NOD-lijst 29 juni t/m 5 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mom86, 31 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik zie wel "iets maar goed we zullen zien :roflmao:

2. ClandeStinee

ClandeStinee Actief lid

24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    Een vraagje: als je in de middag wil testen, wat is dan verstandig om te doen? Hoe lang bijvoorbeeld niet drinken of hoe veel uur na het plassen? :o:

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik dacht 2uur niks drinken natuurlijk is langer niet drinken beter denk ik..

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ben ik dan echt gek

5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Blijf wel goed drinken met dit weer he chickies! Ja oma in de bocht hier, maar er liggen aardig wat uitgedroogde hier op de seh :|

Wat ben je sterk @Lalalaura! Echt respect!

@mamma chan ... ik zie niets, maar je bent nog steeds vroeg!

Dicky34 vindt dit leuk.
  6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja heeel veel te vroeg (als me ei idd 28ste is gesprongen)

7. ClandeStinee

ClandeStinee Actief lid

24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    Nee, je bent zeker niet gek! Maar ik denk dat er wel een groot verschil zit in de test in het echt zien of op een foto en daarnaast ben je inderdaad heel vroeg, dus doe er overmorgen gewoon nog een! :)

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Van t weekend dochter jarig wil borrelen;)

9. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik kwam even hier kijken, jammer dat er maar 1 persoon op mijn bericht reageert terwijl een ander juist weer heel veel reacties krijgt hier.
    Moest dit gewoon even kwijt. Dit is niet om jullie aan te vallen maar gewoon omdat ik heel verdrietig ben en ik had eigenlijk wel meer steunende reacties verwacht hier. De hele dag al aan het janken en na denken. Mn man die niet eens even een berichtje stuurt om te vragen hoe het met me gaat na gister avond.
    Voel me echt heel erg alleen hier in. Ik heb me weer aangemeld in het volgende groepje. Ik kom hier ook niet meer terug om mee te lezen en ik weet uberhaupt niet of ik op dit forum kom.

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik ben sinds vandaag zo moe man,
    Ooh Meis ik heb wel op je gereageerd, ik snap heel goed dat heb heb kut voelt, dan is het ook heel frustrerend als je geen reacties krijgt omdat je dat heel graag wilt, jou man geen bericht? Wat verrot! Ik vind het heel kut voor jou al heb je daar niks aan:(

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jeetje ik schrik van zo n reactie want zo is het vast van ons allemaal niet bedoeld!!
    Ik vind het ook naar dat heb vent niet even een bericht kan sturen:(
    Daar heb je juist zo n behoefte aan lijkt me! Van mij voor jou een hele dikke knuffel!

12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @SuperMama87 ... Ow wat een ruk dag, maar ik bedoel er echt niets mee verder hoor. Houd je taai en ik wens je veel Suc6 over 14 dgn!

13. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Wow! Vandaag geen tijd gehad om tussen mijn werk door even te spieken op het forum, wat een berichten zeg! :eek:

@SuperMama87 Wat ontzettend naar en balen dat je ongesteld bent geworden:cry: En ook dat je niet het gevoel van steun ervaart hier en door je man. Knuffel en sterkte!

Ik zag ook weer meer dames in het rood op de lijst :( Balen zeg en sterkte! Knuffeln en ik hoop dat het snel wel raak is!

Ik duim zo voor jullie dat het gewoon raak is deze ronde! Er komen toch nog wat testers aan las ik. En jullie maken het wel erg spannend hoor!

@mamma chan Ik zie niets maar ben ook hele slechte tuurder!

En ik las iets over een bloedneus, toevalligheid ik deze ook om 5 uur vanmorgen. Heb ik echt bijna nooit en nu werd ik er wakker vano_O Nu ook helemaal kapot, want ben daarna niet meer in slaap gevallen....

14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @SuperMama87 er wordt veel gekletst. Soms mis je dan wel eens iets. Ik denk dat het een ongelukkig toeval is. De hele teleurstelling en het proces is gewoon ruk soms. En je hebt alle recht daar verdrietig om te zijn! En als er onverhoopt niemand reageert: gewoon typen! Hee !!! ik voel me kut!!! Zie vorig stukje ik heb ff klets-heid en/of steun nodig!!!!

Dicky34, Cindy1977 en Eikeboompje vinden dit leuk.
  15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oh nee!! Wat ontzettend klote dat je je zo voelt. :( ik vind het echt heel erg klote voor je echt. En ik zou zeker hier blijven om gewoon je gevoel te uiten. Het is juist heel sterk en knap dat je dit ook durft aan te geven meis, echt!

Hele dikke knuffel en ik hoop dat je niet hierom weggaat. (K)

Eikeboompje vindt dit leuk.
  16. Pantoffel

Pantoffel Lid

8 apr 2018
    76
    53
    18
    Vrouw
    @SuperMama87 Sorry, ik heb over je berichtje heen gelezen! Ik ken het verdrietige gevoel van ongesteld zijn terwijl je zo hoopt dat je zwanger wordt inmiddels wel goed. Heb je morgen misschien iets leuks te doen om jezelf een beetje af te leiden? Met een vriendin afspreken met wie je goed kan lachen of iets dergelijks? Bij mij is dat eigenlijk zo ongeveer het enige dat helpt, want meteen opnieuw weer beginnen met aftellen vind ik inmiddels een beetje deprimerend worden.

17. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Goedemorgen :)
    Vanmorgen een action test gedaan...
    Ik zie wel wat, maar ben dat gestaar wel zat eigenlijk... Heb niks meer in huis nu, dus dat scheelt.
    Mn temp was skyhigh, 37,3 vanmorgen. Heb er 37,1 van gemaakt, want heb me helemaal kapot liggen zweten vannacht...

Bijgevoegde bestanden:

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik zie op die laatste ook wat, zo iets zag ik ook op die van mij, idd zat van t gestaar, heb ik ook wel beetje!

19. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ja toch!! Ik wil gewoon een streep! Punt.

20. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik zie ook wat hoor! Zeker als ik hem niet vergroot en gewoon zo bekijk! Spannend!!

Jij nog test plannen @mamma chan ?

Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina