Een vraagje: als je in de middag wil testen, wat is dan verstandig om te doen? Hoe lang bijvoorbeeld niet drinken of hoe veel uur na het plassen?
Blijf wel goed drinken met dit weer he chickies! Ja oma in de bocht hier, maar er liggen aardig wat uitgedroogde hier op de seh Wat ben je sterk @Lalalaura! Echt respect! @mamma chan ... ik zie niets, maar je bent nog steeds vroeg!
Nee, je bent zeker niet gek! Maar ik denk dat er wel een groot verschil zit in de test in het echt zien of op een foto en daarnaast ben je inderdaad heel vroeg, dus doe er overmorgen gewoon nog een!
Ik kwam even hier kijken, jammer dat er maar 1 persoon op mijn bericht reageert terwijl een ander juist weer heel veel reacties krijgt hier. Moest dit gewoon even kwijt. Dit is niet om jullie aan te vallen maar gewoon omdat ik heel verdrietig ben en ik had eigenlijk wel meer steunende reacties verwacht hier. De hele dag al aan het janken en na denken. Mn man die niet eens even een berichtje stuurt om te vragen hoe het met me gaat na gister avond. Voel me echt heel erg alleen hier in. Ik heb me weer aangemeld in het volgende groepje. Ik kom hier ook niet meer terug om mee te lezen en ik weet uberhaupt niet of ik op dit forum kom.
Ik ben sinds vandaag zo moe man, Ooh Meis ik heb wel op je gereageerd, ik snap heel goed dat heb heb kut voelt, dan is het ook heel frustrerend als je geen reacties krijgt omdat je dat heel graag wilt, jou man geen bericht? Wat verrot! Ik vind het heel kut voor jou al heb je daar niks aan
Jeetje ik schrik van zo n reactie want zo is het vast van ons allemaal niet bedoeld!! Ik vind het ook naar dat heb vent niet even een bericht kan sturen Daar heb je juist zo n behoefte aan lijkt me! Van mij voor jou een hele dikke knuffel!
@SuperMama87 ... Ow wat een ruk dag, maar ik bedoel er echt niets mee verder hoor. Houd je taai en ik wens je veel Suc6 over 14 dgn!
Wow! Vandaag geen tijd gehad om tussen mijn werk door even te spieken op het forum, wat een berichten zeg! @SuperMama87 Wat ontzettend naar en balen dat je ongesteld bent geworden En ook dat je niet het gevoel van steun ervaart hier en door je man. Knuffel en sterkte! Ik zag ook weer meer dames in het rood op de lijst Balen zeg en sterkte! Knuffeln en ik hoop dat het snel wel raak is! Ik duim zo voor jullie dat het gewoon raak is deze ronde! Er komen toch nog wat testers aan las ik. En jullie maken het wel erg spannend hoor! @mamma chan Ik zie niets maar ben ook hele slechte tuurder! En ik las iets over een bloedneus, toevalligheid ik deze ook om 5 uur vanmorgen. Heb ik echt bijna nooit en nu werd ik er wakker van Nu ook helemaal kapot, want ben daarna niet meer in slaap gevallen....
@SuperMama87 er wordt veel gekletst. Soms mis je dan wel eens iets. Ik denk dat het een ongelukkig toeval is. De hele teleurstelling en het proces is gewoon ruk soms. En je hebt alle recht daar verdrietig om te zijn! En als er onverhoopt niemand reageert: gewoon typen! Hee !!! ik voel me kut!!! Zie vorig stukje ik heb ff klets-heid en/of steun nodig!!!!
Oh nee!! Wat ontzettend klote dat je je zo voelt. ik vind het echt heel erg klote voor je echt. En ik zou zeker hier blijven om gewoon je gevoel te uiten. Het is juist heel sterk en knap dat je dit ook durft aan te geven meis, echt! Hele dikke knuffel en ik hoop dat je niet hierom weggaat. (K)
@SuperMama87 Sorry, ik heb over je berichtje heen gelezen! Ik ken het verdrietige gevoel van ongesteld zijn terwijl je zo hoopt dat je zwanger wordt inmiddels wel goed. Heb je morgen misschien iets leuks te doen om jezelf een beetje af te leiden? Met een vriendin afspreken met wie je goed kan lachen of iets dergelijks? Bij mij is dat eigenlijk zo ongeveer het enige dat helpt, want meteen opnieuw weer beginnen met aftellen vind ik inmiddels een beetje deprimerend worden.
Goedemorgen Vanmorgen een action test gedaan... Ik zie wel wat, maar ben dat gestaar wel zat eigenlijk... Heb niks meer in huis nu, dus dat scheelt. Mn temp was skyhigh, 37,3 vanmorgen. Heb er 37,1 van gemaakt, want heb me helemaal kapot liggen zweten vannacht...
Ik zie op die laatste ook wat, zo iets zag ik ook op die van mij, idd zat van t gestaar, heb ik ook wel beetje!
Ik zie ook wat hoor! Zeker als ik hem niet vergroot en gewoon zo bekijk! Spannend!! Jij nog test plannen @mamma chan ?