Ik weet t niet, maar ik vermoed echt dat ik deze week weer ongesteld ga worden Voel wat ongesteldheidskrampen (niet heel erg maar een beetje) en het voelt warm onderin mn buik .Verder geen symptomen en mn testen blijven negatief. Ik had net wel een beetje wit rekbaar slijm, niet zoals voor de ovulatie maar het was wel een beetje rekbaar en wit. Is dat normaal voor een menstruatie?
Bloed laten prikken , een hcg van 6, huisarts zei waarschijnlijk een hele vroege miskraam en dat het fout ging, 10 minuten geleden ongesteld geworden.
..... Je weet nu wel waar je aan toe bent, Dat is misschien ook wel weer fijn! Sterkte en succes in de volgende rond!
Een definitieve nee voor mij... Nu stoppen met de utrogestan en dan duurt het 2-3 dagen voor ik ongesteld wordt...
@angela22 wat naar! ik hoop je dat je volgende ronde meer geluk hebt. @Lalalaura balen! begin jij nu ook gelijk weer met een nieuwe ronde als je ongesteld wordt of moet je dan nog wachten?
Ik weet t ff ècht niet meer. Ik denk dat ik tóch 7/8 dpo ben als ik kijk naar mn afscheiding, maar FF zegt 5 dpo, maar dat slaat nergens op.
Hangt er een beetje vanaf. De derde dag van de cyclus krijg ik een echo, maar als er dan weer een of meer cyste(s) zijn moet ik overslaan. Zo niet, kan ik door...
Ja dat begrijp ik! Das wel erg vreemd. Maar ik heb t ook wel eens dat ik ineens bloed verlies en daarna niet meer, dus misschien dat het nog even op gang moet komen ofzo? Anders weet ik t ook niet. Vanavond doe ik ook maar even een maandverband in voor de zekerheid, ik had eerder vanavond namelijk een beetje bruin met afvegen en ik had ook een heel raar gevoel onderin, precies t zelfde gevoel als de vorige ronde en toen ben ik ook vrij snel ongesteld geworden. Hopelijk dit keer niet, maar ik ben bang van wel.