt, dan zie he smiddags bijna niks hoor. Morgenochtend tweede urine nog eens een predictor doen Hopelijk zie je dan iets moois!
Op die van trekpleister stond dat streepje er binnen de afleestijd. Ik heb met de predictor early getest.. Helaas is gisteren maar 1 doosje aangekomen, dus kan vandaag alleen met de express testen.. Heeft denk ik weinig nut. Vanochtend wel met de action early getest..maar daar was weinig op te zien.
Action early is ruk. Ik vind dat je met de gewone een beter zichtbaar resultaat krijgt op hetzelfde moment. Hetzelfde geldt voor predictor. Ik heb het voor de gein getest. Maar se early en de express geven dezelfde lijn. Moet zeggen dat ik se express zelfs wat duidelijker vind. Op 8 dpo testte ik met de predictor express en kreeg een heel licht streepje... dus als je nog niets gedronken hebt.....
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 Dinpin, 34, 2de kindje, ronde 2 Ella01, 32, 1e kindje, ronde 6 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 2 juli Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Pantoffel, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lalalaura, 2e kindje, ronde 4 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Lisanne2009, 31 jaar, 3de kindje,ronde 2 Mamma chan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 4 Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 Totaal: 17 Wachtbankje (10), Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
"Er niet zo mee bezig zijn" vind ik zelf ook een hele moeilijke. Hoorde gister weer een clubje mamas "toen we er niet meer zo mee bezig waren gebeurde t zo".. ik kan daar helemaal niets mee. Voel me dan nog vervelender omdat ik zo graag een kindje wil..en dan zou ik mezelf in de weg zitten? Moet ik dan geen ovulatietesten meer doen en t 'gewoon laten gebeuren'? Weet ook niet of ik dat kan. Word daar soms heel verdrietig van. Manlief probeert met me te relativeren maar dat helpt niet echt.. ga me daar niet beter door voelen