NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 2 juli Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi meiden, Ik heb mezelf van de lijst afgehaald. Mijn man blijkt erg slecht zaad te hebben. Zoals de kwaliteit nu is, is de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil. Waarschijnlijk moeten we door voor ICSI, maar eerst nog het gesprek met de gyn afwachten. Maar voor nu heeft het weinig zin om me aan te melden op een NODlijst, aangezien de kans dat ik zwanger wordt deze maand vrijwel 0 is. Succes allemaal, hoop op een mooie roze lijst voor jullie!
Och meid... dat is flink balen!! Ik hoop dat icsi jullie een wondertje opleverd! Heel veel succes en sterkte gewenst met de weg die jullie nu moeten nemen!
Het is zeker doodeng en ik denk dat dit ook is waarom mijn man het zo moeilijk vind om de knoop echt door te hakken. En eigenlijk hebben we dit beide. Hihi we zijn gewoon geen helden met grote levensveranderende keuzes Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn!
Pff dat is echt balen zeg!! Vorige ronde had je het er nog over.. Je hebt wel snel de uitslag. En duidelijkheid. Hopelijk gaat de rest ook zo snel, en ben je binnenkort gewoon zwanger!! Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Ik ga keihard duimen voor je!
Pffff... wat een nieuws zeg! Heel veel sterkte en succes met alles! Hoop dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan!
Ik mag denk ik op het wachtbankje. Gister positieve ovulatietest en vandaag begint mijn temp te stijgen. Eergister geklust en misschien vandaag nog voor de zekerheid. Dus daar kan het neem ik aan niet aan liggen. Nu begint het vervelende wachten weer...
NOD-LIJST 29 juni t/m 5 juli 2018 29 juni Asley, , 1e kindje, ronde 4 Eikeboompje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Luna86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 8 30 juni Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 1 juli Nadine001, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 2 juli Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 (5e na bbz) Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 3 juli Mom86, 31 jaar, 4e kindje, ronde 3 4 juli ClandeStinee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 3 5 juli Supermama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 12 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Die van de Action. Vorige ronde gaf die goed duidelijk aan wanneer mn eisprong kwam. Die knalde eraf. Maar ben nog vroeg, dus wat niet is, kan nog komen
Heey meiden, ik kon het niet laten en gisteren begonnen met de ovu testen. Vandaag net zo licht als gisteren, denk pas volgende week ergens mn ei te hebben. Waarom ik nu al test? geen idee, ik kon gewoon niet wachten Spannend, al 1 op t wachtbankje! Zijn er meerdere met positieve ovu testen vandaag? ik gebruik ze nu van zwanger en kids. Vorige ronde die van de action en die waren ook wel prima maar ik had geen zin om steeds weer aan gesproken te worden door mensen in de winkel Mensen die dan zeggen; goh, jij bent heel wat van plan zeg! Best wel een beetje genant en dan denk ik echt van waar bemoei jij je mee? Hopelijk is t voor ons allemaal de laatste keer dat we ze hoeven te gebruiken en lekker iedereen op roze deze ronde! Kunnen we met zn allen gezellig kletsen over de zwangerschaps kwaaltjes in een zwangerschaps groepje