Hier is een op=op in de stad, hopelijk hebben ze ze weer liggen... Anders betaal ik gewoon de volle mep, kan niet online bestellen (m'n schoonvader beheert m'n rekening, ff rust int koppie) . Wil het nu wel weten Zijn er anders andere gevoelige testen die jullie aanraden?
Ja vind ik wel.. maar het hoeft niet persee iets te betekenen he.. Bij mij liepen ze heel licht op en toen dacht ik he... dit herken ik niet en toen testte ik positief met zwtest. Vandaah knalt trouwens de ovutest pas echt en ben nu 13 dpo.
Nou dan haal ik een kV 2v 5 zometeen t is ook vaag dit Nu pas me ei ook raar dan mag die gyn ander beroep gaan kiezen
Klopt exacte datum weet ik niet maar als die beste gyn zegt verwacht volgende week ergens je ongie of juist niet dan mag ik aannemen dat hij snapt watdir zegt
Vanmorgen nog getest maar hartstikke negatief helaas. Misselijk blijft een beetje hangen, niet veel. Misschien ook wel het weer.
Kweet niet hoor, zie wel iets in t eggie maar dat is vast voorgedrukt! Heb wel gezien dat de kV lichtere streepjes geeft dan Predictor Maar die komen morgen als ik uitga van 5juli zit ik 3/4 dagen voor nod Hmm zien jullie wat
Net getest .. en weer negatief... Huisarts gebeld en moet van haar een bloedtest gaan doen! Ben benieuwd
Ik kon mezelf vandaag niet bedwingen en heb toch een action test gedaan vanmorgen, maar helaas spierwit